Louiseemretsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Louise Emretsson - 9 mars 2013 11:29

Many times I tried to talk to let you know someday I'd walk
In me you found a drug an addiction to my love
I could swear I let you know I tried one day to let you go
You fight me all along


I know how it feels I've been burned one time before
I still feel the scars on my lips
When I touch when I love when I kiss

 

 

Av Louise Emretsson - 9 mars 2013 10:43

 

Kaffe gör mitt liv lättare, har jätte ont i halsen men jag vet att kaffe är bra för halsen. Det har jag hört. Egentligen borde jag tagga ner med det, jag dricker för mycket men det går på ren automatik att koka kaffe och dricka. Spelar ingen roll om jag är ensam eller bland folk. Kaffe är där att rädda mig. Har skrivit två sidor på manuset & det känns ganska okej, det ska ju bearbetas och göras lite bättre, jag har en grund i alla fall. En tanke, ett mål. Snart ska vi åka hela gänget till Lisa, där bjuds det på mat & gott sällskap som vanligt!

Av Louise Emretsson - 9 mars 2013 09:44

Yes! Jag tror jag har slutet på mitt manus. Det bara ploppa upp nu, jääävlar vad skönt det känns. Samtidigt så vet jag att det inte är klart än, på långa vägar. Men det känns bra att jag har lite mer klart för mig. 

 

 

Nu ska jag gå och sminka mig. Vara lite tjejig.

Av Louise Emretsson - 8 mars 2013 23:09

Läste nyss gamla inlägg på bloggen. Jäävlar vilket hektiskt liv jag hade känns det som. Allt är mycket lugnare nu. Skrev ofta om att jag var trött på att bli indragen i allt drama omkring mig & tydligen så har jag på nå vis ordnat upp det mesta. För ett år sen var det nästan kaos. Haha nästan komiskt hur jävla blåögd jag var! Idag är jag inte det. Ibland kanske, men det måste vi alla vara ibland, eller?

 

In time then I'd rearrange just a day or two

But I couldn't find a way
So I'll settle for one day to belive in you
Tell me lies

Av Louise Emretsson - 8 mars 2013 22:21

Jag sitter fast i pluggandet & min mobil krånglar så jag kan inte ringa någon i ren panik. Skit. 

Har dampat nötter i alla fall. Det är ju bra. 

Fan jag har inget att skriva, eller jo men jag kan inte formulera mig. 

  

Jag har blivit vald av andra

Det är min hemlighet
Den ena saknar känsla
Den andra ödmjukhet
Dom hade nåt gemensamt
Jag blundade för det
Jag har alltid hållit hårt
om dom jag inte orkat med.

Av Louise Emretsson - 8 mars 2013 20:32

Våren är här & jag är glad över det. Min vinter har varit bra men hade varit bättre utan alla troll, så är det alltid. Det kan alltid bli bättre. När är det egentligen bra? Jag är nog en sån som alltid söker. Vad i mitt liv kan bli bättre nu då? Skulle jag fråga på den ikväll så är det träning. Imorgon kanske nått annat.  

Jag söker inte lyckan hos andra. Eller jo, till viss del är man tvingad till det såklart men jag vill göra mycket själv, antagligen för att inse ensamheten. Den kommer oavsett man vill det eller inte. Som med tiden.

 

 

 

Av Louise Emretsson - 8 mars 2013 19:38

     

Jag handlade på nelly.com för nån dag sen. Köpte två par snygga jeans, båda var för stora. Jag gav bort ett par till mamma och som andra behöll jag. Så kan det gå. 

Jag är jätte sjuk folket, har huvudvärk, öronvärk och halsont... Imorgon ska vi hem till Gustafs mamma och äta middag. Jag hoppas att min kropp inte strejkar allt för mycket. 

 

Av Louise Emretsson - 8 mars 2013 16:28

Kaffe, nötter och cola zero. Nu är det bara att sätta igång med plugget! På måndag ska jag hem till Rebecca, hon har flyttat så det ska bli jätte roligt att få se hennes lägenhet. Blir nog te och skitsnack som vanligt. 

 

På torsdag smäller det btw! Då ska jag få träffa Simone. Vi ska hämta henne i Skavsta, hon kommer hem en stund från Irland... fan vad jag saknar henne. 

 

   

Grabbarna med hjälm! 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards