Louiseemretsson

Alla inlägg under november 2012

Av Louise Emretsson - 2 november 2012 13:56

http://www.friskies.se/tavling/?page=single&item=507c2f7044ce10.78258577

Rösta på Andreas och hans söta hund Kompis!!

Puss på er röstare!   

Av Louise Emretsson - 2 november 2012 00:34

Alltså fastän jag nyss har pratat med dig så saknar jag dig, nånting stämmer inte. Jag drömmer sjuka saker och vet inte riktigt vad jag håller på med. Simone sa att jag inte skulle överanalysera allt, ska försöka göra allt för att inte göra det, för är det något jag är grym på så är det de. Analysera minsta lilla steg, minsta lilla ord, bryter ner allt till smulor. Problemet är att jag inte bygger upp nått av det, det liksom rinner ur mina händer. INTE OKEJ! shit vad flummigt jag har börja skrivit då. hahha. ingen fattar nånting, inget fattar allt. har bytt ut kaffet mot te ikväll, lite vuxen ska man leka nån gång kanske?

Funderar fortfarande på vilken färg jag ska ha håret.. Gustaf och Nicolaj röstar på blått, det gör inte jag. Lägger kanske i lite ljusa slingor, men absolut inge blått. Eller?!

 


Av Louise Emretsson - 2 november 2012 00:12

När allting är över, när du funnit sans, ska du hata mig innerligt, önska  att jag inte fanns, men jag hör av mig inatt, inatt.

Jag ska få dig att  hoppas, jag ska få dig att tro, jag ska krossa ditt hjärta, ta ifrån dig din  sol, leka med dina känslor, rasera din bro, visionen av oss i min hand.

Lärdom, Lärdom, lär om

 


Jag är skit trött men kan inte somna. Kanske är en sån natt jag ska vara vaken väldigt länge? Ont i halsen har jag å. jag som ska ut imorgon, blir mycket vatten och te, knarka halstabletter och vila. Nu ska jag finslipa min nya text, kanske ger ett litet smakprov senare. Puss :)


Av Louise Emretsson - 2 november 2012 00:11

     



Av Louise Emretsson - 1 november 2012 21:06

Idag har jag köpt en Jimmy Choo väska, mohaha hela världen är såååå underbar!

Dagen har varit nice, varit i Gävle med Cecilia, shoppat åt både henne och mig (y) Har varit på skolan, chilla runt med kaffe och typ paj. hehe,  Borde plugga men är liksom liite för glad för sånt nu, ska snart tvinga mig själv till det. Men inte än. (Kommer bilder senare)

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards