Louiseemretsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 19:27

Nu ligger jag hemma i gästrummet o chillaxar.. Chillaxar? Vafan.. Haha jaja snart ska jag fortsätta skriva & dricka kaffe..  Kommer ut med lite frågor & svar ikväll, ställ massa nu! Om ni inte har bättre saker för er. 

 

En liten del av min garderob, onödigt men sant. Mycket som är sant kan också vara onödigt. Jag är fucking djup ikväll. ELLER?!


Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 15:48

Gustaf tror att jag gillar att städa, att det liksom är min hobby eller nått. Han har sagt det förut: det där är ju din hobby dä. Jag har skrattat och inte tänkt så mycket på det. Idag undra han varför jag tyckte om att städa så mycket. 

Jag: Ööö? Jag tycker inte om det.

Gustaf: Men alla kvinnor gillar ju att städa.

Japp. Gustaf kan möjligen ha slagit huvudet eller nått. Jag vet inte, men jag svarade i alla fall att det jag älskade med städningen var kaffepauserna. Eftersom han vägrar inse att jag faktiskt inte tycker om att städa.  Han vet att han är söt. Underbart med söndags-städning!


Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 13:55

Idag skulle man nog kunna tro att jag har ätit surpiller. MEN eftersom jag har svårt för piller och annat så är inte det sanningen. Jag har sovit dåligt & är helt enkelt trött. 

Snart ska jag & Gustaf städa lägenheten, jag har skrivit idag. Mycket faktiskt, snart kommer nog dom snuskiga scenerna. Jag har byggt upp så mycket så jag snart sprängs själv! Kommer bli bra, fett jävla bra. Jag kanske ger er ett litet smakprov på texten sen. Antagligen inte. 

 

So show me family
All the blood that I would bleed
I don't know where I belong
I don't know where I went wrong

Av Louise Emretsson - 10 mars 2013 11:33

God morgon. Eller inte. Jag är jätte trött! Har nästan inte sovit nånting inatt, hade massa hemska drömmar & vaknade hela tiden, väldigt jobbigt...


Igår när jag borstade mina tänder, då skulle ju Gustaf in till badrummet tyckte han. Sååå snälla jag öppnar sen bar det av mot retarland. Vi svätte vatten på varandra, han drog mig i byxorna & sen bröt det loss i sängen, jag tog täcket och kudden, han försökte ta tillbaka det, anföll mina fötter och ben. Sen tappa jag ner en kudde & mitt i allt tog jag upp den och fortsatte bråka med Gustaf... Efter det försvann den bara och jag trodde seriöst att jag hade blivit sinnerförvirrad. Tittade en gång till på golvet innan jag insåg att någon är under sängen och har tagit den! Fast så var det inte, Gustaf låg bakom allt. Som vanligt. Anyway, jag vann. LÄTT

 


Now here you go again
You say you want your freedom
Well who am I to keep you down?
It's only right that you should
Play the way you feel it
But listen carefully to the sound
Of your loneliness

Av Louise Emretsson - 9 mars 2013 23:40

Snart ropar sängen på mig: KOM HIT OCH TRYCK NER MIG. 

Måste ju göra den lycklig ibland också.

 

Undra om jag ska ta & reta Gustaf lite innan jag trycker ner sängen. Två flugor i en smäll liksom. Grejen är den att om jag retar Gustaf blir det ett litet krig. Han är bättre än mig på att retas, så jag vinner aldrig. Kanske är lite sorgligt men sanningen är det ibland. Måste träna på mina taktiker. 

 

TRE SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG:

  • Jag är dansk medborgare
  • Jag får jätte lätt öroninflammation. 
  • Lockar gör mig svag, kan inte sova bredvid någon som har lockar. Måste få känna på dom först. 

 

 

Av Louise Emretsson - 9 mars 2013 21:48

Stora & små bokstäver. Jag älskar dom alla, men jag vill gärna meddela mina läsare att jag inte gillar otrevliga kommentarer. Jag lägger inte ut dom på bloggen, hur mycket ni än vill synas & höras. Det kan ni behålla för er själva tycker jag. Man får absolut ha en åsikt & inte hålla med mig på allt jag skriver.

Men fula ord och dumma citat som: "Du ser ut som en H***". "Kom hit ska du få se på K**."  "Jävla äckel"


Jag vet inte varför man söker bekräftelse via otrevliga kommentarer och försök till mobbing. Hur som haver kommer jag inte att lägga mer energi på dessa kommentarer utan jag blockar IP-adresserna. Välj era stora & små bokstäver. Tänk innan ni skriver, någon dag kanske någon tar åt sig. (vilket jag verkligen INTE hoppas). 


Tack & Hej!


Av Louise Emretsson - 9 mars 2013 21:30

Sååå vad lyssnar jag på en kväll som denna? 


Heartbeats - Jose Gonzalez

Wait - Get set go

Down Under - Men at work

Hey ya! - outkast

Rusningstrafik - Lars Winnerbäck

99 Problems -  JAY-Z

 

Eftersom vissa kanske är lat och inte orkar kolla upp nån låt lägger jag ut EN, resten får ni söka upp själv. Jag är också lat ikväll. 

 

 

Av Louise Emretsson - 9 mars 2013 20:16

Det har varit en jätte bra dag fastän jag har känt mig krasslig. Det bjöds på skratt och god mat hos Lisa. 

Här kommer lite bilder från pulkaåkningen.

         


 


          

Halt?

 

Brudarna! 

 

 


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards