Louiseemretsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Louise Emretsson - 13 mars 2013 00:12

         

Jag visar er middag/alkohol/mys/Rebecca/poesi/bakfylla/vårat gästrum (av nån anledning)

Sen också Lars Winnerbäck. 


Av Louise Emretsson - 12 mars 2013 22:49

Borde plugga mer än vad jag gör. Men ikväll är jag lite off, har så mycket på gång med min text så det blir för rörigt ibland. Tänkte lägga upp lite meningslösa bilder sen. 

Idag träffade jag lite folk i stan innan jag drog vidare hem till Gustaf. Onödig information. 

 

 

 

Skulle ha haft lite frågor & svar men jag har varken haft tid eller lust till det. Kanske kommer meningslösa svar med meningslösa bilder sen då. 

Puss hej. 

Av Louise Emretsson - 12 mars 2013 21:45

Okej. Centralen kan tyckas vacker med alla myror. Centralen kan vara allmänt stress.

Myror gillar stressen, när myrmamman ger ut mycket jobb och sitter med pekpinnen så mår myrorna bra. Ni förstår, myrorna kan inte tänka själva längre. Myror är inte självständiga varelser utan måste arbeta i grupp annars blir dom osäkra. Rutiner, myror har ingen egen åsikt för dom vet inte vad det är. Myrstacken är en triangel & högst upp sitter myrmamman. Hon styr & ställer med könet. Konstigt vore det ju annars, att vara könlös. Så centralen kan tyckas vara vacker fast bara på bild. Suddiga myror på bild visar en bra stadsmiljö. Här ska man vara. Att bryta rutiner är inte bra. Myrmamman blir arg om man inte deklarerar. 

 

 



Av Louise Emretsson - 12 mars 2013 03:02

Jag sitter i Gävle, hos Rebecca. Fett nice. Vi har druckit lite alkohol. Min dag/kväll har varit underbar! Gustaf körde in mig till stan så jag kunde hämta mitt busskort, han är verkligen en räddare i nöden...

När jag kom in till gävle så drog rebecca in till systemet och handla alkohol, sen drog vi hem till henne, läste poesi & skrattade. Bilder kommer imorgon, eller senare idag... snart ska vi till skolan & träffa folk. Typ. '



Hej då folket, uppdaterar senare.   

Av Louise Emretsson - 11 mars 2013 01:08

Gustaf & jag tittar på film, det går sådär... Jag klev på ett glas så allt vatten for ut, Gustaf har ramlat (i sängen, det gick bra) datorn håller på att brinna upp eftersom den är gammal och dum. Vi skrattar i alla fall. Borde nog sova snart innan det spårar totalt..

 

God natt på er som ska/kan/vill/måste sova! 

Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 22:12

Min kära plastpappa eller låtsaspappa? Extrapappa.. Superpappa kanske?  Emil heter han för er som inte vet. Så min kära Emil kommer hem idag, med för SMÅ kaffefilter. Förstår ni paniken när kaffet är min drog? det som håller ihop mina dagar, får livet att fungera? Okej lite måste jag få överdriva för jag kände verkligen att kvällen rasade framför mina ögon.


Jag: Så filtret är för litet?

Mamma: Ja...

Jag: Okej, jag kokar i kastrull och använder en sil... 

Mamma: Ööö, okej..


Jag är en superkvinna ibland. 

Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 20:56

Kom igen nu folket. Ska vi leka "vi" en stund? Ni vet, som politikerna gör. 

"Vi vill"

"Vi tycker"

"Vi känner"

Känner ni gemenskapen? 

Antagligen inte. Nu över till nått annat.

 

 

Kvinnor (vissa) har förmågan att älta i oviktiga saker. Dom kan haka upp sig på vad män säger. Speciellt om dom säger fel saker. Det är precis som att kvinnor (vissa) bara kommer ihåg det dåliga män säger, inte det bra. Här kommer lite tips till er där ute som lever med ett mensmonster:

 

Om monstret frågar: Ser jag tjock ut i den här?

Tveka aldrig på att svara. Monster har förmågan att få tvekning till något dåligt.

Monster förstår inte att man kan tycka att frågan är helt sjuk eller att man kanske inte riktigt uppfatta den. Svara helst nej, fort som fan.

 

Om du frågar ett monster om hennes ex, var beredd på att höra spya. I timmar.

 

Har du många tjejkompisar? Stackars dig! Mensmonster tar tjejkompisar som knullkompisar.

Hon vill veta varför du gillar andra tjejers facebookbilder, har deras nummer, kramar en tjej på krogen. Btw, säg ALDRIG att en annan tjej ser bra ut. Alltså ge inte en annan tjej en komplimang. Du får antagligen inte sex den kvällen. Och får du det, är det pga ren ilska.

 

Ha tio lösenord på datorn, eller göm porr riktigt bra. Monster älskar att leka detektiv och hitta fel i förhållandet.

 

Om monstret frågar: Ser hon bra ut? Och du svarar nej. (stackars dig) För monstret kommer säga att du ljuger och inte går att lita på. Och svarar du ja, då kommer hon hata dig. För att du tycker att en annan kvinna ser bra ut. Hon kommer tänka på det där hur länge som helst & tro att hon inte är vacker nog. 

 

Monster älskar att köra över dig, tala om hur jävla snygga alla andra män är. Bara för att monster tror det kommer få dig att stanna. (Helt ologiskt, enligt mig, men när det handlar om monster är det mesta ologiskt)

 

Monster gillar att klaga på ditt spelberoende, oavsett om du sitter en timme i veckan eller en timme varje kväll. istället ska du vara väldigt intresserad i deras djupa hobbys som exempel skor och skvaller. Du ska lyssna och förstå varför monstret är arg på ett annat monster. Du förstår, monster blir arg på folk som pratar & monster älskar drama.

Var beredd på att en apelsin kan förvändlas till ett atomvapen av något slag.

 

Jag är inte expert, men skratta helst inte åt andras tjejers skämt, monster hatar när dom inte är roligast på festen.

 

Monster kan sura om ni inte har haft sex på länge, då är nått fel. Monstret kan inbilla sig att du är otrogen, älskar någon annan eller runkar i duschen. (Du får inte runka på egen hand för monster, det klassas som otrohet)

Har ni sex för ofta kommer monstret fåga om du tänker på någon annan under tiden så det är därför du vill ha sex varje jävla kväll.

 

Monster har svårt för fotboll, öl, dina vänner, pokerkvällar, porr och din mamma. Monster kan nämligen bli väldigt avis på din mor. Av nån anledning som jag inte har så mycket bakgrundsinfo om. Kanske för att din mamma bakar bättre bullar? Vem vet.

 

Monster vill synas, höras och vara bäst. Hela tiden. Ger du inte monstret uppmärksamhet, ja då blir det inte bra. Som du kanske kan räkna ut, eller redan har upplevt.

Tack för mig hej.

Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 20:05

Fan vad jag är sugen på att träna sönder, men jag ska inte göra det. Jag väntar tills imorgon & ser hur halsen är då. Jag har inte så ont nu men vill inte riskera att bli sjukare. Kanske en promenad med mormor på morgonen och sen lite styrka. Vi får väl se. Folket tyckte om mitt musikinlägg där jag skrev några låtar jag lyssnade på så här kommer lite mer bra musik!


Kapten Röd Feat. Aki - När solen går ner

Bob Dylan - Knocking on heaven's door

Kapten Röd - Pantad & Såld

AKI - Dårhus

Red Hot Chili Peppers -  Snow (Hey Oh)


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards