Louiseemretsson

Alla inlägg under april 2013

Av Louise Emretsson - 4 april 2013 14:44

Idag ska jag baka alldeles ensam för allra första gången, bilder kommer upp sen, blir nog intressant att se mina konstnärliga... ja vad det nu blir jag bakar. 

Snart ska jag åka ner på affären och handla in allting som behövs till maten ikväll. Karolin, Tomas, Stina & Gustaf kommer hit. 

 

Av Louise Emretsson - 4 april 2013 12:25


Igår blev det film med ost & kex, idag har jag pluggat och ska snart mejla in mina saker. Senare kommer Stina & Tomas, då ska jag bjuda på mat och kaffe tänkte jag.

Puss!


 

Av Louise Emretsson - 3 april 2013 14:53

sex imorse somnade jag. Snacka mörkrädd jag har varit, usch kommer inte sova ensam inatt. Det ska komma lite folk idag. Karro vet jag dyker upp, kanske Cecilia och Stina? Får se vad jag fyller huset med för busar! Dyker upp lite bilder sen men nu måste jag göra kaffe och plugga. har inte tid mer er. 

Pusshääj. 

Min dator och jag är inte vänner, alls. 

 

(btw Pontus är.... hmm. Pontus ÄR bara.)

Av Louise Emretsson - 3 april 2013 04:13

Nu jävlar är det sängen som gäller, är fett trött och ska upp tidigt imorgon. ska ta mig en dusch innan jag lägger mig. Bloggar mer imorgon. Puss

 

Av Louise Emretsson - 2 april 2013 20:14

 


Sakerna jag köpte åt min mamma idag, bara för att hon är världens starkaste kvinna!

 


Pappa nu & då liksom. Nu: tuff, då: söt. 

 

Av Louise Emretsson - 2 april 2013 19:51

Tänkte ge er några bilder sen jag festade sist med Karro och Andre.

Puss!

     

 

Av Louise Emretsson - 2 april 2013 16:27

Jag och Sebbe lekte byteshandel idag innan han och Martin skulle hoppa på bussen till Frigge. Det gick inte så bra.. Eftersom jag inte visste vad han hade i sin låda så våga jag inte. 

"Du får det här mot det där"

"Hmm, hur mycket är det värt?"

Jag och Sebbe är riktiga affärsmän. Eller blir det affärshen kanske? HAHA aldrig. 

Tydligen var det datorsaker, vilket jag faktiskt behöver. Samtidigt så ville han byta det mot min mobil... och den vill jag helst behålla. Jag har varit in till stan en sväng idag men jag solade inte. Tänkte göra det med Karro istället, mycket roligare när man är två! Sen köpte jag en present åt mamma, eller presenter. Vi käka på Jambo och jag låste upp min mobil, så bilder från bion och idag kommer upp sen. 

Drömde om Scrubs inatt igen.. Har gjort det i typ tre nätter nu, scrubs och wow. Skit konstigt. 

 

"Jag har inget nytt att komma med, därför väljer jag att stanna i det gamla, jag har inget mer att säga, därför väljer jag att vara tyst, jag har inget mer att ge, därför tänker jag inte ta,"

Av Louise Emretsson - 1 april 2013 22:57

Faaaaaaaaan vilken otur jag har idag! Då stänger jag av mobilen på bion, sen när jag sätter igång den så ska jag slå in min pinkod.. på mitt nya kort. jag kan inte min pinkod och nu när jag är hos pappa kan jag inte leta reda på pappren. Nu har jag försökt tagit mig in på mina sidor på telia men det funkar ju inte heller. Jag ska ändå in till stan imorgon, hämta en skjorta, sola (?) och gå på stan, får gå in på telia då och ordna det. Har hunnit skriva ut alla saker som ska postas och skrivit lite. 

Nu kan jag inte lägga ut några bilder från bion och Ljusdal, ni får klara er utan det helt enkelt. 

Puss!

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards