Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Emretsson - 12 juni 2013 08:50

Den här dagen är fullspäckad med saker. Snart ska jag åka på Stinas avslutning, sen åker jag till stan innan jag åker tillbaka till Nicolina och Nicoljas avslutning. Jag känner mig lite smått stressad... fast det gör jag uu alltid!

Av Louise Emretsson - 10 juni 2013 15:45

Har packat på släpvagnen och hämtat barnen. Träffade på Greta en sväng också. Vi kanske ska börja gymma tillsammans!

Av Louise Emretsson - 10 juni 2013 15:44

Har packat på släpvagnen och hämtat barnen. Träffade på Greta en sväng också. Vi kanske ska börja gymma tillsammans!

[Bild]

Av Louise Emretsson - 10 juni 2013 14:32

Jag sitter i bilen mot stan nu. Ska hämta ett piano, hela familjen ska med. Kommer bli roligt! Idag har jag tittat igenom min text och upptäckt massa saker som ska ändras så ikväll ska nån stackare få läsa den och säga vad han/hon tycker.
Dalle tyckte att han kunde ligga på mina papper och vila en stund..

Av Louise Emretsson - 9 juni 2013 23:50

Det blir inga svar på några frågor ikväll, kanske imorgon med lite tur. Har nyss tittat klart på en film med Gustaf, Static tror jag att den heter. Sjuk film.

Imorgon hoppas jag på att det blir grått väder när jag vaknar så jag kan ta en springtur och sen får det gärna bli supeeerfint så jag kan sola. Idag var jag inte alls sugen på att träna men gjorde det ändå, blev inte så mycket men körde mage, rumpa och armar... kommer säkert inte ha träningsvärk imorgon. Vette fan vad som hände, jag var ju aspeppad innan men sen bara försvann det. Alla har väl sånna dagar också. 

 

 

Av Louise Emretsson - 9 juni 2013 20:24

Det mest oväntade samtalet fick jag nyss. Jag tror att det blev så chockerat att jag än inte fattar, nu ska jag gå ut till mamma och tala om vem som ringde innan jag blåser håret och gör mig fin. Ikväll vill jag vara fin!

Av Louise Emretsson - 9 juni 2013 18:43

Innan jag klär på mig träningskläderna tänkte jag uppdatera en sväng. Idag blir det styrka så det bara skriker om det, ska ha ont i varje jävla muskel imorgon. Önska mig lycka till för det var längesen nu känns det som. 

Kommer svara på era frågor senare ikväll, så fortsätt att ställa alla frågor ni vill ha svar på. Så kanske dom kommer med, pusshej.

Av Louise Emretsson - 9 juni 2013 15:28

Tre sidor for precis ur mig! Fan vad skönt det känns när skrivandet ligger på topp igen. Jag har gjort det jobbigare och krångligare och mer irriternade än tidigare. Nästan bara dialoger, i alla fall två sidor av dom. Jävlahelvetevadgladjagblir. Klockan är inte så mycket heller, så det kanske blir tre sidor till innan dagen tar slut? Fan, jag kommer sitta här länge. 

Jag vet inte vad det kommer bli av den här texten, förhppningsvis något bra och stort. Eller stort är väl inte så viktigt, men det känns bra nu och det känns som att folk kommer läsa det. NÅN jävel måste ju tycka om texten, eller finna den intressant åtminstone. 

Jag vill göra den mer driftig och meningslös. För just nu är den ganska... meningslös, inte känslorna eller karaktärerna men innehållet. Jag tar inte upp nån viktig samhällsfråga eller något form av djup som alla kan relatera sig till. Snarare tvärtom, folk kommer ta avstånd och jag älskar det.

 


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards