Louiseemretsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Louise Emretsson - 14 maj 2013 21:52

Kära läsare. Vi lämnar Gävle med nya intryck jag och min kusin. Vi har haft jätte roligt, träffat nytt folk och fikat, imorgon väntar ännu en resa till Rebecca.

Hej

Av Louise Emretsson - 14 maj 2013 17:23

Fika i Gävle!
Bloggar mer senare

Av Louise Emretsson - 14 maj 2013 14:23

Nu är jag i stan och väntar på cecilia. Igår var jag och Nicolina i lekparken, åt digistive och gungade.

Av Louise Emretsson - 14 maj 2013 13:34

Sitter på bussen mot cecilia och senare ska vi rocka Gävle!
Puss

Av Louise Emretsson - 13 maj 2013 18:18

Just nu sitter jag med Nicolina ute på balkongen, hon gör läxa och jag svullar kaffe.
Skriver mer sen.

Av Louise Emretsson - 12 maj 2013 16:02

 jag har varit i lekparken. Jessika gjorde klart två saker för mig:

1. Dom där blommorna får vi inte plocka för att nån kan ha planterat dom där.

(Vi är vid ett dike och plockar vitsippor)

2. Bara stora tjejer vågar gunga såhär högt, pappa är inte en stor tjej, han är en fegis. 

japp. Helt rätt, pappa är inte en stor tjej.

Idag ska jag hem till mor och retas lite med barnen, mysa med Dalle och typ pussa på Gustaf. 

Av Louise Emretsson - 11 maj 2013 21:13

     


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards