Louiseemretsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Louise Emretsson - 31 januari 2013 12:39

Snart ska jag åka till hudiksvall, efter det blir det plugga, plugga och plugga. Måste bli klar nu! 

 

Jag är lite små stressad nu, har inte hunnit äta nånting och det vill jag göra innan jag drar. Hoppas det är bra med alla! 


Av Louise Emretsson - 31 januari 2013 09:29

Idag ska jag nog byta nummer faktiskt. Känner för det, men jag är så jädra lat. Det blir aldrig av. 

 

Idag har jag ont i kroppen så det måste ju betyda att jag gjorde ett bra träningspass igår.

Btw så sitter Ville här brevid mig och säger: Varför är bara baddräkter vattentäta?

jag svarar såklart att jag inte vet varför.

Och sötnosen svarar: Det är ju onödigt, alla kläder borde vara det, när jag blir stor ska jag ha patent på det. För det är min uppfinning. 


Nu ska jag snart byta om för träning, sen kötta sönt. Igår blev det träning i ca 40 minuter, så idag vill jag köra en timme om inte lite mer. Hoppas det är bra med alla idag. Om ni ska tala om nånting viktigt för någon så gör det idag, jag tror det är en bra dag att göra det. Oavsett vad det handlar om. Puss på er alla.

Strunta i rubriken. För ensam blir man. 


Av Louise Emretsson - 30 januari 2013 18:24

Fasen vad den här dagen har gått sjukt fort! Tänkte kötta frågor och svar idag, men jag struntar nog i det, ni får vänta en dag till tror jag. Imorgon så drar jag & Gustaf in till stan. Först är det möte och sen kanske en kaffe med Pia och Cecilia? 

 

Ibland blir det som man tänkt sig, ibland inte. Om jag ska vara helt ärlig så har det mesta i mitt liv blivit som jag har tänkt mig. Jag har gjort fel och misstag. Konstigt vore det ju annars. Har bara känslan av att livet blir som jag vill. För jag formar det. Varje morgon när jag kliver upp formar jag mitt liv. Oavsett om jag gör det med andra, eller inte. 

Av Louise Emretsson - 30 januari 2013 14:25

Tränat klart, min arm fucka ur, men jag orkar seriöst inte bry mig. Det går över! Var så jävla skönt att få ur mig lite energi. 

         

Jag och tigern Alex bjuder på bilderna. 


Av Louise Emretsson - 30 januari 2013 11:25

Idag så mår jag helt okej. Ska snart hänga tvätt, kanske dansa lite också.. Sen ska jag till biblioteket och fixa lite böcker. Det är typ min dag. Haha. Närå, idag ska jag hinna träna på DAGEN! Inte mitt i natten som det har blivit ibland. Gustaf är värsta hurtig och drog för ett tag sen för att träna. Duktiga han.  

Nu blir det mer kaffe och lite snack med mamma. 

 

Innan morgonen kommer
Ska jag vända alla kappor tillbaka
Och lita mer på min kraft
Ska jag hämta nånting jag förlorat
En vilja som jag faktiskt haft


Jag har förlorat dagar och ett hopplöst år
Jag har trampat upp stigar där gränserna går
Och du blir aldrig en vän igen
En mot en
Tills morgonen kommer

Av Louise Emretsson - 29 januari 2013 21:53

Jag gjorde ju illa armen idag, tyckte lite synd om mig själv och la mig på soffan. Sen kände jag att jag inte kunde göra så. Tycka synd om mig själv, helt onödigt, så jag fick nå super ryck och började städa. Fan vad bra jag är ibland. Nu ska jag läsa sagor för Ville sen ska jag träna innan Gustaf kommer. Kommer nog träna ben/rumpa/mage. Tror att en av anledningarna till att jag har varit lite småsur är för att träningen inte riktigt har prioriteras. Då blir jag stressad och det går ut över andra, INTE OKEJ! Men men, nu skiter jag i min arm och köttar ändå. 

Pusshej.

 

Av Louise Emretsson - 29 januari 2013 19:49

Idag så fick jag värsta suget efter solroskärnor. Så det har jag svullat. Och kaffe. Och pannkaka, apelsin och banan... Jag vet fan inte vad det är med mig idag. Aja. Idag när jag lekte med Gustaf, Ville och Pastorn så gjorde jag illa armen ordentligt. Nästan så jag grät. Har fortfarande lite ont men inte alls lika mycket. Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter pannkaka. 

       

Mina nya skor. (Dom blåa har jag använt, som ni kanske ser. hehe.) 

  

Jag & mamma fick såga sönder badrumsdörren för nån natt sen, stackars Malte hade låst in sig och vi fick inte upp låset på nått sätt. När två kvinnor med dåligt tålamod ska fixa saker, då blir det sågen. (Vi hade en slagborr också)

Av Louise Emretsson - 28 januari 2013 18:49

Ibland så vill jag bara vräka ur mig massa jävla skit. Om folk och saker. Spy galla på alla som jag inte tycker om och helt enkelt lägga min energi på endast bajs. Peka finger åt små idioter, klaga på andras liv. Men sen hejdar jag mig, känns ju lite fel att vräka ur sig saker som faktiskt är onödigt. Samtidigt så kanske jag bygger upp en ilska som nån stackare får ta, sista droppen liksom. Jag kanske är en sån som inte behöver lägga energi på det, kanske är en sån som tänker: Fan, hon har ju en skruv lös. Men om jag tycker så om en människa behöver jag ju inte tala om det. Det är fan lättare att helt enkelt hålla sig undan folk man inte gillar. Varför ska man umgås med folk man inte tål? Jag gör inte det. Det finns ju dom som söker sig till drama, söker sig till folk dom inte gillar FÖR att det ska hända saker, för att kunna snacka och bete sig illa. Ibland vill jag också det. Tänk hur mycket jag vet om folk omkring mig, som jag inte talar om. Jag hänger inte ut folk. Inte med vilja i alla fall. hamnar jag i en situation där jag vill/måste/borde säga vad jag tycker om nån, då gör jag det. 

Helst håller jag mig undan. Det är lättast så. 

 

Tror egentligen inte jag vill spy galla på folk, är nog bara less på dom som spyr galla på alla andra, sen inte står för det. 

tack för mig. hej. 

 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards