Louiseemretsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Louise Emretsson - 6 maj 2013 15:36

Kratta, kratta, kratta hela daaagen! Det har jag gjort den senaste tiden av detta dygn. Nu ska jag städa nedervåningen och lära Dalle att gå på lådan. Han & jag har en liten annorlunda relation sen han kissade i min säng.. man skulle kunna säga att det är komplicerat, men snart så lär han sig nog.  även katter gör misstag. 

Ikväll ska jag träffa Gustaf, kommer bli fett nice. Va nån dag sen nu.


Av Louise Emretsson - 6 maj 2013 09:30

Innan jag drar ut i det fina vädret ska jag ge respons på en text till, sen är det klart. 

Ska hinna med  att springa innan jag träffar Gustaf också, fast vi har inte bestämt nån tid än så jag hinner nog. Imorgon är det Gävle som gäller, måste fixa busskort och lite andra småsaker ikväll så det är klart. Bara för att Dalle är så söt får ni en till bild på honom, lovar att lägga upp andra bilder sen.

Puss!

 

Av Louise Emretsson - 6 maj 2013 08:37

Kul att resten av texten som jag skrev blev sparat på förra inlägget då. Jävla krångel ibland
Aja, god morgon folket. Jag & Dalle ska ut och hänga i solen idag! :)

Av Louise Emretsson - 6 maj 2013 08:32

Inatt så vaknade jag av att kattungen snusa i nacken och lekte med håret. Klockan va väl halv tre.

Av Louise Emretsson - 5 maj 2013 22:40

Vem som helst kan avge tomma löften,
och göra hål där de lovar och svär
Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är

 

 


Av Louise Emretsson - 5 maj 2013 20:31

Gillar du någon?

Vilken fråga! haha, ja jag gillar många. Familj & vänner. Min katt, Pastorn, (när han inte dreglar på mina kläder.)

Vill du ha barn?

Njaee, isåfall vill jag adoptera! Men det är MYCKET längre fram. Måste kunna ta hand om mig själv innan jag tar ansvar får nån annan. 

Gillar du sex?

Sex och pengar är grejjer det, mitt mål i livet. Haha nä skojja ba. Jag vet inte om jag gillar sex för jag är oskuld. Precis som moder Theresa, har för mig att hon va det när hon skaffa unge?! ;)

Vad blir nästa tatuering då? :p

Tre apor i nacken. 

Går du på någon diet?

Nej, skulle aldrig ha tålamodet, sen anser jag att det endast är skit också. Dom som går på soppdieter och skit går ju upp samma vikt dom tappar sen när dom går tillbaka till vanlig mat. Jag äter inte sex gånger om dagen heller, tänker inte så mycket på mat. Äter väl det som är gott och när jag är hungrig typ. Gustaf tjatar om att jag ska äta efter träning så jag brukar göra det. 

 

Hej

Av Louise Emretsson - 5 maj 2013 18:41

   


Grannen köpte Dalles syster som just nu inte har något namn, Kiwi ska hon kanske heta sa Ella. Så nu är det väl Kiwi hon heter. Kiwi kom och hälsade på idag och hon är en riktig buse! Dalle liksom chillar mest, sover och fräser åt de andra katterna. Cooling. Jag har pluggat som en galning de senaste timmarna så nu ska jag ut i solen en sväng för att fånga in lite ljus. Har även hunnit med en springtur med Busan och en promenad med Pastorn. 

Ha en fin kväll alla!

Av Louise Emretsson - 5 maj 2013 16:27


Så heter katten, Dalle Jr, tuffaste liraren i Bjuråker. 


     

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards