Louiseemretsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Louise Emretsson - 4 mars 2013 14:30

Hej hej alla fina läsare! Idag har jag inte ätit nånting för jag tycker inte om mat. Snart ska jag sminka mig och ta massa egobilder som jag vet att ni vill haaa! Imorgon ska jag på skolan och vara bäst & vara snyggast (som vanligt). Snart ska jag svara på era snuskiga frågor om mitt privatliv och hur jag har det i sängen. Igår blev jag vänner med 35 nya personer och fick 123 likes på min nya profilbild. Så underbart att ha 15 minuter i rampljuset! hihi puss på er mina sötnosar!

 

Okej jag försökte i alla fall. 

Av Louise Emretsson - 4 mars 2013 12:53

Nu fick jag ett mejl av blogg.se att dom arbetar på problemet. Men det skiter jag i. Nu har jag bytt hit och planerar att stanna. Idag blir det promenad och plugg. Jag somnade typ fyra imorse, kunde verkligen inte somna. Jag sov i gästrummet med alla barn. Nicolina pratade i sömnen, Stina & Nicolaj gnisslar i tänderna.

Man lär sig nått nytt varje dag. 

 

Av Louise Emretsson - 4 mars 2013 01:29

Det kan mycket möjligt vara så att jag i mitt stressiga sinne tänkte på dig.

Jag fick nån form av saknad och vi föll som små popidoler ner i sängen.

Jag ångrar det inte. Kommer aldrig att göra. Däremot så kommer det aldrig att hända igen.

För mitt sinne är inte i stress & du finns inte vid mig.  Aldrig igen. 

FOLKET! Tro inte att jag saknar nån. för det gör jag verkligen inte. Alls. Puuh. Blä. Ät mossa och bo i ett höghus. Jag bryr mig inte. 

 

  

För man saknar sånt som man inte har
Och man saknar allt som man inte har kvar
Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har

 

Av Louise Emretsson - 4 mars 2013 01:05

Nu funkar min ANDRA blogg. orkar inte bry mig.. köttar på den här istället. Bajs blogg.se

 

Kvällen har varit chill, lyssnar på Winnerbäck nu och snackar med Pontus på fääjsböck. Borde egentligen sova, men kan inte & därför skiter jag i det helt enkelt. Imorgon åker jag kanske in till stan med mina syskon och badar på eftermiddagen, då kan jag simma några längder och basta lite. 

 

 

Av Louise Emretsson - 4 mars 2013 00:50

Sånna där dagar som är bra. 

Pannkaka.

Film.

Chilinötter.

Träning.

Plugg.

Kärlek.

Familj.

 

 

Av Louise Emretsson - 4 mars 2013 00:22

Idag har jag tränat, riktigt hårt. Det gick bra och det märks hur jävla mycket bättre man mår. Resten av kvällen har jag babblat i telefonen med folk. På tisdag så ska jag in till skolan, jag börjar typ två så det är jäävligt nice. 


Jag har funderat lite.. På vilka val man gör i livet och hur det slutar. Jag kan känna ibland att det inte spelar någon roll, man väljer ju saker som för stunden känns bra. Sen kan det ju alltid sluta dåligt, eller så ändrar man sig. Väljer nått annat som gör att man hamnar på ett annat ställe, med nya val och möjligheter.

Det jag har tänkt mycket på just den här söndagen är hur folk beter sig, hur folk reagerar på vad andra väljer att göra med sina liv. Någon blir alltid sårad, det har jag lärt mig. Hur jag än väljer så kommer alltid någon någon gång bli sårad. Men jag har också lärt mig att inte lägga ner för mycket energi på att bry mig om vad andra tycker om mina val. Känns det bra för stunden är det rätt då, går det åt helvete så väljer man nått annat och lär sig nått av det.

 

 

 

Vi ramlar runt på alla ställen som var öppna den natten
Vi var konstnärer och dom bästa i sitt slag
Vi skulle ta oss långt, vi två
Han sa ”en dag står vi över februari, du och jag”
Natten var så kall, vi höll hårt om varann
Nu stänger dom i Hudik o människorna försvann
Men vi, vi hade lusten i behåll
Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll


Jag ger min själ till händerna, den som ger och inte rycker
Jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker
Han var allt, han var sin,
Han var den vackraste person jag hade träffat någonsin

Av Louise Emretsson - 3 mars 2013 19:25

Eftersom att blogg.se bara krånglar så byter jag tillbaka. Orkar inte krångla! När jag kommer hem ska jag lada upp lite roliga bilder till er. Sen svara på lite frågor. 

 

puss.

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards