Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Mensmonster.

Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 20:56

Kom igen nu folket. Ska vi leka "vi" en stund? Ni vet, som politikerna gör. 

"Vi vill"

"Vi tycker"

"Vi känner"

Känner ni gemenskapen? 

Antagligen inte. Nu över till nått annat.

 

 

Kvinnor (vissa) har förmågan att älta i oviktiga saker. Dom kan haka upp sig på vad män säger. Speciellt om dom säger fel saker. Det är precis som att kvinnor (vissa) bara kommer ihåg det dåliga män säger, inte det bra. Här kommer lite tips till er där ute som lever med ett mensmonster:

 

Om monstret frågar: Ser jag tjock ut i den här?

Tveka aldrig på att svara. Monster har förmågan att få tvekning till något dåligt.

Monster förstår inte att man kan tycka att frågan är helt sjuk eller att man kanske inte riktigt uppfatta den. Svara helst nej, fort som fan.

 

Om du frågar ett monster om hennes ex, var beredd på att höra spya. I timmar.

 

Har du många tjejkompisar? Stackars dig! Mensmonster tar tjejkompisar som knullkompisar.

Hon vill veta varför du gillar andra tjejers facebookbilder, har deras nummer, kramar en tjej på krogen. Btw, säg ALDRIG att en annan tjej ser bra ut. Alltså ge inte en annan tjej en komplimang. Du får antagligen inte sex den kvällen. Och får du det, är det pga ren ilska.

 

Ha tio lösenord på datorn, eller göm porr riktigt bra. Monster älskar att leka detektiv och hitta fel i förhållandet.

 

Om monstret frågar: Ser hon bra ut? Och du svarar nej. (stackars dig) För monstret kommer säga att du ljuger och inte går att lita på. Och svarar du ja, då kommer hon hata dig. För att du tycker att en annan kvinna ser bra ut. Hon kommer tänka på det där hur länge som helst & tro att hon inte är vacker nog. 

 

Monster älskar att köra över dig, tala om hur jävla snygga alla andra män är. Bara för att monster tror det kommer få dig att stanna. (Helt ologiskt, enligt mig, men när det handlar om monster är det mesta ologiskt)

 

Monster gillar att klaga på ditt spelberoende, oavsett om du sitter en timme i veckan eller en timme varje kväll. istället ska du vara väldigt intresserad i deras djupa hobbys som exempel skor och skvaller. Du ska lyssna och förstå varför monstret är arg på ett annat monster. Du förstår, monster blir arg på folk som pratar & monster älskar drama.

Var beredd på att en apelsin kan förvändlas till ett atomvapen av något slag.

 

Jag är inte expert, men skratta helst inte åt andras tjejers skämt, monster hatar när dom inte är roligast på festen.

 

Monster kan sura om ni inte har haft sex på länge, då är nått fel. Monstret kan inbilla sig att du är otrogen, älskar någon annan eller runkar i duschen. (Du får inte runka på egen hand för monster, det klassas som otrohet)

Har ni sex för ofta kommer monstret fåga om du tänker på någon annan under tiden så det är därför du vill ha sex varje jävla kväll.

 

Monster har svårt för fotboll, öl, dina vänner, pokerkvällar, porr och din mamma. Monster kan nämligen bli väldigt avis på din mor. Av nån anledning som jag inte har så mycket bakgrundsinfo om. Kanske för att din mamma bakar bättre bullar? Vem vet.

 

Monster vill synas, höras och vara bäst. Hela tiden. Ger du inte monstret uppmärksamhet, ja då blir det inte bra. Som du kanske kan räkna ut, eller redan har upplevt.

Tack för mig hej.

 
 
Ingen bild

erik.

10 mars 2013 21:17

hahaha fan va bra!

Louise Emretsson

10 mars 2013 22:03

haha ja jag kan ibland!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards