Louiseemretsson

Alla inlägg under november 2012

Av Louise Emretsson - 25 november 2012 14:13

Såg i ditt förra inlägg att du skrev om Joel, är ni på g igen? :) // Håkan

Hej Håkan, hahah nej det är vi inte. 

Gillar du att äta? // Anonym

Vilken fråga, ja det gör jag väl, skulle jag inte äta skulle jag ju svälta. 

Kaffe eller sex? // Triss

Både och samtidigt :D 

Hur många syskon har du? // Agneta

Tre :)

Hej Louise, du är väldigt vacker! Jag undrar hur du tränar och äter? :) // Anonym

Hej på dig. Jadu, jag äter när jag är hungrig och FÖRSÖKER träna varje dag, ibland hemma (styrka) och annars blir det spinning boch boxning, men det blir inte varje dag. 

Hej, det står på fb att du är gift med nån Karolin, är du det på riktigt?? // Kakkkaaa

Tja! nej jag och Karolin har ett öppet förhållande ;) närå, hon är bara min vän och jag har glömt att ändra min förhållandestatus. kanske är dags för det?

 

 


Av Louise Emretsson - 25 november 2012 13:07

Min pappa hade jätte roligt igår när han va på nå 50-års kalas, jag och Stina hade också skit roligt och det måste göras om! Jag har fan ont i magen idag, men magsjuka ska jag inte ha, har inte tid eller lust med det. Fast vem har det? Snacka lite med Joel igår. Va längesen det hände, han prata wow och jag stress, precis som det ska va antar jag. 

 

I kinda always knew I'd end up your ex-girlfriend

I hope I hold a special place with the rest of them

  

Av Louise Emretsson - 25 november 2012 00:52

jag är as trött och min syster vill vara uppe mycket längre, önskar att jag inte gav henne kaffet alltså. aja, bara bita i det sura äpplet. Det märks att vi är lika, hon hittar på massa hyss och tokar sig. Precis som jag gör, fastän jag är 20. ehe ålder spelar ju ingen roll, eller hur?

 

Av Louise Emretsson - 25 november 2012 00:01

Jag gav min lillasyster kaffe, och nu dansar hon, sötaste!


 


Av Louise Emretsson - 24 november 2012 22:00

Rubriken är av stina. Hon tycker att jag ska lyssna på henne och helt enkelt tro på det hon säger, så nu gör jag det. 

Egentligen ska jag plugga men är inte så sugen på att skriva en artikel, visserligen är det ett intressant ämne. 

 

Av Louise Emretsson - 24 november 2012 20:33

Chilla folket!! Idag har jag och Stina toka oss, vi har tagit kort och haft mycket roligt för oss.   

Jag undrar egentligen hur fasen kärlek ska vara och kännas? Världens svåraste fråga ställer jag nu, men liksom.. Varför tröttnar man? eller gör man det? Är det känslan man tar för givet, sen personen? Ska man aldrig lita på personen i ett förhållande? Jag tror att man inte ska bli för lat faktiskt. Alltså att man helt enkelt aldrig ska ta den andra för givet i vissa saker. Man får inte glömma bort att fastän man kanske känner varandra väldigt väl så betyder det inte att din pojkvän/flickvän kan läsa dina tankar, PRATA! vill man inte prata med sin tjej/kille så prata med nån annan om det då, bara du får ur dig sakerna du funderar över. Sen har säkert inte din vän så mycket bra saker att säga alla gånger, men det kanske känns lättare sen? 


Jag är nog en sån som inte pratar mycket känslor och sånt. kan vara en nackdel och en fördel. Som jag garanterat har skrivit förut ska man inte ta allt på så stort allvar. hur kärlek ska vara och kännas är upp till var och en av oss. så svår fråga var det alltså inte. mindfuck. pusshej.

 

 

Av Louise Emretsson - 23 november 2012 01:15

Nu sitter jag hos Mimmi och My i Söderhamn, deras hus är super mysigt! Jag vill också köpa hus, NU. Aja, det kommer väl inte hände på ett tag, men jag vill då ha ett. Jag vill ha mycket. Men huset ligger på top tre i alla fall. Imorgon hoppas jag att jag hinner träffa Gustaf och Jessika innan jag ska åka till pappa och vara med Stina. 

Kanske skriver nått sen, måste fan sluta skriva att jag inte ska göra fler inlägg, för jag gör det ju alltid ändå.


Puss!

 

Av Louise Emretsson - 22 november 2012 15:35

Ikväll drar jag till Söderhamn, så jag slipper kliva upp jätte tidigt imorgon. 

Orkar inte skriva mer för jag är en latis idag. Puss 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards