Louiseemretsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Louise Emretsson - 3 oktober 2012 23:13

Idag har jag städat Emils bil, sen kom Martin en sväng, vi åt typ limpa och drack kaffe (hah.) Efter det drog mamma, jag, syskonen och Martin ner på ede för att käka, mamma orkade inte laga mat. så kan det ju vara ibland, att man inte orkar. Jag träffade Cecilia och Haggis, tog lite kort (kommer nog ut imorgon), efter det så drog jag hem till Martin, snackade massa och sen gick jag vidare till Gustaf. Kände mig lite off där. Dumt av mig kanske, men ibland har man sånna dagar. Dom typ grilla och jag blev bjuden på coca-cola zero (halva kvällen räddad!!) Efter det vart det nån film. Tillslut åkte jag hem, Emil hämta mig, men som vanligt ska han jävlas, så han åkte runt, runt på vändplanen as länge innan jag fick hoppa in i bilen. 

 

Jag ska försöka lugna mig lite nu, på nå vis. Är liksom så pass uppe i varv att jag nästan skakar. Inte så trevligt, fast det beror ju på vilken anledning man har att skaka... Min anledning är inte rolig. Men lite Larsa ska nog fixa det. 

Folk undrar varför deras kommentarer inte syns på bloggen, jag måste godkänna alla kommentarer innan dom syns. Och jag kör frågor och svar istället för att lägga ut allt på bloggen. Det händer ibland att jag lägger ut nån kommentar, men jag vill godkänna allt innan för det ramlar in mycket skit. Tror jag har skrivit det här förut, men jag gör det igen då! 

 

 

turattjagkanlitapåminaankor

Av Louise Emretsson - 2 oktober 2012 16:02

 

One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it


Av Louise Emretsson - 1 oktober 2012 22:20

Det gör inte så mycket att jag är sjuk just nu, för hela veckan känns ut att bli bra ändå. Jag måste tänka på det positiva, koncentrera mig på allt bra som händer omkring mig. Inte dränka mig själv med massa frågor om hur fan det ska bli sen liksom. På söndag så drar jag ooch Simone till Sthlm med pappa, jag ska följa med Simone till Arlanda, usch vad jag kommer att sakna henne och alla hennes underbart hårda  men rätta förklaringar till saker som händer i mitt liv. Hon får mig att verkligen fundera, jag hatar att fundera för länge på saker jag bara vill göra, direkt. Men ibland måste även jag stanna upp. Simone gör mig lycklig. 

Imorgon hoppas jag att jag är så pass pigg så jag orkar boxas, var längesen nu! 

Jag undrar hur många saker det finns att förklara, alltså hur mycket man känner att man måste förklara för andra människor, och vad som är sant, vad som är lögn. Egentligen orkar jag inte bry mig, faktiskt. Om folk vill ljuga så får dom väl göra det då, men se för fan till att sanningen inte kommer fram då. Vilket den ofta gör. Kan ju vara en nackdel om man har ljugit. (uppenbart) men om sanningen inte skulle komma fram så blir ju lögnen sanning för den man ljuger för. That's life.

Om ni tycker att det jag skrivit är flummigt, så kan jag skylla på min feber, yes jag skyller ifrån mig ibland, shit. Världen kan ju gå under. pusshej. 

 

 

Av Louise Emretsson - 1 oktober 2012 20:35

Jag är så jävla trött! Alltså det känns som att jag ska somna hela tiden, men känner mig febrig och skit också, så det är väl min tur att bli sjuk. Alvedon, vatten och härlig musik, då ordnar det sig alltid.

Imorgon så ska jag endast plugga typ, fick en ny skrivuppgift idag, vi ska skriva en text i dagboksform, och vi ska ljuga hela tiden, kommer bli så jädra roligt! Jag kommer nog spåra som fan i min text i alla fall. 


 


Men jag hittar den en dag
Och jag är envis kan man tycka, 
Men jag skall finna all min lycka, 
Om så Döden ska bli den som tar mig dit!

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards