Louiseemretsson

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Bara för att jag kan så betyder det inte att jag vill.

Av Louise Emretsson - 1 maj 2012 17:13

Igår så började dagen super bra, jag var inne i stan med Simone och handlade kläder, jag köpte två par nya jeans, ett par svarta och ett par mörka. Kan tyvär inte visa några bilder just nu för att min mobil är, ja borta.. I stan så var det en tant som stannade oss och frågade vägen till stationen... Det slutade med att vi fick ringa Alexander så han fick skjussa oss till sjukhuset, tanten hade tappat bort sin man där tydligen, vi fick 300 kr, egentligen så ville vi inte ta emot dom  men hon tänkte pracka på oss 500 kr till.. Så det var bara att tacka och ta emot!. Emil körde in med moppen i huset igår med, helt stört.


Det kommer bilder sen, men jag lämnade allt och gick hem igår, så min väska med alla mina saker ligger hos Karro. Jag gick fan från Delsbo till Bjuråker, det är typ en mil eller nått sånt, jag gör ju inte om det direkt.. Eller jag ska väl inte skriva att jag inte gör om det, för det gör jag säkert, jag är så jävla trött på att vara envis. Det är en dålig egenskap om man blandar det med för mycket sprit och för många frågetecken.. Ingen kommer undan ångesten en sån natt.


Martin ramla in hos mig vid morgonkvisten och mådde kanske sämre än mig. Jag vart förvånad över att han kom, han är också envis, ohyggligt envis. Jag är lagomt trött att dra ner folket på fester, det känns verkligen som att det är jag som drar ner hela skiten, men jag drack för mycket igår med, plus att jag var på lite dåligt humör under kvällen för att jag var sjuk, spelar ingen roll egentligen, jag kan ju sitta här och ha anledningar, ursäkter och bortförklaringar om varför jag lämnade allt och gick. Det hjälper ju inte direkt.  Tur att jag har vänner som inte får damp på mig, eller det får dom nog i smyg, förstår om dom tröttnar på mig, jag var fan inte såhär förut, nånting har förändras och jag vet inte riktigt var det är. Men jag ska inte grubbla i det, är fan ingen ide, man får bara fler frågetecken i huvudet. Hoppas jag får tillbaka min mobil idag, eller egentligen inte.. Hundra missade samtal och tusen sms, orkar inte gå genom det direkt.


Och ibland så var du ensam och då gick vi hem till mig, för att natten hade bett oss <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Emretsson - 10 september 2013 15:38

http://www.nattstad.se/Louiseemretsson?id=9951993&m=false Min nya blogg. Alla gamla inlägg finns även där! Puss ...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 18:32


Jag heter Cecilia, men kallas i vanliga fall för Zizzi. Jag bor i Hudiksvall men går i skolan i Gävle. Pluggar till make-up stylist. Ni kanske undrar nu, hur jag känner Louise. Vi är kusiner, men nästan som syskon. Eftersom jag inte har någon storasy...

Av Louise Emretsson - 8 september 2013 17:14

Hur stilad får man bli?  Jävligt stilad om man heter Fredrik tydligen.      Igår bjöds det på alkohol, skratt, kortspel och en och annan diskussion. Idag har jag suttit med rikspolisstyrelsens jävla årsredovisning, ska försöka få lite inspo t...

Av Louise Emretsson - 6 september 2013 14:45


Jag måste landa nu. Ibland är det skönt att få hjälp med det. Landningen alltså, Janne är bra att prata med. Han vet så mycket mer än mig och jag behöver nån som tar mig ner lite på jorden faktiskt. Snart ska jag sätta mig ner med mitt språk, min sti...

Av Louise Emretsson - 5 september 2013 18:01

Jag har ögnat genom 11 sidor av rikspolisstyrelsens årsredovisning. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta... kortfattat kan jag tala om att under rubriken anmälningar så börjar dom (i mina ögon), med bortförklaringar om varför så må...

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards