Louiseemretsson

Alla inlägg under april 2013

Av Louise Emretsson - 26 april 2013 10:59

Jag måste tvinga mig till att skriva klart ändringarna i reportaget, är inte alls sugen just nu. Har precis kommit hem från en promenad, var riktigt skönt att få komma ut lite. Frukost blev det också för ovanlighetens skull. Åt lite gröt efter promenaden, duktiga jag! Det är så fint väder ute så det blir nog lekparken senare idag kanske? Sen ska vi vidare till Gustafs  mamma, ska bli roligt att få träffa henne. 

Kanske blir en till promenad?

 

Av Louise Emretsson - 26 april 2013 09:21

Hej alla pigga & glada, jag är otroligt avundsjuk på er. Fattar inte att ni orkar ha ett stort leende på morgonen och välkomna allt som har med den att göra. Själv går jag som en zombie.

Så fort jag ler gör det ont i hela kroppen, och att göra kaffe... usch vad jobbigt det är, jag är verkligen inte en morgonmänniska men det är bra att kliva upp i tid ibland. Det är grått ute så än tänker jag inte springa men så fort solen spricker fram är skorna och träningskläderna på. 

 

Jag gillar ändå den här morgonen, får ju faktiskt vakna upp med personer jag tycker riktigt mycket om. Måste väl erkänna det då. 

 

Av Louise Emretsson - 25 april 2013 22:46

Här sitter jag nu & är pepp på att plugga. Vad händer? JAG VET INTE HUR JAG SKA FORMULERA MIG. Alla braiga ord är borta.. Braiga?! Ni märker ju hur jävla dåligt det går. skitpissbajs. Jag ska försöka beskriva miljöer som jag har befunnit mig i och det går inte. det kommer bara ut dåliga saker. som typ: det luktade mjukt. VAFAN luktar mjukt?! nu är jag sur och besviken på allt som har med mig att göra. Inte okej. Funderar på att byta om och springa in i väggen. 

Så brukar mamma säga. "Ska bara byta om och springa in i väggen", då vet man att hon ska göra nått som hon inte är sugen på.

Jag måste skriva av mig lite ord som har använts mycket av mig idag. typ som: fan, helvete, fint, kaffe, promenad, mat, nötter, idiot, telefon, facebook & sms. så nu kommer det gå mycket bättre att beskriva vackra miljöer. 

och ja; braiga invigdes idag som det bästa ordet. Made by me. 

 


 

 

Av Louise Emretsson - 25 april 2013 21:44

  

Klockan är snart kväll & jag pluggar fortfarande, måste bli klar snart. Har fått hem sista beställningen av mina bilder jag har framkallat, såg på mejlen idag att dom ville ha betalt, alltså en påminnelse, grejen är att jag fick fakturan igår via posten och i förra paketet stod det att det skulle komma då. Alltså kan dom ta sin påminnelse och köra upp nånstans! Ska ringa imorgon och klaga. Jag hade gjort förstoringar & därför skulle dom skicka ut två paket för allt fick väl inte plats då. Imorgon ska jag alltså leka bitterfi**a. 

 

Maybe I'm a sinner, maybe I'm a saint, 
Maybe I'm that dude that you saw down the way
Standing in the waiting line, maybe I'm just wasting time

Av Louise Emretsson - 25 april 2013 18:05

Har nyss kommit hem från en promenad, fan vad skönt det var att få komma ut lite. Det blev bara en liten runda på ungefär 3 km, men idag får det räcka. Imorgon ska jag däremot köra styrka tänkte jag, möjligen bada med Stina. Får se hur dagen ser ut. Springa ska jag göra i alla fall. Snart ska jag göra lite mat och ta mig en kaffe innan plugget tar upp tiden igen. Måste bli klar idag känner jag, slipper jag tänka på det under helgen.  

 

Tre saker ni kanske inte visste om mig:

Jag har aldrig åkt flygplan

Innan döden knackar på ska jag hoppa fallskärm

Jag duschar med lampan släckt

Av Louise Emretsson - 25 april 2013 15:41


Underbart jävla bra! Har säkert lagt ut den förut, nu får ni den igen.

Har nyss kommit hem. Vi käkade med mamma och lillasyster på nån grill. Dags att sätta igång med plugget innan det blir en promenad, efter det ska jag ta lite bilder.

Av Louise Emretsson - 25 april 2013 12:20

 

Tänkte ge er ett låååångt inlägg men mr.Gustafo blev hungrig så nu ska vi handla mat. Vädret är ju awesome idag, nu hoppas jag att alla är ute och solar eller tar en promenad. Alla med bra väder i alla fall. Jag ska ta mig en promenad sen & plugga!

Skriver mer sen.


Av Louise Emretsson - 24 april 2013 21:37

 


6 bilder på samma sak, hade lite tråkigt. Idag har jag pluggat och lekt kurragömma med Gustaf. Snart ska vi titta på film, reta varandra. En vanlig kväll alltså. Imorgon ska jag träna, Gustaf ringde mig idag när han fick reda på att jag skulle träna och stoppade mig lite snyggt. "Hur tänker du då?", fråga han... bäst att jag väntar en dag. 

Ha en fin kväll alla!

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards