Louiseemretsson

Alla inlägg under december 2012

Av Louise Emretsson - 30 december 2012 14:58

Idag ska jag åka hem till pappa och vara där vilket kommer att bli super bra. Idag har jag inte gjort så mycket. Typ duschat och städat. Städningen är inte klar på långa vägar men jag är snart klar med första våningen, sen är det bara två våningar kvar.. Förkylningen vill inte ge sig men ikväll blir det lite träning ändå. Kör lite armar och rygg bara. 

På fredag kommer Gustaf hem! Snacka jävla skit bra det är. 

           

Eftersom jag inte har nån kamera hemma för tillfället så får ni lite gamla men vackra bilder från den senaste månaden. Puss.

Av Louise Emretsson - 30 december 2012 01:32

Hua vad less jag är på min förkylning! Jag har druckit vatten som en idiot och svulla halstabletter, men den vill inte ge sig. Nu får ni hålla tummarna så den försvinner tills imorgon för jag vill väldigt gärna träna nu, jag har så mycket energi i resten av kroppen. Sen mår man bättre av träning också, eller jag gör det. Hatar när rutinerna raserar. Om jag vaknar imorgon och är frisk så blir det två träningspass, ett på morgonen och ett på kvällen. Kanske går ut lite hårt men jag vill så jävla gärna träna. Nu har jag grina klart över min förkylning. Hoppas ni har en lika mysig natt som jag har, för det har jag. Fastän jag är sjuk. Puss.

Av Louise Emretsson - 29 december 2012 19:07

Jag har fått en dålig vana... jag knäcker mina fingrar! Inte okej alls... Det liksom går av bara farten och jag hatar det, förut gjorde jag också det men slutade med det för ett tag sen och nu har jag börjat igen. Det är dagens problem folket! Eller jag önska kanske att det va dagens... Massa punkter i min text och idag funkar det faktiskt. 

 

Ni har frågat vad jag ska göra på nyår och jag blir faktiskt bara hemma, orkar inte gå ut och jag vill inte heller. Men det kommer nog bli minst lika bra att vara hemma! Jag vet inte än om det blir med mamma eller pappa, det bestämmer jag på måndag när jag vaknar. 

Jag var med om en sak för ett tag sen, då en människa tyckte synd om mig över en grej som hänt för längesen, inget allvarligt direkt och visst kan det vara lite drygt ibland? Att folk ska tycka synd om en över nått dom egentligen inte är värsta saken? Dom liksom förstorar upp det på nå vis och får det att låta som att man borde gråta över det och att det är jätte hemskt. Ändra ser dom det som nå hemskt, eller så ska dom dramatisera allt hela tiden. jaja en liten skit sak som jag ville skriva för att jag bara skriver skit idag. 

Av Louise Emretsson - 29 december 2012 18:46

Idag har jag varit i stan och fixat naglarna med Cecilia, det tog fan över två timmar! Men det var värt det faktiskt, mina naglar ser bra ut nu. (första gången på hundra år, japp jag är så gammal)

 

Jag har handlat lite kläder också, men jag orkar nog inte lägga upp bilder.

Den här låten har jag fastnat riktigt för nu, riktigt bra!! 

Av Louise Emretsson - 25 december 2012 13:49

Nu ska jag förbereda för fest med Greta, Karro och Jonas. 

       

Lite av de saker vi ska ha ikväll. 

Idag så åkte jag och Karro in till stan för att handla kläder, då va det STÄNGT överallt utom på ica maxi. Vi drog dit istället, handlade lösögonfransar och lite annat skit. Smått sur vi va när vi upptäckte vårat misstag, men det blev en roadtrip och coca cola i blien i alla fall. Eftersom vi inte handlade några kläder måste vi åka hem till mig och hämta lite, därför hänger mina söta jeans i fönstret... Dom var tvättade men inte torkade, håll tummarna för att dom hinner bli torr till förfesten! 

 

 

Damn all these beautiful girls
They only wanna do you dirt
They'll have you suicidal, suicidal
When they say it's over

Av Louise Emretsson - 24 december 2012 23:03

                                 

Av Louise Emretsson - 24 december 2012 22:58

             

Det blev lite krångel när jag skulle ladda upp bilderna så det blir inte så många bilder idag från julen med pappa, trevligt hade jag och jg fick jätte mycket fint! 


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Skapa flashcards