Louiseemretsson

Alla inlägg under april 2013

Av Louise Emretsson - 29 april 2013 19:15

Imorgon ska jag börja med träningen ordentligt. Skiter i om jorden spricker under mina fötter. Nu är jag less på att inte kunna träna ordentligt.
Ha en fin kväll alla.

Av Louise Emretsson - 29 april 2013 16:49

 

Nu har jag ordnat medlemskapet på litteraturmagazinet.se. Dags att börja skriva och ta del av andras texter, woop.

Av Louise Emretsson - 29 april 2013 16:27

Jag åker inte hem förrän ikväll, spelar ingen roll om jag stannar ett tag. Kan lika gärna plugga här som hemma, jag är jätte trött så nu tar jag min typ femte kopp kaffe & svullar i mig nötter. Imorgon är det sista april och jag hoppas att magen inte strejkar då för det hade varit roligt att åka in till stan med Gustaf och grilla med lite folk. Håll tummarna nu för att jag ska bli frisk och må toppen imorgon!

btw, ska ta lite kort sen. Då har ni något att titta på. Kommer nog svara på lite frågor också. era nyfikna jävlar   

 

Av Louise Emretsson - 29 april 2013 14:59

Annelie kom tillbaka med nötter & mandariner som heter nått annat. Jag har mejlat lärare och försökt att inte tänka på magar , illamående & andra hemskheter. Tittade på lite saker jag ska beställa hem, jeans, blus och linnen blir det den här månaden. Saker man helt enkelt behöver mycket av! 

Som vanligt handlar jag på nelly.com men kommer nog kika in på bubleroom för att se om dom har nått roligt. 

Av Louise Emretsson - 29 april 2013 13:12

Annelie postar nu min slutuppgift och jag ska sätta mig ner med en annan uppgift, titta på det jag ska fortsätta med på det nya momentet och ta mig en kopp kaffe (igen), är lite bättre i magen, försökte få i mig lite ris men får springa på toa så fort jag hör ordet mat. Idag blir det nog fasta.. kanske lite nötter. Vet ju inte vad man borde äta för att bli bra så jag kör min egen lilla kur som antagligen kommer bestå av nötter, kaffe & vatten. Ska försöka koncentrera mig på uppgifterna istället för att tycka synd om mig själv, imorgon är det säkert mycket bättre!

 

 

Av Louise Emretsson - 29 april 2013 11:13

Jag somnade sex imorse, har haft ont i magen och mått illa. Inte en bra början på dagen. Nu sitter jag i köket hos Jimmy & Annelie, har tvingat i mig en mandarin och nu dricker jag kaffe. Hoppas att jag får behålla det! Solen har äntligen kommit fram och jag funderar på att gå ut och sätta mig en sväng om det slutar att blåsa. 

Jag ska försöka fixa skjuts från stan hem, vill egentligen inte åka buss när jag mår illa... får se hur det blir. 

Ha en fin dag alla!

hej

Av Louise Emretsson - 29 april 2013 01:28

Jag kan inte sova och om nån timme ska jag upp. Är inte alls laddad för skolan eller shopping men jag måste försöka somna. Dagen kommer bli lång imorgon.

Av Louise Emretsson - 28 april 2013 23:20

Äntligen klar med plugget, är superdupermega trött så nu blir det en serie & vatten för att varva ner lite. Imorgon drar jag till Gävle, köttar skolan & sen ska jag nog shoppa lite kläder till sista april. Måste vara fin om man ska på grillning! Ska nog ha nån snygg klänning och leggings kanske. Veckan börjar otroligt bra men det blir nog inte mycket träning eftersom jag sover borta två nätter. (Kan ju inte springa i högklackat), visserligen kommer jag ränna mycket i affärer så det kanske kan klassas som träning. Sen kan man ju alltid börja och avsluta dagar med armhävningar och plankan!


 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards