Louiseemretsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Louise Emretsson - 17 januari 2013 21:28

Vaknade fett sent idag, men jag har hunnit med ganska mycket. Lagat mat, hängt tvätt, badat Ville och pluggat! Nu ska jag hinna andas lite innan det är sagor för Ville som gäller.  

Tell me what the fuck is wrong

Av Louise Emretsson - 15 januari 2013 21:47

Full rullning hemma! Jag har städat, lagat mat och dansat. Snart ska jag lägga Ville och sen blir det kanske en film med Gustaf.  Jag kommer garanterat somna för jag är fett trött. Jag vakna imorse av att nån knäppgök knacka på Andreas ruta och jag blev fett rädd. Tydligen var det bara någon som ville låna hans bil eller nått, men innan jag fatta det.. Det har gått bra på skolan idag fastän jag var trött och flummig. Snacka lite med Cecilia också, haha det märks att vi båda är av familjen Eden. Båda två har typ fuckat upp massa. Hon & jag kom fram till att kärlek suger, klockan var 07.10 när vi kom fram till det.

kollade faktiskt klockan. 


Ful bild, hejdå.


 


Av Louise Emretsson - 15 januari 2013 17:30

Men nu ni ska fröken Louise ändra på lite saker! Ruska om världen och tala om för alla hur det faktiskt ligger till. Hur lätt det är att leva och hur svårt det är att fatta. 

Fuck this hurts, I won't lie
Doesn't matter how hard I try
Half the words don't mean a thing
And I know that I wont be satisfied
So why try ignoring him
Make it a dirt dance floor again 

Av Louise Emretsson - 14 januari 2013 23:43

Nu sitter jag hos Andreas och kollar på scrubs. Ska snart sova för att orka upp imorgon, tåget går 07.10 och jag är fan inte taggad alls.. Kanske blir ändring på det imorgon. !

Av Louise Emretsson - 14 januari 2013 16:45

Imorgon är det skola och jag känner att jag inte vill alls faktiskt. Just nu vill jag gömma mig under täcket om jag ska vara ärlig, men det kommer aldrig att hända. Snart ska jag sätta mig på bussen mot stan, sen blir det tåget mot Ljusne och Andreas. Då kommer jag låna hans dusch och värma mig i. Det är så jävla kallt! Funderar på att ha klänning imorgon och det är ju väldigt smart när det är tusen minus ute, men jag känner för klänning och därför kommer det bli så. Slog på min mobil nyss & det kändes ju inte alls bra. Funderar på att slå av skiten igen. Orkar fan inte.

 

Om du vet vad du vill så har du ingenting att hämta här. 

Av Louise Emretsson - 14 januari 2013 14:53

När det är så kallt att tårarna fryser i ögat, då är det fan bra alltså, okej nu har det väl kanske inte riktigt hänt. Men det är kallt ute och jag vet inte om jag ska vara arg för att jag har ont i fötterna eller om jag bara ska gilla läget. Ibland måste man ju ha ont, man måste få känna det. Man är ju inte alltid bland rosa moln.

Jag är nog precis som alla andra, när det är FÖR bra så undrar man vad som är fel efter ett tag. omedvetet kanske man tycker det är skönt när det gör ont i fötterna. Omedvetet så kan det vara bra att tårarna fryser fast och det går inte att blinka bort dom, det ska ju synas också. När man bryter ihop så ska ju alla se det. Nu ljuger jag.  

När man ser att allt rasar och man inte vet vilken bit man ska ta tag i först, när man i ren panik tar tag i små klossar och verkligen försöker bygga ihop allt igen, när man inser att det inte är någon idé, när man fattar att man inte kan göra allt själv. DÅ vill jag ha ont i fötterna, DÅ vill jag halka och få blåmärken, jag vill ha ont så det syns. Jag vill kunna säga att jag grät för att jag bröt benet, inte för att allt rasar omkring mig. Ni fattar säkert vad jag menar. Bara för att jag skriver det här så betyder det inte att allt rasar.

Jag har bara ont i fötterna. 

 

En dag vaknar du och märker
Att vi är var och en för sig
Att alla dom som du fördömde
Aldrig tävlade mot dig

Då blir det tomt i dina händer
Då står du ensam, fast i snön
Du skulle hämta lite vatten
Du tog dig över hela sjön

Av Louise Emretsson - 14 januari 2013 14:16

Ikväll drar jag hem till Andreas. Den här gången blir det inte ändrade planer, sist sov jag hos Rebecca istället. Idag ska jag försöka göra allt plugg så det är klart ikväll. Då slipper jag ta med mig datorn hem till Andreas och vi kan bara chilla! 

 

Jag funderar på att börja fota igen, alltså inte på mig eller på typ andra. Utan verkligen ta kort. 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards