Louiseemretsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Louise Emretsson - 31 juli 2013 16:33

 

Guud vad jag sov länge idag, usch har lite dåligt samvete för det... imorgon kommer man väl knappt ta sig ur sängen. haha, bakfyllan tar mest. Nu ska jag ta mig första glaset med Gustaf. 

pusshej. 

Av Louise Emretsson - 31 juli 2013 13:26

 

Ikväll blir det utgång med gänget. Kommer bli roligt att träffa alla igen! Mormor skulle komma ner med kläder och plattång, jag hade inte direkt planerat in festande, var liksom inte sugen. alls. Men nu är jag! 

 

Av Louise Emretsson - 30 juli 2013 21:37

snart börjar plugget... snackade med Rebecca idag, shit. det kommer bli mycket att göra, förstå månaden kommer jag typ få sova hos henne varje natt. haha. Måste kanske hitta nåt eget ändå, kommer bli jobbigt att pendla när man ska plugga 24/7. jag ska fan titta på lägenheter ikväll. Försöka räkna ut vad jag har att gå på, man vill ju liksom ha en fräsch lägenhet med. Cecilia ska också börja i gävle, kanske kan dela med henne! 

ha en bra kväll alla. 

puss. 

Av Louise Emretsson - 30 juli 2013 19:46

Jag hittade inte skorna som jag ville ha... får beställa hem dom helt enkelt! 

Idag träffade jag Pia och barnen, jag shoppade väldigt lite också. Ett par jeans och en mascara typ, haha. Eftersom jag inte hittade skorna jag ville ha blev det tråkigt att leta kläder också, ville ju köpa ett helt set idag med skor, trosor, jeans, tröjor o.s.v ibland får man inte allt man vill ha. 

Imorgon blir det kanske utgång, kommer bli roligt faktsikt! men vi får se.... om jag orkar och har lust. min peppning kan ju vara försvunnen imorgon. 

Morgondagen tar jag när den kommer. Nu blir det skojakt!

 


Av Louise Emretsson - 30 juli 2013 11:54

 

Denna stil hade varit fulländad OM jag bara hade ett par skor, ett par snygga vita tygskor. idag ska jag hitta det. Jag har tittat på svea, björn borg och lacoste. Hoppas jag hittar ett par som duger...

 

#shoppa  #stan #skor 

Av Louise Emretsson - 30 juli 2013 11:25

 


Min morgon har bestått av kaffe, bilder & ja... spöken! Jessika har tagit massa bilder med min mobil. Måste nog rensa det sen, haha. hon höll taggade vänner på en bild, en bild på ett fönster. Snart bär det av till stan, då ska jag träffa min älskade moster & kusinerna. Det var så längesen, har nästan inte träffats nånting under sommaren, så det ska bli roligt!

Av Louise Emretsson - 29 juli 2013 23:19

som rubriken lyder gör jag mat, jag gör inte bara det utan tittar även på skor, lyssnar på musik och dricker kaffe. Riktigt jävla effektiv är jag vid elva denna kväll. 

tänkte ställa frågan vad ni gör, men skiter nog i det. haha. 

 

Av Louise Emretsson - 29 juli 2013 22:16

Blir du lätt svartsjuk?

Nej, svartsjuk har jag extremt svårt för att bli.

Det var längesen du skrev om den där killen du jobbar med, har ni slutat prata?

Nej! han har dragit hem till Gävle, så vi träffas inte just nu. Men snackar gör vi :)

Gillar du överaskningar? ;)

Haha, nja.. vet inte. nää det gör jag nog inte. 

 


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards