Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 15:13

Idag blev det bara en körlektion för jag kände mig krasslig, den lektionen gick faktiskt bättre än vad jag trodde! Eftersom att jag är sjuk så var det svårare att koncentrera sig, nu är jag hemma hos mamma, har hunnit tagit lite kort med Nicolina på naturen, ingenting som jag är expert eller så på men roligt är det. 


btw, idag när jag kom hem så satte jag mig i trappen och ropade på Dalle, då kom han springandes från övervåningen. haha, så jävla söt. 

       

Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 08:14

Jag sitter och väntar på bussen nu, försöker peppa igång inför dagens körning men det är svårt när man är sjuk. Gustaf har inte sovit nånting inatt berätta han imorse. Han har också feber. Usch, tyckte synd om honom.
Hoppas både han och jag snart frisknar till!

Av Louise Emretsson - 25 juni 2013 01:35

Feber är vad den här natten består av, feber och trötthet. Ingenting som nån vill ha...
Imorgon åker jag in till Ljusdal ändå, tänker inte missa mina körlektioner. Efter det åker jag hem till min kära mor och chillar lite. Jag funderade faktiskt på att skriva ett långt inlägg om kärlek men ändrade mig i sista sekund. Tur är väl det för skiten hade spårat totalt eftersom jag antagligen har feberyra.

Av Louise Emretsson - 24 juni 2013 22:19

hade jag väl fjädrar
hade jag väl vingar
hade jag väl flugit härifrån

 

hade jag väl pengar
hade jag biljetter
hade jag nog suttit här ändå

 

aldrig så enkelt
tänjer nog på gränsen
om bara tiden kunde gå

- Movits

 

 

 

 

Av Louise Emretsson - 24 juni 2013 21:29

jääävlar vad jag har kört bil denna kväll. Först blåste vi iväg till Helena för att leta pass, tyvärr hittade vi inget. efter det har jag mest kört bland villaområden! Nu ska jag fortsätta att plugga, det är bara drygt när det blir så pass tråkigt att man liksom svävar iväg... känns som att ingenting som jag läst sitter och det skrämmer mig lite faktiskt.  Tänk om jag gör testet imorgon och det blir ännu sämre än sist liksom... usch vad tråkigt det skulle vara, fast så ska man ju inte tänka om nåt egentligen. 

"tänk om...." 

TÄNK OM OM FANNS, DÅ SKULLE INTE VI FINNAS. 

 

 

Av Louise Emretsson - 24 juni 2013 18:24

Jag är krasslig, känner mig febrig och tung i hela kroppen. Är inte alls sugen på att dra in imorgon till Ljusdal men jag måste. Får väl ta en alvedon eller två innan man sätter sig på bussen. 

 

Det jag tänkte berätta om vad som hände inatt är ju sjukt! 

Gustaf vaknar av att jag RIVER sönder täcket, kan ni fatta?! Jag drar sönder täcket så han vaknar och först tror han att jag är vaken och typ frågar vad jag håller på med. Snacka om att jag garva när jag såg täcket och hörde berättelsen idag. 

jag måste ju ha drömt att jag klädde av mig kläderna eller nå... haha. 

bild kommer sen!


Av Louise Emretsson - 24 juni 2013 15:19

  

Av Louise Emretsson - 24 juni 2013 14:34

  

Jag ger er här en bild och en bra låt. försöker få tag på min kära far, men det går inte att ringa till honom.... han ringer väl upp! nu ska jag & Gustaf dra på affären och handla mat. Jag ska köpa nötter, dricka, frukt och toscanabiffar. nu vet ni det. 

Sen kommer jag blogga om en sjuk sak som hände inatt.. haha!

 


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards