Louiseemretsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Louise Emretsson - 28 januari 2013 17:01

Bilder från 2012.

                                                                                                                                                                                                                                               

Av Louise Emretsson - 28 januari 2013 13:43

Helgen har varit jätte bra! Jag har varit ut båda dagarna men tog det ganska lugnt. Idag ska jag träna och kanske plugga lite. Igår försökte jag kolla på film med Gustaf, vilket inte alls gick. Han retade mig genom hela filmen. Jag kommer inte tala om vad han gjorde för känsliga läsare... Men sjukt var det! Jag lämnade in en plånbok för ett tag sen och idag fick jag ett brev och två triss som tack. 

Puss på er glada!

 


Av Louise Emretsson - 26 januari 2013 18:02

Idag vaknade jag bakfull som fasen, hungrig och trött. Gustaf, jag, Karro och Ante drog in till hudik. Pojkarna gick på systemet medan jag och Karro handlade kläder. Jag köpte nya jeans och trosor. Efter det så drog vi hem till Jimmy och Annelie. Love fyllde tre idag så vi åkte dit på en kaffe innan vi drog tillbaka till Delsbo igen. Nu sitter jag hos Karro och ska strax ta mig en öl och börja fixa mig för kvällens fest! Blir nog Hogges ikväll. Får se vad det är för fart ute. 

 

Puss!

Av Louise Emretsson - 23 januari 2013 15:43

Idag är Jimmy och barnen här, dom ska äta med oss. Jag bjöd Jimmy och mamma på hasselnötskaffe. Jimmy tyckte om det. mamma sa att kaffe skulle smaka kaffe... Inte direkt hennes grej alltså. Snart ska jag åka (är en timme kvar typ) Så jag måste sminka mig och byta om lite. Om jag tar med mig datorn till Rebecca så laddar jag upp lite nya bilder. Annars så bloggar jag mer imorgon efter skolan.

Puss!

 

Av Louise Emretsson - 23 januari 2013 12:34

Idag vaknade jag med solen i ögonen och jag (konstigt nog) gillade det. Så med ett leende på läpparna har jag kollat mejl, fb, csn och nu ska jag skriva en restuppgift. 

 

ni får leva med en gamal bild idag!

Av Louise Emretsson - 23 januari 2013 01:56

Nu har jag pluggat klart för dagen. Läst två böcker och skrivit två uppgifter. Fan vad duktig jag är ibland alltså. Nu sitter jag och lyssnar på Winnerbäck och funderar på om jag ska sova eller inte och VART jag ska sova. Har lite att välja på, soffan eller sängen. ehe. Imorgon kommer jag att berätta nått sjukt som har hänt, berättar det inte nu för att ni ska ha riktigt höga förväntningar imorgon när ni vaknar. Nånting mer som händer imorgon är att Rebecca ska bjuda på middag, kommer bli awesome! Tyvärr kan jag inte åka tidigare till Gävle som jag hade hoppats på, måste åka efter 15.30 Så det blir senare än vad jag hade tänkt. 

 

Någon frågade hur jag brukar gå klädd på skolan. Det är JÄTTE olika, sist hade jag jeans, en långtröja (tight) och en pälsväst. (y) Tog ett kort när jag satte på tåget. Oftast har jag jeans och en tröja. 

Pusshej

Av Louise Emretsson - 22 januari 2013 20:58

Nyss hade jag skrivit värsta inlägget om bubblor och sånt. SEN SLUTAR INTERNET att funka och allt försvinner för jag blir utloggad från fucking bloggen.

Nu är jag så sur så jag kommer helt enkelt inte att skriva om det. Ni får leva utan mina teorier om bubblor och verkligheter.  Ville och jag rockade nyss till arctic monkeys. Dom är riktigt grymma! Aja, jag ska sluta sura nu och ladda över massa bra musik till min mobil. Har tröttnat lite på det jag redan har så jag måste uppdatera den lite. Sen blir det träning och mer plugg!

Pusshej. 

 



Av Louise Emretsson - 22 januari 2013 18:23

Det var någon som frågade om jag kunde grubbla över saker eller om jag bara släppte dom. Om jag låg på nätterna och tänkte "tänk om". 

Och jo jag grubblar, men jag grubblade mer förr. Nu har jag inte tid för det och jag har ingen lust längre, det tar för mycket till att fundera på hur saker kunde ha varit. "tänk om", det är ingen idé att man tänker så, för det förändrar inte det förflutna, det enda man kan göra är att välja hur man vill att framtiden ska se ut, till viss del. Som jag har skrivit om förut, att välja. Välja det man säger, det man gör. Sen har allt omkring oss påverkan. Religoner, ideal, uppväxt, land, pengar. Ta vad du vill. Men man kan välja. och jag väljer att inte grubbla över saker som hänt och varit, jag glömmer det inte men jag ligger inte på nätterna och funderar. 

Hoppas det var ett någorlunda svar på frågan. 

pusshej

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards