Louiseemretsson

Alla inlägg under april 2013

Av Louise Emretsson - 19 april 2013 17:33

Gaaaah! Jag orkar inte plugga nå mer, fan vad trött jag är. Snart åker jag hem till pappa, då ska jag ut och springa och hänga med kära syster. Fan vad skönt det ska bli. Har kollat igenom några reportage och ska snart sätta mig med mina egna texter, göra lite justeringar så slutportföljen blir klar snarast. Har inga bilder att bjuda på för min kamera är hos Gustaf och jag orkar fan inte ta några kort på med mobilen just nu. Dunkar feeet musik i vardagsrummet & snart ska jag packa ännu mer kläder. Borde rensa min jävla garderob. Har gett bort lite kläder till Stina och Cecilia, kommer nog ge bort ännu mer. Haha, det sjuka är att jag handlar nya kläder nästan varje månad. sjuk sådär ja. 

Av Louise Emretsson - 19 april 2013 17:05

Kom precis på att det här är första våren som jag välkomnar utan min vän Simone. Känns fel, saknar henne något så otroligt mycket! Man vill ju liksom dela med allt som går så jävla bra just nu. Börjar bli jobbigt att bara skriva till varandra. Hon kommer nog snart hem och hälsar på, annars kommer jag. Har så mycket att berätta för henne som inte går att skriva. Vi gör det vi vill, båda två. Fett stolt. 

Nu ska jag packa min väska, är trött på det. Packa den där jävla väskan, jag bor ärligt talat i min väska. 

Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att ha. 

Tänker på dig min vän. 

Av Louise Emretsson - 19 april 2013 15:28

Har nyss kommit hem från en promenad med Pastorn, nu ska jag ta en kopp kaffe & byta om till snyggare kläder. Efter lite fix så blir det plugg och mys hos pappa! Imorgon blir det eventuellt grillning? Vi får se vad dagen har att komma med. Måste ju skriva att vädret är helt underbart. Satt ute en stund och sola idag med Gustaf, jag har varit allmänt blond idag så han har haft rätt på mycket, han måste väl få ha det ibland förstår jag väl. Så han får känna sig smartare än mig. 

 

Och med "fix" menar jag helt enkelt att jag ska fixa mig, smink och annat skit. 

 

Av Louise Emretsson - 18 april 2013 22:32

Gustaf smakar på choklad hemma hos mig... halvor är bäst eller så försöker han bara vara fin av sig. Vad vet jag. Eller så smaka alla skit. 

Jag har klippt håret idag, blev... lockigt?

 

Lillebror!

 

Jag innan klippningen... lockigt? hahaaa. 

   

Av Louise Emretsson - 18 april 2013 21:23

Rensat tankarna och nu är det bara tillbaka till reportaget. Min app som typ talar om hur långt jag har sprungit och skit har slutat fungera, så idag vet jag inte hur långt jag sprang, men jag gissar på cirka 4 km. Tog tiden i alla fall så jag får helt enkelt räkna ut själv, avinstallerade skiten nu. Får se om det funkar imorgon då. På tal om imorgon, det är ändrade planer då. Skulle egentligen in till stan men det blir på lördag istället, därför drar jag till min far imorgon. Träffar allt folk där istället. 

 

 

Av Louise Emretsson - 18 april 2013 20:17

Idag har jag varit hos frisören med mina syskon och Emil. Hon fick bara klippa topparna och det räckte fan. Jävlar vad lockigt det blev, bokade en ny tid så jag kan klippa av det slitna om två månader typ. Så nu är det långt hår som väntas för min del. Ikväll ska mitt reportage lämnas in till klassen och min lärare. Är SNART klar, ska ut och springa 4 km nu och rensa tankarna lite. 

Bilder kommer sen, PUSS!!!

Tja

Av Louise Emretsson - 17 april 2013 20:13

Idag har jag varit i stan med Gustaf, det gick bra, vi käka på Frasses, jag kastade strips på honom och han kryddade mina ganska rejält... Jag har nyligen kommit hem från bondgården, tror det är den roligaste intervjun jag har haft! Fan vad rolig Tord är, helt underbart. Snart kommer nog Gustaf hit, under tiden jag väntar så ska jag skriva klart reportaget och dricka kaffe med mamma.



Av Louise Emretsson - 16 april 2013 14:07

Sitter på tåget nu, snart kommer jag hem. Igår så blev det flera timmars plugg med Rebecca. Dagen har varit bra, skönt att få se lite sol. Behövde nog det. Ikväll ska jag intervjua lite folk till mitt reportage och sen hänga med Gustaf.

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards