Louiseemretsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Louise Emretsson - 25 mars 2013 20:28

Skrivit det sista jag hade på mitt manus. Men det är inte klart än, kommer fortsätta imorgon. Nu ska jag läsa en massa innan jag tar mig en till kopp kaffe. Imorgon ska jag upp vid sju typ, känner att jag kommer vara fett trött. Jag glömde min kameraladdare så jag kan inte föra över nya bilder heller, vilket är lite tråkigt för det är fett fina bilder från helgen.

Den som väntar på nå gott... 

 

Av Louise Emretsson - 25 mars 2013 18:17

Idag fyller min kära moster år! Grattis till henne. 

Jag vaknade ganska tidigt imorse, typ 9 & gick ut med Pastorn, det var så jädra fint väder så jag kunde inte låta bli. Annars har jag inte hunnit med så mycket, varit hem till Gustaf och hämtat lite saker sen hoppa jag på bussen mot stan. Nu sitter jag här med Cecilia och spelar.

Ska snart plugga & dricka mer kaffe.

Puss på er!

 

 

Av Louise Emretsson - 24 mars 2013 23:28

Fan va dålig jag har varit på att blogga. Usch måste skärpa mig. Dagen har varit lugn. Jimmy, Annelie och barnen har varit här på middag.
Imirgon åker jag till stan och sover hos Cecilia.
Puss på er.

Av Louise Emretsson - 23 mars 2013 23:03

Igår så festade jag med Karro, andre, ante, olof och gustaf. Jag ramlade fett hårt och slog mig som fan. Min kind är blå, annars var väl kvällen nice. Nu är vi hemma och pia har varit här med barnen.

Av Louise Emretsson - 21 mars 2013 23:05

Jag brukar inte träta på min dator & inte heller så mycket på min mobil men idag har båda sakerna bara krånglat. Men sånt får man väl ta ibland. Krångel & andra tråkigheter. Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter, så ska man nog tänka. Jag har inte gjort så mycket vettigt idag, pluggat & skrivit ett brev. Nu ska jag lägga mig i sängen för imorgon ska jag upp tidigt, gå ut o gå med Pastorn innan jag & Karro tar hennes superbil in till stan.

Nej jag kommer inte skriva nått djupt om kärlek, politik, fjortisar eller andra problem som folket tycks ha. Det kommer ett sånt inlägg med. Jag kan nästan lova det (Jag lovar inte saker) men ikväll är jag tung i huvudet, snurrig och trött. 

 

 

 

Av Louise Emretsson - 21 mars 2013 14:42

Idag följde jag med min mamma in till stan, hon klippte sig och jag satte upp en klipptid. Måste ta bort det slitna.. men jag kommer inte klippa av så mycket, hon sa att det inte behövdes. Så i april är det min tur att klippas! Mormor kom också & var med oss idag. 

Jag köpte en ny skjorta som jag antagligen ska ha på lördag. Vi va in till min moster Pia på morgonen också, tog en kaffe och snacka lite, jag ska dit imorgon på förmiddagen med, så imorgon blir det en dag i stan för efter kaffet med Pia drar vi ner och träffar mamma, kollar på lite mer kläder sen ska jag testa sola.. Som jag har skrivit förut är jag fett rädd för solarium. Men Cecilia hänger med så det blir nog bra ändå. Nu ska jag andas ut, kolla mejlen och plugga!

 

 


Av Louise Emretsson - 20 mars 2013 20:05

 

     

Snart åker jag hem till Gustaf, så fort mamma kommer hem från jobbet. Medan jag väntar så läser jag aftonbladet, jag nästan skäms lite. Men jag ska läsa DN senare. Bara för att vara liiite bättre.



Av Louise Emretsson - 20 mars 2013 18:12

Puh! Nu kan jag äntligen andas ut, jag har städat och lagat mat sen tränat...

20x10 mage & 20x10 rygg. Inte så mycket men bättre än ingenting. Imorgon ska jag & mamma åka in till stan på förmiddagen, hon ska klippa sig & jag ska kolla på en klänning som kan användas på lördag för då ska jag ut med Karro. Hittar INGENTING som jag vill ha.. Det är så jävla drygt att titta på alla kläder man har och inte hitta ett skit. ska kika en gång till, bara för att vara säker. 

 

 

12 timmar mörk & sen 12 ljus.

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards