Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Emretsson - 26 juni 2013 16:12

 

he calls me when I'm in town
I pretend I'm not around 

But he sees on his screen I am

So here I am, here I am

 

There's no love without this pain

There's no one time without again
And there no way that I am
What he need now

 

Av Louise Emretsson - 26 juni 2013 15:22

jag har fixat lillesyrran för pyjamasparty, nu har jag satt mig ner med en kaffe och ska snart börja plugga. avbokade tandläkartiden som jag skulle på imorgon, jag mår verkligen inte okej just nu..


Jag fortsätter med kaffet och eminem, försöker sjunga till men det är lite svårt ibland. jag ba: Maybe just a nice cold brew what's a beer that's the devil in my ear I been sober a fucking year and that fucker still talks to me he is all I can fucking hear, yeah yo lalala loool yeah... hehe

 

Av Louise Emretsson - 26 juni 2013 12:07

Har man hunnit med nåt vettigt idag? Om ni frågar mig så ja, kaffe & babbel med en gammal vän på sms är väl vettigt?

Jag är förskyld, känns som att Nilen rinner genom näsan på mig, så jävla irriterande! 

Mattias är på fiskesemester och har det jättebra... jag vill också fiska.  Jag vill också sitta i en stuga och bara mysa, spela kort och fånga fiskar. typ. 

Nästa gång bjuder jag in mig till hans årliga semester. mohaha. 

 

Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 23:19

Vad var ditt favoritämne i skolan?

Samhälle, projektarbete som man gjorde när man gick sista året, foto och textkommunikation! haha hade några favvisar. 

Vad är ditt mål i livet?

Oj, jag har många mål! att leva som jag vill... 

Har du svårt att lita på folk?

Har inte alla det? Eller borde inte alla ha den svårigheten?

 



Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 23:07

Jag har gjort ett teoritest, det gick bättre än sist men det gick inte bäst.

Bara att fortsätta plugga så att allt sitter, men det är drygt som fan. jävligt drygt ska jag väl erkänna. Vissa frågor höjer jag ögonbrynet åt. usch, imorgon ska jag sitta hela dagen med böckerna och bara nöta in. hoppas att det är bra väder, då kan man ju sitta ute åtminstone. kanske få lite färg på kroppen? 

        


Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 20:43

 vi har käkat mat hos granne och nu kommer det bästa; kaffe!
Kvällen blev ju förjäkla fin, kommer nog sitta på balkongen hela kvällen. Egentligen skulle jag vilja fiska men det är kanske lite sent påtänkt. . Det kommer fler dagar!

Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 18:24

               


Haha det ser ut som att Wilma skäller på mig eller nåt, typ:" wtf, vad fan gör du här?"

aja, nu ska jag gör mig klar inför middag hos grannen, kan ju inte gå naken till bonden... vilka rubriker det skulle bli! haha, känner mig rolig idag. så pass rolig att jag skrattar åt mina egna skämt. 

 

pusshej, 

Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 16:47

Känner mig lite bättre nu folket! Ska ta mig en dusch, fräscha till mig lite sen kanske ta en promenad om man vågar. Om jag bara kunde ta en lugn promenad då, men inte... jag lyssnar på musik när jag går eller springer och det slutar alltid med att jag småjoggar i takt med takten skulle man kunna skriva. 

 

Nu kan man använda sånnadäriga taggar också när man bloggar, så ni kan klicka in er på andras inlägg. Här får ni några av mig!

#sommar  #fräsch  #musik

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards