Louiseemretsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Louise Emretsson - 4 maj 2013 14:15

Igår fick jag hem min dator, nu kan jag sätta igång med plugget, ligger nästan en vecka efter så jag har mycket att ta igen, förhoppningsvis så ska jag lära mig hur man använder äckelwindows8 ett tag innan Gustaf smacker i w7, vilket han kommer göra ikväll (tror jag) så jag behöver inte kämpa med detta allt för länge... 

Igår bjöds det på grillning och massa folk eftersom morsan fyllde år. Fullt hus med barn och folk. Jävligt roligt! 

 

Jag & Gustaf bjuder på bilen, eller iaf jag. 

Puss.

Av Louise Emretsson - 3 maj 2013 16:20

När alla dök upp idag så var jag otrevlig, tog en minihund och sprang. Tur att det bara är känt folk ;) nu har jag duschat och sminkat mig, redo för grillning ikväll med familj och vänner. Mysigt värre!

hej

Av Louise Emretsson - 3 maj 2013 12:58

Idag fyller min mamma år! Jag klev upp tidigt idag och började städa, bakade muffins och nu har jag varit på en promenad med pastorn. Snart kommer mamma hem från jobbet då är det bara att börja fira :)

Av Louise Emretsson - 2 maj 2013 18:17

Har nyss kommit hem från en springtur. Det blåste som fasen fast det var skönt att få komma ut lite. Nu ska jag fortsätta med städningen och hänga lite tvätt sen ska jag försöka plugga...
Puss!
På bilden ser nu Doris och Alfred, chillandes i sängen.

Hej

Av Louise Emretsson - 2 maj 2013 15:16

ALLTING krånglar idag, sitter vid Emils dator just nu & ska plugga, helst skulle jag ta en springtur i det fina vädret men plugget måste gå först idag. Har ju beställt hem en ny dator, verkar som att det kommer ta ett tag innan den kommer så nu får man jaga datorer några dagar.. Aja, bara bita i det sura äpplet och lösa det! 

Ha en fin dag alla. 

 

Av Louise Emretsson - 1 maj 2013 23:25

Idag så beställde jag en ny dator, Gustaf hjälpte mig att hitta en bra. Idag har jag varitbakfull men det strunta jag i och drog ut på en springtur.
Puss!

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards