Louiseemretsson

Alla inlägg under november 2012

Av Louise Emretsson - 11 november 2012 15:03

Kaffe, cirkus, kaffe igen. Haha jag är klar med dikten nu men jag kommer inte lägga ut den, är inte alls nöjd och jag hoppas att jag slipper göra en till dikt, en till sån uppgift och jag smäller av.. Nu är det gjort i alla fall och det är en jävla befrielse! Jag är inte en sån som skriver poesi, är inte alls duktig på det. Det är ju roligt att analysera andras, samtidigt som det är svårt, när det handlar om dikter så vet man ju nästan aldrig vad skribenten skriver om, man får helt enkelt tala om vilken känsla det är som dyker upp när man läser den. Jag skrev då om alkohol och lögner, bra kombination tycker jag. Gustaf har hjälpt mig med min hårddisk så snart kanske jag lägger upp MASSA gamla bilder, om vi kan koppla in den i datorn och så! 

 

Grattis ALLA pappor på fars-dag. 

 

Älskar dig pappa!

Av Louise Emretsson - 11 november 2012 12:58

Dagen har varit jätte mysig, och hela dagen kommer garanterat att vara det. Jag har inte varit vaken jätte länge men jag har hunnit med att dricka kaffe i alla fall. (y) Ska snart välja ut en dikt jag skrivit och finslipa den lite. Gruvar mig som fan, usch dikter har varit den svåraste utmaningen hittills. 

 

 

Av Louise Emretsson - 10 november 2012 23:58

NU har jag börjat med dikten (jiihheeeeooo) det blir inte så bra faktiskt. Men så är det, det är ju inte direkt mitt område, nått jag håller på med i vanliga fall så jag ska väl inte hata mig själv allt för mycket. Jag har varit med Gustaf och hans familj hela helgen, det har varit jätte trevligt och riktigt roligt :) Idag har vi varit på middag hos hans pappa. Fullt hus är alltid lika bra! 

 

 

Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar

Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig

Av Louise Emretsson - 8 november 2012 17:21

Dagens dissare är.... Mattias!

 

Motiveringen lyder: Han trodde inte att jag skulle våga lägga upp honom som dagens dissare! Därför dissar han mig. Tack o hej! (dålig motivering, still a dissare)


Av Louise Emretsson - 8 november 2012 15:48

ja ni, dikten går inte direkt framåt, inget annat heller egentligen. Eller jo, hostan går jävligt mycket framåt. Den vill ju aldrig släppa, fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna det här, nånting kanske.  Usch, funderar på att lägga mig och vila en sväng. kankse drömmer mig fram till en bra kärleksdikt? 

 

 

 

I WANT YOU!

I WANT YOU!

I WANT YOU!

I WANT YOU!


I WANT YOU!

I WANT YOU!

I WANT YOU!

I WANT YOU!

I WANT YOU!

I WANT YOU!

Av Louise Emretsson - 8 november 2012 14:31

       

Av Louise Emretsson - 8 november 2012 13:19

Jag är för lat att göra mat, därför skiter jag i maten. japp jag strejkar för att det är så drygt att laga den o så.  Jag ska göra en kärleksdikt, är fan det enda jag tänker på just nu, jag MÅSTE göra klart skiten.. Men jag  känner inte för det. blähää. Jag ska nog gå ut och ta lite bilder.. Det är ju så fint ute nu! Lite frost, kylan, solen, allt blandat i en stor mixer.. Shit måste äta nått innan bara. Maat. 

 

 

Av Louise Emretsson - 8 november 2012 11:22

JAAA, eller nää. här sitter jag nu med min tredje kopp kaffe vilket är ganska mycket eftersom jag vaknade för typ två timmar sen.. Har inte sovit ett skit i natt, låg uppe till fem imorse..  Kollade på Greys och typ grät en skvätt, eller inte en skvätt, nu ljuger jag, grät som fan! Värsta hemska avsnittet, alla höll på att dö hela tiden bara.. Fastän jag har sett avsnittet hundra gånger (överdriver INTE) grät jag ändå. Har jag blivit lite känslig kanske? hmm, ja kanske lite. Ska ändra på det, snart nog! Men ibland kanske man gråter åt saker på filmer och sånt, för att man mår dåligt, men man förtränger varför man gör det? Sen triggas det i gång när nån dör på greys anatomy.. haha kanske långsökt, jag vet inte. 

 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards