Louiseemretsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Louise Emretsson - 22 januari 2013 17:32

IMORGON åker jag till Gävle i rätt tid. Då ska jag sova hos Rebecca för vi har lektion tillsammans på torsdag. Idag har jag inte gjort så mycket, lagat mat. Sen fick jag nått hårt och vitt i ögat så jag inte kunde se nästan nånting på aslänge. Blev fett irriterad och ont gjorde det, men det slutade lyckligt. Mindre lyckligt är att jag inte vet när jag får mina pengar fån csn den här månaden, ska kolla upp det. Jag hoppas det ramlar in lite pengar innan helgen så jag kan gå ut och ta nån öl med lite folk. Hade varit mysigt. 

 

Av Louise Emretsson - 21 januari 2013 16:54

Dagen har varit bra, jag klev upp sex, tog det ganska lugnt. Sen när jag kom in till Gävle stressade jag, som fan! Först får jag en kille att nästan halka för jag dunkar in min väska i honom. Sen upptäckte jag att han också ska gå b-kursen med mig. Bra gjort Louise Emretsson. Jag kom såklart försent eftersom bussjäveln körde som en idiot. Han var sen, sen kör han nästan in i en annan buss. Efter uppropet drog jag och några klasskompisar till stan, jag köpte kaffe och dom luncha. Sen bar det av till tåget och nu sitter jag här. Typ i alla fall. 

 

 

 

Av Louise Emretsson - 21 januari 2013 06:43

Jag är vaken, ganska lugn för att vara en stressig människa. Emil är en sötis och hämtar mig så jag slipper gå till bussen. Jag måste ta tåget till Gävle från Ljusdal och det gör ju ingenting. Förutom att jag måste sitta i typ 25 minuter och vänta på tåget. Man får göra nått bra av det. Som till exempel läsa en bok, sjunga ashögt på stationen och dricka kaffe! 

 

Puss på er som är vaken OCH är på bra humör! 


Av Louise Emretsson - 21 januari 2013 00:55

Snart är det sängen som gäller. Dejta kudden ni vet.
Puss!

Av Louise Emretsson - 20 januari 2013 22:02

15 minuter senare, hon har druckit upp sitt kaffe & är förbannad. Ingenting går som det ska och ändå är livet lyckligt.

Visst är det konstigt? När man är riktigt förbannad och less, då ser man inte vad man har. Man ser endast det som fattas. Fast det kanske inte är så konstigt. Just nu vill jag veta varför jag är arg.

Jag vill veta varför jag brusar upp på ingenting, visst jag döljer det bra. För andra. Någonting är inte klart. Det är precis som att jag glömt det som gör mig arg och ledsen, sen kommer det i omgångar. Gråten, frustrationen. 

Jag funderade ett tag på att jag har sårat mig själv, eller att jag nån gång blivit sårad, men nej. Jag tror inte det. Det känns bara bra att skylla på sånt. Buhuuu jag är sårad. Jag saknar inget. Det kanske är det som fattas? 

Det finns skönhet i flodens silversånger
Det finns skönhet i gryningssolens sken
Men då ser jag i min älskades öga
En skönhet större än allting som jag vet

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Av Louise Emretsson - 20 januari 2013 21:44

Gaaaah! Hela min kväll blev fel, jag skulle ha åkt till Gävle men NEJ! Eftersom det är söndag så går ju tågen pissilla och det tänkte jag inte på. Så jag får alltså inte mysa med Rebecca, jag får inte dricka te eller snacka skit. Men vi ses imorgon. Lite arg blir jag på mig själv, ingen framförhållning alls. Jag ska ta mitt kaffe och sura nu, bara för att jag kan. 

 

I'm in his favorite sun dress
Watching me get undressed
Take that body downtown
I say, "You the bestest."
Lean in for a big kiss
Put his favorite perfume on

Av Louise Emretsson - 20 januari 2013 17:44

Snart drar jag till Gävle och min sötnos Rebecca! Då blir det garanterat mys med te och skitsnack som vanligt. Imorgon ska vi skriva in oss på b-kursen och då kommer jag att få träffa ALLA som går kreativt skrivande, vi har ju tidigare varit uppdelade och eftersom att jag kom in sent på kursen så har inte jag hunnit med att träffa alla. Så för mig blir det som att träffa nytt folk igen! Jag har gjort klart allt som ska göras tills imorgon vilket känns super bra, men jag ska ta med mig datorn till Rebecca i alla fall. Har lite ärenden att göra. Btw så fuckar min telefon. Det är ju inget ovanligt men folk vill få tag på mig och det får dom inte.. Lite tråkigt. Hoppas jag får min nya snart! orkar inte gå runt med en skit mobil längre. 

  

Corp.devote.se


Suuper bra blogg!! Men det går inte att länka, problem med min blogg av nån anledning. Aja, kopiera på ny flik ba! 

Av Louise Emretsson - 19 januari 2013 20:50

Nyss kommit hem från Alexandra och guud vilken god mat man fick! Jag som hade planerat att inte äta nånting eftersom jag mår illa, men jag kunde inte låta bli. Det bjöds på köttgryta, ris och sallad. Till efterrätt blev det chokladmousse. Så jädrans gott, magen mår inte direkt bättre men jag tror det var bra att jag fick i mig nånting.


 

Snart blir det kanske lite nötter, frukt och film med Gustaf. Men först ska jag plugga arslet av mig. På tal om rumpa, Gustaf sa tidigare idag att min rumpa var hängig, han borde få stryk. Ska nog kittla honom sen så han inte kan andas. 


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards