Louiseemretsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Louise Emretsson - 3 januari 2013 20:06

 Pappa spelar guitar hero!                           Vi hade en tävling i  guitar hero hos Pinge och Ingela på nyår, kvällen var endast myspys med god mat och trevligt sällskap, inge fest. Fett skönt! Jag, Viktor och Stina vann, såklart!

Av Louise Emretsson - 2 januari 2013 00:05

Imorgon ska jag in till stan med barnen, sen kanske åka till Andreas och sova där. Jag har skola på torsdag, ska bli roligt att komma igång igen.  Om jag inte sover hos Andreas så sover jag hos Mimmi och My, får se vart jag hamnar. På fredag ska jag in till Gävle igen med Stina och gå på stan. Haha, nu vet ni hur min vecka ser ut (nästan). Resten av veckan kommer jag väl vara med Gustaf, om han vill såklart. 

Snart kommer det lite bilder, woooep. 

 

jag och mamma fular oss, den bjuder vi på.

Av Louise Emretsson - 1 januari 2013 15:59

Väntar fin besök nu. Kommer att bli en mysig kväll med hela familjen och massa vänner. Kvällen blir lugn alkoholmässigt, bara så ni vet, har lagt den hemska djävulen på hyllan ett tag nu. Nu kan jag räkna ner dagarna tills Gustaf kommer hem. Har inte gjort det innan för han har ju varit borta så jädra länge. Men på fredag kommer han hem!!!

 

I've Tasted Sorrow On My Tongue
And This Sweet Sugar Gun

Does Not Protect Me

Av Louise Emretsson - 1 januari 2013 15:40

Ännu ett nytt år har kommit, jag tänkte skriva om 2012 men samtidigt så är det onödigt. Jag vet att jag har blivit sårad, problemen har knackat på dörren och jag har stått med öppna armar, jag har löst andras problem och drunkna i mina egna.

Jag har sett andra gjort misstag på min bekostnad, jag har gråtit över spilld mjölk och jag har skrattat åt min spegelbild. Jag har själv gjort misstag som jag i det nya året kommer att få leva med. Som ni med era misstag också kommer att få leva med, men tänk på det, LEVA MED. Inget annat, inte strida mot, inte förneka, inte skylla på andra eller annat, utan leva med. Lär man sig det så finns det någonstans en möjlighet att bli förlåten, leva med det, lära sig av det. 


Nu är det ett nytt år, med nya möjligheter, nya deppressioner, nya besvikelser, nya skämt, nya vänner, gamla fiender och massa gråt och skratt. Året kommer med nya situationer, men med samma känslor. Puss på er. 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards