Louiseemretsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Louise Emretsson - 9 maj 2013 18:42

Olle kom förbi en sväng, trevligt att få se honom. Vi drack kaffe & snacka lite, eller jag snacka nog mest. som vanligt, Pia och resten av familjen kom hit så jag fick se katten dom har köpt. Dalles andra syster har dom köpt. Adidas ska hon få heta. Bästa namnet efter Dalle Jr. Hon var ju såklart suuuperdupermegasöt. 

 

Av Louise Emretsson - 9 maj 2013 15:45

Har precis tränat klart och duschat, ska snart typ diska och dricka min första kopp kaffe. Har liksom slingrat mig från kaffet idag, försökt varit duktig men nu är jag fan värd en. Eller tio. 

   


 

Fan vad söt vi är. 

Av Louise Emretsson - 8 maj 2013 23:04

Har hjälpt cecilia med en bilduppgift, det blev MarleymadebyCecilia. Jag var med på ett hörn, jävligt litet hörn. Hon gjorde typ allt själv. Duktiga kusinen!Vi ska väl se en film sen kanske med Gustaf men först är det plugg, Cecilia blir kvar här ett bra tag, imorgon hoppas vi på ett bra väder så vi kan sola och plugga ute. 

 

Av Louise Emretsson - 8 maj 2013 17:47

ikväll kommer Cecilia, det blir plugg och nätter för hela slanten. imorse väckte Gustaf mig, pekade på täcket och talade om att Dalle hade bajsat i sängen. True fucking story! Jäävlar vad förbannad jag blev. 

Nu ska jag fortsätta med plugget, dricka kaffe och försöka vara social med Gustaf och Alex. 

Av Louise Emretsson - 7 maj 2013 21:04

 

Idag kom jag hem med kaffefläckar på kläderna och lock för öronen. Tåg har varit försenad, värmen har gett mig en käftsmäll och Gävle ligger nog kvar till nästa gång jag dyker upp. På gott & ont. Satt ute en stund med Rasmus i solen, trevligt som fan va det. Snacka lite skit om samhället och tyckte att livet var allmänt... allmänt bara.  

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, titta på motorcyklar, män på motorcyklar och ta ett långt bad. Avundsjuk? Va inte det, när jag badar, försöker slappna av så kommer jag på ungefär tio saker jag skulle hinna med om jag inte låg och plaskade. Försöker blunda, ta in dofter, känna värmen och le. INGENITNG funkar, panik. Sååå efter att jag har tappat upp badet, kanske jag sitter i 10 minuter sen hoppar jag upp och inbillar mig att jag ska uträtta underverk. Vilket uppenbarligen aldrig händer. Mirakel händer aldrig, bara ögonblick, inbilla er ingenting annat ffs. 

Av Louise Emretsson - 7 maj 2013 09:29

Nu är jag på vägen mot Gävle. Det blev buss istället för tåg. Dom håller på att bygga om eller nå. Igår kom Gustaf, vi åt grillat och tittade på hannibal innan sängen väntade.

Av Louise Emretsson - 6 maj 2013 17:58

 

Äntligen klar med städningen, guud vad den här dagen har gått fort! Klev upp nån gång före nio och klockan är snart kväll.. tiden går fort när man har roligt. det har jag hört. Inatt var det några dåliga timmar, typsikt nätter att ibland bli jobbig. Idag mår jag bättre, tydligen är det så också. Att man ska må lite knepigt för att känna lyckan ordentligt sen. Mycket vill ha mer. Vädret har varit sommar så jag har liksom följt med det.. varit ute den mesta tiden av dagen, spelat fotboll med Pastorn och krattat löv. Tyvärr måste man göra saker inne också, även om vädret är vackert. Exempelvis plugga och städa. 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards