Louiseemretsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Louise Emretsson - 28 mars 2012 23:07

Jaha, idag har det varit en bra dag, faktiskt. Jag har pratat lite jobb, så nu få ni alla hålla tummarna, jag har varit ganska glad idag, kanske för att jag har varit med trevligt folk :) Imorgon så ska jag sova hos Simone, för på fredag smäller det! Då gör jag högskoleprovet, jag ska örsa in Simone till stan med mig 07.05, fastän hon är ledig... Men jag behöver henne, hon MÅSTE peppa mig, sen så ska jag fråga henne om hon vill hänga med på pubafton på kvällen, lyssna på bra musik (mina vänner Martin och Mattias ska spela), ta en öl, chilla och snacka lite skit, släppa loss liksom, både hon och jag behöver det, det vet jag. Men jag har mycket att göra innan jag får slappna av, eftersom vi är mitt i flytten! Jag måste packa klart, förbereda mig på provet, och efter provet ska jag ha barnen medans mamma och Emil fixar med flytten, MEN SEN, kan jag slappna av, jag längtar, för första gången på riktigt länge så längtar jag efter någonting. Fastän jag är stressad, har mycket bollar i luften och är helt inne i mitt röriga liv, så älskar jag det! För jag är sån, jag ska bara ha 100 bollar i luften för att fungera, annars så blir jag knäpp. Jag är rysligt glad att Simone stöttar mig i allt, vi håller kontakten fastän jag inte har ett öre på mobilen, jag sa till henne idag att vi måste få bli 14 år en kväll, bete oss barnsligt och bara ramla runt lite, ta dagen som den kommer och le åt våren liksom. Hon höll med    


Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte dåligt samvete för det, för som ni kanske förstår så har jag haft fullt upp. och nu ska jag ha fullt upp i min säng med bra musik och min älskade katt, vänta på ett samtal som kommer att äga fett sen sova!


 


Kärleken är...
... underbar
... oförutsägbar
... förunderlig
... fantastisk
... egendomlig
... förväntan

 

Kärleken är också...
... nyfikenhet
... lekfullhet
... fantasi
... upptäcktsfärd
... glädje

 

Kärleken berör med...
... ögonkast
... leende ögon
... nyfikna ögon
... nyfikna fingrar
... kroppskontakt
... smekningar
... kindkontakt
... doft
... smak
... kroppsspråk

 

Kärlek är...
... beröring
... kårar
... smekningar
... kramar
... värme
... längtan
... åtrå
... hunger
... närhet
... hetta
... bultande hjärtan
... smek
... varma kinder
... ängslan
... älskog
... tystnad
... pirr
... jättepirr
... varma fötter 
 
Kärleken innebär...
... sinnlighet
... innerlighet
... liderlighet
... vardaglighet

Av Louise Emretsson - 27 mars 2012 18:15

Nu ska mamma och Simones planeras, jag har massa ideer, eller jag och Martin har det i alla fall. Det kommer att bli jätte roligt om allt går som det ska! Mamma är väl lite stressad över vad jag har hittat på, fast jag vet att hon litar på mig, eller ja, hon får så lov att lita på mig. Jag ska försöka hinna prata lite med Emil imorgon, så vi kan planera gästlistan och maten, alltså vi ska inte ha det förän i juni, jag måste ju tamme fan vara förbered. Nu sitter jag i köket med Pia och mamma, vi dricker kaffe och babblar. Jag ska väl gå in på studera.nu och kika lite på högskoleprovet, på fredag smäller det med, shiiiet!



 


Av Louise Emretsson - 25 mars 2012 17:50

Snart så ska jag dra mig till bussen och till Delsbo, jag var yber duktig och glömde headsetet hemma, men jag hoppas att min mamma har ett gott minne och får med sig både kläder och kaffe pengar.   Guud, den sista mars så ska jag göra högskoleprovet, det är fan snart det.. HELVETE vad stresad jag är! Men det kommer nog att gå bra, jag är ju inte tappad bakom ett släp, eller vad man brukar säga. Jag måste lugna ner mig innan, annars så kommer jag att förstora upp hela skiten och överanalyserar allt. Så jag HOPPAS att Simone är på skolan då, för hon går på samma skola som jag ska skriva provet på. Hon får lugna ner mig innan och efter, nu ska jag äta maaat! GOTT!


 

Av Louise Emretsson - 25 mars 2012 15:49

 


Vad gillar du för färger?

Jag gillar alla färger tror jag, fast röd, blå och grön är väl dom bästa, kanske :)

Hur många förhållanden har du haft?

Oj, inte många seriösa :) tre seriösa, sen så är väl resten flirtar kanske, 7 om man ska räkna med allt ungefär!

Vad lyssnar du på för musik?

Jag lyssnar på allt från rock till hiphop, beror på dag och lust ;) Just idag så är det Coldplay, Fleetwood mac, LMFAO

Vad gillar du för godis?

Hmm, sura nappar, djungelvrål och kanske choklad ibland :)

Vad faller du för hos en kille?

Ögonen, rumpan och leendet :)



Av Louise Emretsson - 25 mars 2012 14:44

Idag så ska jag träffa Simone och ta en kaffe och snacka lite skit, Kommer att bli superb! Fast det är nån timme kvar, så man sitter i stan nu och gör inte allt för mycket, det är fett nice att det är vackert väder i alla fall, så dagen kommer nog att bli äckligt bra, fastän min rygg tycker att jag borde gå och lägga mig och inte kliva upp på några år... MEN det skiter jag i för jag ska träffa min kära Simone :D jag tror både hon och jag behöver prata av oss lite om killar och annat tjofs, hon ska ju kanske följa med till Fjällen med, och det kommer ju äga sööönt! När vi träder in i Fjällens djupa skogar så ska vi lyssna på LMFAO och spela cool med solbrillor har jag bestämt   Idag så skulle jag ha varit på möte och tränat... men det blir ju inge av med det när jag min rygg ska fucka ur helt, så jag kommer väl att sura, dricka kaffe, lyssna på MUSIK och leka latjo lajban tills jag får ta en kaffe med Simone. Fasen vad jag har saknat den Kvinnan btw, usch, vi har inte träffas på evigheter känns det som.


  And It Goes Like This!

Av Louise Emretsson - 24 mars 2012 16:55

Jag har ont i min äckliga rygg, i natt grät jag och hade riktigt ont, sen fick jag typ sitta och sova, idag så känns det som att jag kommer att få ryggskott,.. så nu väntar jag bara på att skiten ska komma typ. Idag så ska jag sova i stan hos Annelie, så hon slipper vara själv med barnen. Då hoppas jag på att vi får igång min dator med (y), jag tänkte vara hemma och chilla, fast det kan jag lika gärna göra i stan med,..

  hoppas jag blir bättre snart, för jag har verkligen inte tid med detta! Har så mycket annat som jag måste göra.

Av Louise Emretsson - 24 mars 2012 01:01

Tänkte väl lägga upp lite låtar som andra personer relaterar mig till, jag har ju gjort det med vissa, så nu har man fått lite tillbaka av folk!


White Trash Beautiful - Everlast

Kom igen Lena - Håkan Hellström

Kent - Kräm

Dust Storm - The Spill Canvas


det var faktiskt riktigt roligt att folk ville ge mig lite låtar och förklaringar! Nu ska man väl försöka sig på att sova, imorgon så blir det nog en lång dag, ska packa och städa!


  

Den som inte tycker om ensamhet kommer inte att älska friheten


Av Louise Emretsson - 23 mars 2012 22:08

Shiet, jag är verkligen arg p min mobil, jag är så arg så jag väljer att ha skiten avstängd -.- eller ja, jag är arg för att jag inte har pengar på den, men ändå. Nu sitter jag i mammas säng och lyssnar på Winnerbäck, ska fan ge er en lista på dom låtar jag lyssnar på just nu!


Av ingens frö

Fröken Svår

Se dig om

Idiot

För Dig

Vårdag i November

Håll ut

Från kylan in i värmen

 

 

Palla att Sipan åker ut från Big Brother då.. Aja, egentligen är det inte så konstigt heller. Men nu så ska jag slå på Tv:n och chilla lite.

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards