Louiseemretsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Louise Emretsson - 21 maj 2013 14:38

Waaaaah! Skulle ha gett er bilder idag på allt möjligt, men jag har inte hunnit tagit bilder på vackra ting som blommor och solen, därför blir ni utan ett tag till. 

Jag har städat och lagat pannkaka, det BÄSTA man kan göra en grå dag som denna. Ikväll ska jag och Nicolina ner till Gustaf och chilla ba. Kanske se en film och äta nötter, antagligen blir det så. Nu har jag lite att göra, skriver mer sen om jag har lust. 

Just ja, borde kanske tala om att livet leker som livet ska leka. 

Puss!

Av Louise Emretsson - 21 maj 2013 08:01

Mår rätt okej fastän klockan är för tidig och det är grått. Regnet ska jag inte klaga på, det är ju fett mysigt!
Bara för det lägger jag upp en bild på soliga Gävle. Sist jag var dit var det jättebra väder .

Av Louise Emretsson - 20 maj 2013 12:36

Vaknade allt för sent med huvudvärk och ont i hela kroppen, träningsvärk är ju bara för skönt. Men den får gärna komma lite senare under dagen, snart taggar jag för en springtur i det gråa vädret, mobilen måste bara ladda klart först så jag kan lyssna på musik. Skulle nog inte klara av att springa så mycket utan musiken, som mamma säger: man hör inte sig själv då, man hör inte hur jobbigt det är. 

Så sant mamma, såååå sant. På tal om mamma, henne ska jag hem till ikväll, eller idag. Får se vart tiden tar vägen. 

 

Tänkte faktiskt skriva en saga om en pojke, med "det var en gång" början. Så blev det inte, vill finslipa den lite först, förretsen! när jag ändå är inne på pojkar, igår fyllde Mattias år. Grattis har jag skrivit redan, via sms men här blir det grattis i efterskott. 

 

Puss

Av Louise Emretsson - 20 maj 2013 00:22

NU FÅR DET VARA NOG!!!!! jävla skitsaker, fan vad dåligt allting är. Huvudvärk, jävla skitsnack och idioter överallt. Usch vad less jag blir på folk. Jag ska förklara varför alla är så jävla dum i huvudet.


Närå, skämtar med er lite såhär på natten. Jag mår jättebra, ingen huvudvärk och inga idioter. Ville retas bara, imorgon ska jag hem till mamma men innan mamma blir det träning! Har snackat lite med den bästa av dom bästa: Gustaf och nu har jag bestämt mig för att springa på morgonen och träna styrka på kvällen. Hans idé, kan det bli bättre?! Springa och träna styrka SAMMA dag. ALLA dagar. Nästan. Nån dag måste man väl vila. Typ söndagar. 


Sverige vann idag, för er som inte visste. Nån där ute kanske läser min blogg men har inte facebook och har helt enkelt inte fått reda på det för att nån där ute inte tittar på tv? Guuud vad omtänksam jag är. Nu vet ni. Sverige vann i hockey. tufft. 

 

Av Louise Emretsson - 19 maj 2013 21:46

             

Av Louise Emretsson - 18 maj 2013 22:43

                             

Av Louise Emretsson - 18 maj 2013 16:13

Vad ska du göra under sommaren? :)

Jag ska gå på massa konserter med Cecilia, ta mig till Irland och min underbara Simone och Spanien med roligt folk. Skriva på mitt manus också såklart.

Är du en sån som stressar ofta?

Ja, jag stressar ofta men oftast presterar jag även bäst då, ju närme deadline jag kommer, desto bättre blir jag. Inte alla gånger visserligen. Men när det gäller arbeten till skolan o.s.v

Gillar du sommaren bäst?

Nej, hösten och våren ligger mig varmt om hjärtat!

Vill du ha barn i framtiden?

Ingenting jag lägger energi att tänka på nu eftersom att jag inte vill ha det nu. Adoptera vill jag göra isf, kanske. Men det kan säkert ändras med tiden, precis som allt annat också gör. 

 






Av Louise Emretsson - 18 maj 2013 15:56

ser ni rubriken? "leker med bananen", hur sjuk får man bli? Det är väl för fan ingen vettig rubrik? Jag vill be er om en tjänst, reflektera över era reaktioner som rubriken medför. Om ni reagerar. Leker med bananen...

Många av er tänker direkt på något sexuellt. "Vafan ska hon göra med en banan?" *klick*, här sitter du och läser mitt inlägg, eller kanske du direkt skrollade ner för att det möjligtvis skulle kunna finnas bilder? Du vet nog innerst inne att en bloggerska (eller vad ni nu vill lägga mig i för fack), inte lägger upp sexuella bilder med bananer uppstoppade överallt, men ändå så kanske du hoppades på det?

Lite provocerande bilder till kvinnorna och lite lättklätt åt männen. Perfekt på en lördagseftermiddag. 

Bilder på mig när jag leker med bananen kommer ni ju såklart inte att få, jag vet inte hur man gör det. Bokstavligen.

Leker med era tankar gör jag, varje dag. 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards