Louiseemretsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Louise Emretsson - 18 maj 2013 13:02

Idag har jag varit i lekparken med Jessika, faktiskt två olika. Vi har cyklat och gungat, nu ska jag väl ta och plugga lite grann. Träffade Jennie en sväng också, var så längesen! blir nog en promenad med henne nån dag framöver.

Av Louise Emretsson - 18 maj 2013 00:27

Imorgon kommer det ett inlägg om bananer och ett inlägg med svar på era smått konstiga frågor som ni ställt. 

Jag har precis tittat klart på Hannibal och planerat onda saker med Gustaf, har även hunnit pluggat lite! Imorgon ska vi nog hem till Lisa och äta mat tror jag, blir även träning då, fan vad skönt det ska bli att sätta igång igen. Va ju ett tag sen känns det som. 

 

 

Av Louise Emretsson - 17 maj 2013 22:03

Idag var jag och Jessika till lekparken, hon bestämde att vi skulle flytta dit. Tänkte ladda upp bilder på mitt nya hem helt enkelt!


Jessika visar vägen...

 

Sängen som jag fick, jätte mysig. Varm och skön. 

   

Här är en liten del av huset, vi har många våningar och en hel tomt med dagis. Jessika äger allt, hon är mamma,dagisfröken, kock och hon har körkort. Det gjorde hon klart för mig idag. 

       

Eftersom att jag är en bebis så måste jag hålla mamma i handen när vi går till dagis. 

 

Våran bil. "Den är inte som pappas", sa Jessika. Antagligen mycket bättre än pappas. 

       

Av Louise Emretsson - 17 maj 2013 17:12

Igår när jag kom hem var jag helt slut, hade nästan inte sovit nånting på natten och sen klivit upp klockan sex, skolan gick bra! Idag har vi varit hemma hos mamma, ätit lunch, snackat skit och hälsat på Dalle Jr. Gustaf gav honom kattmjölk som han hade köpt, första gången han träffade Dalle Jr. så tyckte han bara att det var onödigt med en katt till, nu tycker han inte det längre. Gulligt.

Nu ska jag skära potatis, ikväll blir det filé och klyftisar! 

Av Louise Emretsson - 16 maj 2013 06:38

Mitt tåg har inte börjat rulla än från stationen, jag är fett trött fast ändå taggad inför skolan. Nu ska jag försöka få en timmes sömn.
Puss!

Av Louise Emretsson - 15 maj 2013 22:01

Sängen väntar med spänning. Om det är möjligt att sängar kan göra det... som ni förstår ska jag sova. Några frågor och svar ger jag er inte ikväll utan det dyker upp imorgon med lite tur, så ni har fler timmar på er att ställa frågor och ge mig mer jobb än nödvändigt. Jag har gått igenom min text ännu en gång, upptäckt saker och ting som inte ska befinna sig där som särskrivningar & andra missar. 

Måste ju tala om att jag har en ny vän också, miss.Gynekolog, jag kommer dit och tror att världen ska gå under med mitt liv.... haha UNDERLIV. Så var det ju inte. Ingenting har gått under och kommer inte heller att göra det. 


Efter skolan imorgon väntar färden hem till Gustaf och Dalle Jr. Kan knappt bärga mig. 

Vill ni ha en bild på mig kanske? DET FÅR NI INTE.

 

Förnuftet är en tjänare, intuitionen är en gåva. Vi har gjort tjänaren till mästare, och glömt gåvan. ~ Albert Einstein

Av Louise Emretsson - 15 maj 2013 20:45

jahaaa, då blev det övernattning i hudiksvall istället för gävle. Inte klagar jag, mysigt även här liksom. Jimmy talade precis om att det finns ett ledigt jobb som fotograf är i Hudiksvall, ska ta och skriva ett cv, söka och hoppas på det bästa. med lite tur så kanske man får det? Imorgon är det ju skolan i Gävle som väntar, det betyder att jag får kliva upp tidigt, ungefär den tiden jag annars brukar somna. Det ska nog gå ändå. Litet rim här på slutet av min väldigt givande text, måste har gett er mycket ny kunskap om världen och andra viktiga saker kring den. not. 

 

hej

Av Louise Emretsson - 15 maj 2013 15:42

Idag har jag vandrat i stan. Tagit en kaffe på en söt uteservering i stan. (Kaffebaren). Ikväll blir det inte Gävle utan jag sover hos min morbror och tar tåget imorgon istället.

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards