Louiseemretsson

Alla inlägg under april 2013

Av Louise Emretsson - 1 april 2013 13:33

Idag skulle jag och min syster åka slalom.. Först i Järvsö men vi var lite sent ute... Vi bestämde oss för att åka till kajevall. När vi kommer fram ser vi lite folk och antar helt enkelt att det är öppet. Är liften öppen? Står det nån i serveringen denna vackra dag? Nej. Vi sura en stund i bilen innan vi åkte hem igen. Vi tog hundarna på en promenad istället.

Ikväll tar vi över biografen i Ljusdal. 

 

Av Louise Emretsson - 1 april 2013 00:44

Nattens musik kan inte bli bättre:

For the sun - Amanda Jensen

Ba ba ba - Miss Li

Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez

Snuff - Slipknot

 

Har pluggat och lekt duktig en stund så nu ska jag väl sova. Det blir en tidig morgon och jag gruvar mig redan. Jag gruvar mig för att åka slalom, för att åka lift & för att ramla. Fastän jag har åkt slalom, åkt lift och ramlat förut. Ganska löjligt, jag vet. Ikväll är jag fan löjlig.

   

Det senaste som jag har köpt, en bikini-överdel och ett par trosor. coolt va?!

Bilderna ovanför är på migusagiagus. tokar mig lite med hår & sånt. 

Ordet "bikini" syftar på en atoll i MarshallöarnaBikiniatollen, där USA utförde kärnvapenprover. Ursprungligen hade plagget kallatsthe atom på grund av sin storlek, men döptes om efter att kärnsprängningarna fått omfattande uppmärksamhet. Réard valde namnet eftersom han ansåg att plagget var "ytterst explosionsartat"

Nu vet ni det!

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards