Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Louise Emretsson - 16 juni 2013 00:33

Det har varit en lugn kväll med grillning och film. Trodde det skulle festas men icke! Jävligt skönt nu när man tänker efter. Imorgon mår man ju bra.

Av Louise Emretsson - 15 juni 2013 19:28

Nu ska det grillas med grannarna. Kanske ta en cider om man vågar? :)
Barnen tog en förematenglass.

Av Louise Emretsson - 15 juni 2013 16:40

Vi åker bil! Jag, Gustaf och Olof åker bil överallt. Tittar på hus och sjöar typ. Roligt som fan. Vi åkte ner till en båthamn, grabbarna lurade ut mig på en ö och tänkte sticka med bilen. Jääävligt snällt kan man tycka ;)

Av Louise Emretsson - 15 juni 2013 14:54

Nu har jag och gänget svullat mat på pizzan, vi funderar på att köpa glass. Eller Olof, Gustaf och Nicolina funderar på att köpa glass. Jag är så jävla mätt.

Av Louise Emretsson - 14 juni 2013 13:30

pisshelvetesjävlaskit! mina skor ligger i Emils bil... och Emils bil är just nu i Hudiksvall, vilket betyder att jag inte kan springa. MEN det kan jag göra när han kommer hem eller när vi åker till Gustaf, där har jag träningskor. Är ju lite svårt att springa i strumpor. Bara att tagga om till en annan tid. Lite drygt är det ju... detta skulle kunna vara en bra bortförklaring till att inte träna alls idag men jag måste fan. Det var så längesen nu. 

 

Av Louise Emretsson - 14 juni 2013 12:52

Tänkte uppdatera lite fort innan jag drar iväg på en springtur. Jag har varit väldigt dålig på att skriva inlägg de senaste dagarna och jag kan inte skylla på någonting. 

Idag ska nog jag och Gustaf hitta på nåt trevligt, som vanligt! Riktigt vad vet jag inte än. 

Här får ni en bild på snyggingen!

 

Av Louise Emretsson - 12 juni 2013 21:45

Idag har jag varit på två skolavslutningar, guud vad glad jag blir, Nicolina och Stina är GRYM på att sjunga och spela fiol.

                                     

Av Louise Emretsson - 12 juni 2013 12:21

Gaaaah! Min syster är så ooootroligt duktig på att dansa, spela fiol och sjunga! Stolt storasyster beger sig till stan och moster. Bilder kommer upp ikväll. Puss

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards