Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Emretsson - 29 juni 2013 15:16

Hejsan, just nu försöker jag tagga inför kvällen. Är lite slö faktiskt, skulle lätt kunna sitta hemma och bara chilla. Men nu är Ewelina här & så ofta händer ju faktiskt inte det. Snart åker jag hem till pappa, efter det ska jag & Gustaf käka pizza. Blir bra mat före en utekväll. 

 

Ikväll ska jag försöka ta lite bilder med mobilen, om jag kommer ihåg det vill säga.... igår tänkte jag inte alls på det faktiskt! sry for thaaaaaat. 

 

Av Louise Emretsson - 29 juni 2013 14:18

Igår var det trevligt som fan! Vi satt och drack vin, snacka om allt som hade hänt. Imorse var jag liiite bakis, Gustaf räddade morgonen med kaffe på sängen. Ikväll blir det kanske grillfest och hogges med brudarna, eller kanske.... det är ju tänkt att det ska hända. Ewelina ringde mig idag och vi hade ett ganska... annorlunda samtal.

E: jaaa, hej vad ska du ha?

Jag: haha, va?

E: jaaa, men jag står ju här nu, vad ska du ha?

Jag: Vadå, är du där nu?

E: men jaa, jag skulle ju åka in före två, nu är jag här. samma som igår?

Jag: Haha, ja. (samtidigt som jag snackar med Ewelina så försöker jag få Gustaf att sluta jävlas.) vad ska du ha?

E: jag vet inte, därför ringer jag dig, så jag inte bara går runt här och inte vet vad jag ska köpa.

Jag: okej..

E: men det här ser ju jättebra ut, en nyhet. det är en nyhet här, fruktig... hmm. den tar jag.

Jag: haha okej..


det låter roligare i skallen på mig. höjer ni på ögonbrynen och tycker: jaha, och? tänk er våra röster som smurfarnas, eller nåt annat roligt. då blir det kul även för er. 

 

nu ska jag hoppa in i duschen, har faktiskt varit duktig och sprungit idag, fastän jag är bakis och har huvudvärk, solen skiner och det är fucking hundra grader ute, bra va? envishet kan även vara min starka sida. 

pusshej. 


Av Louise Emretsson - 28 juni 2013 18:35

Ewelina kommer idag! En gammal vän som bor i sthlm. Vi ska ta en vinare med Karro och Ante, (tror jag). Fan vad mysigt det kommer bli! Vi ska sitta vid sjön och bara chilla, har sååå mycket att tala om för henne. Min söta gofis. 

Idag har jag betalat räkningar och sprungit. Annars har det varit lugnt faktiskt. Kommer säkert uppdatera mer sen, snart kommer Karro och ska sminka sig med mig. 

måste tagga nu eller nå. woop woooooop!

 

 

hej

Av Louise Emretsson - 28 juni 2013 13:45

Den här låten brukar Gustaf sjunga för mig. Högsta volym, han är jätteduktig på att sjunga.

nu ska jag dricka kaffe med mamma, 

Av Louise Emretsson - 27 juni 2013 13:52

Nu sitter jag i ljusdal med en kopp kaffe och väntar på att få köra lite bil hos Micke. Känner mig ganska frisk faktiskt! Fortfarande lite snorig men det är inte nilen som rinner längre.
Imorgon har jag inte mycket att göra. Funderar på att vara hemma hos mamma i helgen. Dricka kaffe och plantera blommor. Vi får se hur det blir.
Jag tog bort inlägget med kattungarna av olika anledningar men nu lägger jag upp det igen. Är dom inte söta?? ;)

Av Louise Emretsson - 27 juni 2013 11:42

Folket! Jag är sååå pepp inför dagen, först ska jag köra lite bil, titta på ett gym och fastän jag har förkylning så tänkte jag ta en liiiten joggingrunda faktiskt. Jag har ju inte ont i halsen. Ni undrar kanske varför jag är så pepp inför dagen, den låter ju inte så speciell. nä, det är en helt vanlig torsdag men jag  vaknade upp och råkade bara vara pepp. Jag vaknade och råkade bara känna hur jävla bra jag har det. 

 

 

Av Louise Emretsson - 26 juni 2013 23:56

Innan jag borstar mina tänder fina och kryper ner under täcket så tänkte jag skriva god natt till er mina underbara läsare! 

Jag tänkte också tala om att jag ska titta på ett gym imorgon i ljusdal som Pontus tror är bra.

 

Detta betyder att jag verkligen kommer att sätta igång med min träning igen, på annan ort! visst, jag springer och joggar mycket men jag tycker inte att det räcker långt egentligen, vill lyfta mycket, tungt. Känna mig stark i kroppen och det gör jag på ett helt annat sätt när jag tränar styrka. Det tror jag säkert att ni där ute också gör. ni fattar nog vad jag menar. 

 

En annan trevlig sak som händer nästa vecka är kaffe & Mattias, även det sker nog i Ljusdal. Eller hemma hos mig, jag tror han saknar min mamma lite, han vill bara inte erkänna det. 

 

Om min serie jag tittar på ikväll inte duger så kanske jag skriver god natt en gång till. pusshej. 

 

 

Av Louise Emretsson - 26 juni 2013 22:00

Guud vad trött jag är nu! Är inte sugen på att gör nånting faktiskt. Funderar på att lägga mig i sängen, titta på nån bra serie och somna. Imorgon ska jag in till Ljusdal för att övningsköra. Ser faktiskt fram emot det.
Ha en fin kväll folket!

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards