Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Emretsson - 20 juni 2013 15:22

Tänkte ladda upp lite musik som är underbart att lyssna på. 

Nånting är roligt tycker jag är att jag har väldigt varierad musiksmak. Fast jag tror att det är vanligare med det nu? Alltså dom flesta lyssnar väl ibland på en bra rock-låt och ibland på en gammal typ... ballad? äh, jag vet inte.

Jag är kääär i den här låten, har lyssnat på den flera gånger på en väldigt kort tid.  Älskar att lyssna på den när jag springer faktiskt. 

En annan låt som är fett chill. Brukar nöta den dom få gånger jag badar, lyssnar kanske på låten en gång innan jag har tappat tålamodet på att ligga still i ett varmt bad. Sån är jag. 

Den här rekommenderar jag till folket som springer. Haha, sjuk låt!

Av Louise Emretsson - 20 juni 2013 13:58

Jädrar! Klockan är snart två, tiden går verkligen fort... det känns som att jag har varit vaken i typ en timme, men så är det ju inte. Just nu sitter jag med plugget, hittar inte vägmärkesboken som jag verkligen behöver nu. Tur att jag har internet, google it liksom. frågan är om det verkligen är så bra alla gånger, men vad ska jag göra? Måste plugga som en idiot för på tisdag ska jag se vart jag ligger på provet. buhää. stress.

Jag har suttit ute en liiiten stund så sol har man fått iallafall. men nu ska jag nörda lite skyltar på nätet och ta mig en kopp kaffe!

 


Av Louise Emretsson - 20 juni 2013 12:34

Idag gick körningen.... sådär? Jag var för ivrig och snabb och usch! I början funderade jag på vad det var som va fel på mig. 

"Vad fan äre här för dag egentligen?!", sa jag. (Till mig själv.)

Micke svarar: "Torsdag".

Tack då vet jag. Tog några djupa andetag och började om, körde fel en gång, fick MOTORSTOPP. FATTAR NI?! helvete... inte min dag alltså. men efter ett tag gick det lite bättre. 

Jag skäms lite grann. men han sa att det var lugnt. han hade varit med om värre, tur det. Att man inte är värst. 

Nu ska jag fortsätta dagen med massa pluggande och frukt. Kanske nötter och några liter vatten innan träningen. 

 

Av Louise Emretsson - 20 juni 2013 08:26

God morgon folket! Snart drar jag mot Ljusdal och Mickes trafikskola för att köra lite bil. Är faktiskt taggad som fan, helt ärligt fattar jag inte varför inte jag började dirr med körkortet, men nu är det dags och jag hoppas på att bli klar jävligt fort. Typ idag, fast det är ju omöjligt. Efter trafikskolan ska jag träna tänkte jag, det blev inte styrka igår, därför får det förgylla min förmiddag. 

Jag ska försöka hinna hem till min mamma också, hämta lite finare kläder till helgen eftersom att det är midsommar, hört att man ska se bra ut då.

 

Nu kanske ni tycker att man ska se bra ut varje dag, vad vet jag... jag klär inte upp mig konstant. Jeans, linne och en tjocktröja har jag på mig nu. Inget speciellt, frågan är ju om man känner sig speciellare om man klär upp sig. Eller om det blir speciellare för att man gör det nån gång ibland? 

 


Av Louise Emretsson - 19 juni 2013 22:12

Hahaha, jag måste ju bara berätta det här! Jag gick in på min hotmail, (som jag aldrig annars använder) för att fixa ett nytt lösenord till min gamla blogg för att jag ville ta bort den. (Fanns så mycket onödiga bilder och urtråkiga inlägg om vikt och tårtor.) Hursomhelst bestämmer jag mig för att kika in på skickade mejl.... vad upptäcker jag? MASSA gamla bilder som jag skickat till olika personer. tänkte ladda upp typ tre stycken här ikväll, så kanske jag bjuder på nån imorgon också.

 

Här går jag nog andra året i gymnasiet, jag tror fotografen var dåvarande klasskamraten Emelie. 

 

Japp! Vi har ägt hästar förr i tiden, eller inte jag men mamma. Denna donna heter faktiskt Louise. 

 

Mamma och moster! Jag hoppas att jag hittar bilden som oredigerad. Det här måste vara minst tre vintrar sen. 

Av Louise Emretsson - 19 juni 2013 21:47

Idag har jag mest städat och tagit promenader med hundarna. En lång promenad med Pastorn och en liten springtur med Busan blev det. 

Gustaf har sjungit för mig idag, väldigt gulligt av honom tycker jag, blev nästan lite röd om kinderna! nää, det blev jag kanske inte, nu överdrev jag nog. Men det värmde i hjärtat iallafall. Nu ska vi titta på nån serie sen måste fan jag lägga mig och fortsätta plugga körkort. Vill inte komma oförberedd imorgon!

 

Fan vad dum jag känner mig att jag aldrig lägger ut bilder nästan, måste fan skärpa till mig lite. Antar att ni vill ha bilder på mat, hundar, Gustaf, mig, syskon, natur, katter, hus..... jag kan fortsätta mer men struntar i det. Bilder kommer upp nån dag med lite tur. 


?

Av Louise Emretsson - 19 juni 2013 01:18

Jag är trött. Ska snart lägga mig i sängen och titta på en dålig serie, möjligen tycka lite synd om mig själv utan anledning. Imorgon ska jag fortsätta plugga till körkortet och träna. Idag har det inte hänt allt för mycket. Vi åkte hem till mig, la oss i sängen med Linda och läste lite tidningar, vilade och typ åt mat. På torsdag ska jag in till körskolan igen, längtar redan! Tyvärr hinner jag inte övningsköra nånting innan... så kan det vara.

Jag har inte tränat idag på grund av ren lathet, har verkligen varit trött heeela dagen, vilket inte är så konstigt eftersom att jag la mig sent. 


Av Louise Emretsson - 17 juni 2013 22:30

Äntligen! nu har jag gjort mitt idag, sprang nyss 4 km och det får fan räcka, orkade verkligen inte längre. Imorgon blir det styrka, troligen rygg och mage. Kör mycket mage faktiskt men jag tycker det är roligast efter armar och det ska vara roligt att träna. Lååång mening, hehe. 

Tänkte ta lite kort ikväll men det blir nog inte av, är för lat för att gå ut och hitta nåt fint att ta kort på & jag vill inte ta egopics idag, om det är fint väder imorgon ska jag nog ta fram min kära kamera och trycka lite på den. 

Ni får en bild på mig och Cecilia då. För att jag är snäll ikväll. 

 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards