Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Emretsson - 9 juni 2013 12:31

1. Jag älskar att tävla.


2. Jag har svårt att vara social första gången jag träffar folk, gillar att lyssna och se vad det är för människor först. (Om jag inte är på fyllan, då kan jag babbla ihjäl en sten.)


3. Jag tycker det är häftigt med människor som kan många språk.


4. Jag vill hoppa fallskärm, fastän jag är dörädd för höjder.


5. Om jag fick bestämma hur en dag skulle se ut helt och hållet, så skulle jag antagligen fundera den dagen på vad jag skulle göra, det skulle nog sluta med att dagen blev kväll och min chans skulle försvinna. NÄÄ, jag skulle checka in på ett hotell, sjunga med hårborsten, hoppa i sängen, tjuvringa nån gubbe och skriva. Kanske... eller dra till NY, shoppa, dricka kaffe, sen åka hem och träffa Lars Winnerbäck. 

Av Louise Emretsson - 9 juni 2013 12:10

Inatt har jag sovit dåligt, jag har vaknat flera gånger och haft jobbiga drömmar. Ni vet, drömmar som känns verkliga, så när man vaknar tror man att det har hänt? Jag kanske vaknade tio gånger, visste inte var jag befann mig eller vad som var på riktigt. Om saker & ting hade hänt eller inte. Sjukt jobbigt! 

Idag är det söndag som de flesta av er garanterat redan vet, söndag betyder träning, städning, träffa mamma och massa kaffe. Alla söndagar ser ju inte ut så, tråkigt vore ju det. 

Igår tittade jag och Gustaf på en skräckis, som vanligt blir jag så rädd att toaletten känns som världens grej att gå till, TÄNK om nån hemsk människa kommer och kidnappar mig? Det händer ju inte, men det känns säkrare att springa till toan, inte titta i spegeln när man tvättar sina händer och hoppa upp i sängen igen. 

Jag är jättetråkig när det gäller att ladda upp nya bilder, har kameran hemma hos mamma och jag har spenderat mycket av min tid hos Gustaf. Skyller på det idag. 

 

Av Louise Emretsson - 8 juni 2013 19:46

Jag vill aklamera, fast vad vet jag inte riktigt. Vad som helst kanske.

Jag är trött och klockan är inte ens kväll än, det kan ju vara en fördel men jag tycker bara det är drygt, har varit trött i tre dagar nu och börjar bli lite less på det, känner att jag inte har någon styrka i kroppen också, det liksom stämmer inte alls. Tungt på nå vis, fast det går ju över. Imorgon är det garanterat bättre. 

Ha en fin kväll alla!

Av Louise Emretsson - 8 juni 2013 19:10

 

Den här klockan vill jag ha, jag har funderat ett tag på att köpa den. (En MK klocka), jag har verkligen fastnat för den men inte direkt för priser, vettefan om jag vill punga ut 2.500 kr just nu... men allt man vill ha kostar! Får se om det blir något impulsköp kanske. :)

Av Louise Emretsson - 8 juni 2013 18:43

Idag har vi varit ute i solen, träffat Lisa, Ulf och Alexandra. Nu sitter vi framför tv:n och tittar på tecknat. Igår var jag trött och krasslig, idag känns det bättre. 

Har inte så mycket att skriva, därför blir det så korta inlägg om ingenting, tänkte ta upp Nina Björks svar på Dennis öppna brev om feminismen i Sverige men känner mig inte upplagd för det just nu. 

Imorgon ska jag åka hem till mamma, hjälpa henne med städning och ta massa koppar med kaffe. På måndag ska jag ringa tandläkaren, övningsköra, träna och skriva lite. Fastän jag är klar med min inlämning så är den ju inte klar, slutet är inte bestämt och jag har bara gjort typ tre kapitel helt klart. Kommer bli intressant att se hur allt slutar. 

 

Av Louise Emretsson - 7 juni 2013 21:56

Idag har jag känt mig dålig och hänging. Igår sov jag bort hela dagen, ingenting har egentligen hänt. Jag har lärt mig att en kvart är en kvart, att en timme är en timme, ingenting annat. 

Eftersom att jag är lite deppig så tänker jag inte blogga nå mer.

Pusshej.

Av Louise Emretsson - 5 juni 2013 12:28

Jag vaknade idag av att Cecilia kom in och sa att det fanns kaffe, jävla sötunge! Morgonen har varit lugn, vi skjutsade Cecilia till bussen och sen var vi in på banken en sväng.. nu ska jag plugga och sen titta på en serie. Simone VÄGRAR svara i telefonen så jag får helt enkelt vänta på att hon ringer mig!

Jag har bokat körlektioner, nu ska jag ta körkortet så det blir gjort nån jävla gång. 

 

 

 

Av Louise Emretsson - 4 juni 2013 21:34

 

idag har jag haft lite av en svullisdag. jag har ätit, ätit & ätit! äter gör jag även nu, chilinötter. Gustaf & jag drog iväg för att handla medan Cecilia diskade & då blev det helt enkelt chilinötter ikväll. Tomas ska komma så kvällen kommer inte bara bestå av nötter utan också film. 

jag har lärt mig att göra fiskbensfläta som ni ser på bilden längst upp till höger, min testdocka blev lillesyrran! nu vet ni det. 

pusshej, 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards