Louiseemretsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Louise Emretsson - 5 maj 2013 12:21

Nu sitter vi hos en kvinna som ska sälja kattungar och jag har hittat en charmör, när vi kom så sov han i kattlådan.

Av Louise Emretsson - 5 maj 2013 00:32

"En dag kommer någon att kliva in i ditt liv och få dig att förstå varför det inte fungerade med någon annan."

 

 

Av Louise Emretsson - 5 maj 2013 00:09

"Mammas pojkar" har jag sett med lite folk nu, grannarna har varit här, relativt bra faktiskt. Skratta lite i alla fall. Kvällen slutar nog med en dokumentär och babbel i telefonen tror jag. Blir nog mest snack i telefonen. imorgon ska jag försöka fixa datorn, har laddat ner openoffice typ fyra gånger men det blir bara krångel hela tiden. Istället för att dampa ur totalt, lämnar jag det just nu. Har ätit godis idag så jag har ont i magen, måste ju göra det ibland med. 

 

 

Av Louise Emretsson - 4 maj 2013 20:48

Nu ska jag testa ladda ner allt jag behöver igen, w7 får jag installera en annan dag. Hoppas att det funkar! orkar inte med mer krångel idag, usch. 

Ikväll blir det bara lugnt btw, ska plugga och leka duktig, försöka lära mig hur man gör med videogrejjen så jag kan chatta med folket. 

 

Av Louise Emretsson - 4 maj 2013 20:03

   

Jag har tråkigt, jätte tråkigt. Fixade nyss en facebook åt mamma så hon kan vara lite social... eller nä, det kommer hon nog inte vara men nu har hon en iaf. hon är en av alla dom! snart ska jag ut på en springtur, skiter i att vädret är piss och jag skiter i att mitt knä är trasigt, har mycket energi i kroppen. kanske kör styrka istället, får se. Men då blir det liksom bara lite mage och rygg, när jag tränar styrka hemma blir det inte minst en timme, därför saknar jag gymmet lite för då tränade man verkligen, får inte alls ut lika mycket av att vara hemma, jag tänker på allt annat som ska göras och blir bara stressad. 

Av Louise Emretsson - 4 maj 2013 17:52

jag har fixat & trixat med rummet & nu är det tråkiga kvar... dammsuga och skura hela skiten. Jag kan inte göra så mycket med plugget eftersom att det inte går att ladda ner nånting utan att det krånglar vilket betyder att jag sitter utan program som jag verkligen behöver. Så kan det vara ibland. 

Har bytt om till jeans så jag inte ser ut som en idiot och ska snart jaga rätt på resten av sminket, sätta upp en spegel och sen klaga på det gråa vädret ute. mamma är på affären och köper nötter åt mig så jag klarar resten av dagen. Imorgon blir det endast plugg och kaffe hela dagen. Känner mig lagomt stressad och har lite småpanik i omgångar, fast det går över snart. 

Är otroligt kramsjuk och inte alls sugen på att prata om nånting så jag ska jaga rätt på nån som vill kramas också, Pastorn vill inte och lillebror har en polare här så han spelar tuff... 

..

Av Louise Emretsson - 4 maj 2013 16:08

Sitter fortfarande med öppen mun och förvåning, fattar ingenting och vill inte ta till mig. Allting är just nu på distans, precis som det brukar bli då man inte vet vad man ska göra med informationen som ligger i händerna. Det liksom rinner av, fastnar inte i huvudet. Jag kan inte känna på det, lukta eller se det. Därför finns det inte. Det är borta, nu ska jag göra någonting för att tänka på saker som finns, som jag kan röra vid, läsa och lyssna på information jag tror på och som jag kan ta in. 

 

Jag skulle egentligen skriva ett inlägg om mat & promenader, idag vill jag inte det. 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards