Louiseemretsson

Alla inlägg under april 2013

Av Louise Emretsson - 15 april 2013 20:34

Jag sitter i Gävle nu, ska plugga som ett as med Rebecca. Imorgon ska jag träna och umgås med Gustaf. Jag har inget smart eller underbart att dela mina kära läsare just nu, kommer säkert något bra inlägg sen, eller inte.

Hoppas ni har en fin kväll. Puss!

 

Av Louise Emretsson - 14 april 2013 23:09

Till er som inte läst detta, läs det. 

http://www.dn.se/kultur-noje/basta-beatrice-ask

Jag har pluggat så långt som jag bara kan, i alla fall när det gäller reportaget.

Orkar fan inte mycket mer nu, därför blir det musik och läsning. 

Tidigare idag skulle jag vara duktig och diska, då smyger Gustaf sig fram och retas, drar i byxornar och enbart jävlas. Han kanske fick lite skum på sig, jag tänkte ju absolut inte sikta på ansiktet men så blev det och kriger var igång.

Jag vann stort, som vanligt. Vill att ni ska veta det. Jag äger på krig. 


Vad lyssnar du på när du springer? :)

sist jag sprang blev det  drop the world - lil wayne, hey ya! - outkast, på drift, norbotten - movits och eminem. :)

Hur envis är du?

Envis, riktigt jävla envis om jag har lust.

Har du varit med om nått riktigt hemskt någon gång?

Ja, det har vi väl alla? 

Varför lägger du aldrig upp saker om sex?

Hmm, jag har lagt ut ett eller två inlägg om det, ett inlägg handlade om när jag förlorade oskulden.(Inte ett dugg snuskigt). Så det har faktiskt hänt!

Idag anser jag faktiskt att andra inte har något med mitt sexliv att göra. Jag har ett bra sexliv, det kan jag tala om. Riktigt jävla bra om jag ska vara ärlig. Men detaljer behöver jag inte gå in på. 

Hur gammal är du?

30-9. Ser tuffast ut när jag skriver så, fan jag börjar bli gammal... 

Du lägger inte upp så många bilder på dig själv längre, varför?

Bra fråga! Jag vet inte, har väl inte blivit av bara. 

Trivs du med ditt liv?

Ja det gör jag, visst finns det saker jag vill göra, men det är ju bara en tidsfråga innan man gör dom sakerna! Livet är ju stort och innefattar otroligt mycket, livet i sig är underbart oavsett om jag vaknar en dag och mår skit, gör jag det får jag väl göra nått åt saken då.

Av Louise Emretsson - 14 april 2013 20:44

Cecilia är ju för jävla söt när hon sover! 

Just NU sitter jag i Gustafs säng och ska plugga rumpan av mig, under tiden så ska grabbarna kika på film. Hade gärna varit social men ibland kallar plikten liksom. 


 

Ska bli trevligt att dra till Gävle imorgon, träffa Rebecca & chilla. 


Feeet låt.

Av Louise Emretsson - 14 april 2013 18:18

Ibland känns det för bra, man är för glad och sen kommer tanken, den där som bara stör.

Att nånting dåligt bara måste hända, att man inte får vara lycklig allt för länge.

I filmer så händer det ju saker, dåliga saker för att det ska bli spänning och drama, det börjar med en tragedi eller så slutar det i en. Är det så att vi omedvetet gör att saker skiter sig för att vi vill ha olycka eller bråk? kan det vara så sjukt att vi skapar onödiga problem för att vi vill. Oftast hänger det på kvinnorna, vi skapar alltid drama, inbillar oss och vill aldrig ha en lugn stund. Sägs det. Män liksom tar det som det kommer. Sägs det. 

Fast så ytlig kan jag väl ändå inte vara, tro att allt sitter i könet. Eller?

Av Louise Emretsson - 14 april 2013 17:14

Jag hade värsta inlägget på gång men jag tappade bort det lika fort igen.. brb, kommer tillbaka med nått stort och smart snart. Ni får bilder istället. 

Puss

 

   

 

Av Louise Emretsson - 14 april 2013 16:07

Cecilia har varit här i helgen, jag tror Gustaf har fått en chock av nått slag. Han menar att vi är sjuk i huvudet, har lite för oss jag och Cecilia. Igår sprang jag nästan 4 km, känns som fan i kroppen. Idag blir det ryggövningar ftw! 

Jag måste köpa en ny dator på tal om köttbullar, igår dog datorn typ sex gånger när Cecilia pluggade, inte okej när hon inte hade hunnit spara arbetena... tur att hon inte slog sönder skiten, det var nära några gånger. Idag är det min tur att plugga, körkort och reportage ska nötas in. 

 

 

Av Louise Emretsson - 12 april 2013 22:01

Mina kommande dagar!

Lördag: gå till lekparken/hänga med Cecilia/springa

Söndag: plugga/leka/Springa med Björn/ fika med Olof

Måndag: um med Karro/sola/gävle

Tisdag: skolan/springa

Onsdag: träna/plugga/stan

Torsdag: klippa håret/deadline för reportage

 

Nu vet ni vad som händer och sker för mig. roligt och givande för er alla. 

 


Av Louise Emretsson - 12 april 2013 21:34

Jag har funderat lite på de som har Bibier-bloggar eller andra kändis-bloggar.

"Läs de senaste nyheterna om justin", brukar det oftast stå. sen är det inlägg som: "Ååå min älskling ramlar på scen, tur att det gick bra!", dom allra bästa bloggarna är ju såklart där det finns stavfel och särmellanslagskrivningar. bloggerskorna är oftast mellan 10 och 14 år, ibland lägger dom ut "vloggar" där dom mimar till den senaste låten. 

Jättebra skulle man kunna tycka. 

http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/video-justin-bieber-collapses-stage-1750593


jag ger alla fans den här länken. bara för att retas lite. 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards