Louiseemretsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Louise Emretsson - 6 juli 2013 19:54

Kändes som att det va ett tag sen jag svarade på lite frågor, så jag gör det nu! 

Tycker du om att vara ensam?

Ja, ibland. Alla behöver väl vara ensam?

Är du kär i mer än en?

Nej. 

Hur ofta tränar du?

Jag försöker komma ut på en pw eller springtur varje dag. Styrka är det lite sämre med faktiskt.. hihi, var längesen nu. 

Ska en kille vara smart eller snygg?

Båda! 

Har du många bekanta?

Jaa, det har jag väl... men jag snackar inte med så många faktiskt. 

När åker du till Sthlm?

14/7 åker jag :)

Har du svårt för tjejer som bestämmer sig för att bli gravid i tidig ålder?

Hah. nä, jag känner unga mammor, det är upp till var och en. Däremot vill inte jag skaffa barn i tidig ålder, jag är bara barnet själv. Det har varit en debatt om detta ganska länge nu.

Folk skriver om hur dum tjejer är som skaffar barn när dom är ung o.s.v och ja, det må vara dumt kan man tycka, men vad ska vi göra då? vill dom föda barn, uppfostra barn, ta ansvar och få det att fungera i så tidig ålder måste dom väl få det då? Vi kan bara göra det VI vill i livet. Förändra andras har i alla fall jag inte tid med. 

Har du ätstörningar?

Nej, jag äter det jag tycker är gott. 


Av Louise Emretsson - 6 juli 2013 19:27








Man ska aldrig skriva om vädret, tror inte det spelar så stor roll om ni får reda på vädret här, men nu tänker jag skriva det ändå. Vi har haft jättebra väder idag. Nu vet ni. 

Jag gick på en promenad idag, 4 km ungefär, lite mer... kändes helt okej i mitt knä, men jag har flyttat ett stort och tungt skåp med mamma häromdagen vilket har lett till att jag domnar bort vid bröstet ibland, det är en jättekonstig känsla, antagligen har jag bara sträckt mig. jag går med försiktighet. Tog ungefär 40 minuter att gå 4 km, så jag tar det sloow. 

imorgon ska jag gymma med Gustaf & ta en promenad, är riktigt peppad över träningen och om jag inte kan springa kan jag alltid göra nåt annat. Tänkte börja testa springa på tisdag, tycker faktiskt att mitt knä har fått vila länge då. En vecka utan att ha sprungit nåt måste räcka. 




Av Louise Emretsson - 6 juli 2013 18:21


 Det är riktigt irriterande när internet inte funkar... nu måste jag vara uppkopplad via mobilen och det kan hoppa ur ibland. När jag stod i duschen nyss så hade jag världens idé om ett inlägg, om viktiga saker som kärlek och livet men det försvann när jag satte mig ute med datorn, därför tänkte jag klaga på internet istället. 

Snart kommer Cecilia hit, då blir det väl kaffe ute på altanen. 

Snart åker jag med pappa till Sthlm, då ska jag på danska ambassaden och fixa mitt jävla pass. Det var längesen jag befann mig i den stora staden så det ska bli roligt. 

 

Av Louise Emretsson - 6 juli 2013 14:42

 

Snart ska jag ut på en promenad, vågar inte springa än eftersom att jag har varit sjuk. Idag är det lördag som ni alla säkert redan vet, det blir en lugn lördag för mig. Ska föra över lite pengar till en winnerbäck-biljett. Har glömt bort det för många gånger nu. Men internet krånglade igår och idag så jag har inte vågat testat. Är lite av en fegis. 

Vad ni än ska hitta på ikväll folket så hoppas jag att det blir en fin kväll för er.

#träning  #lördag  #winnerbäck

 

Av Louise Emretsson - 5 juli 2013 19:25

Folket! Idag har jag varit med Gustaf och Jessika, vi blåste iväg till Lisa och fikade lite, lekte i stugan, babbla och hade det allmänt trevligt. När vi kom hem så åt vi mat och nu har jag precis kommit hem från en powerwalk, tog det ganska lugnt på grund av att jag hade feber igår... 

Jag vet väl inte om jag kan lita riktigt på kaloriförbränningen.. vad tror ni?

Egentligen spelar det väl ingen roll, men det hade ändå varit roligt att veta liksom. 

 

Av Louise Emretsson - 5 juli 2013 11:47

jag ska kanske till Dalarna nästa helg, har inte riktigt bestämt mig än. Mamma sa att jag hade en timme på mig, så det är snabba puckar! förståeligt eftersom att dom måste beställa en till stuga. SAMTIDIGT så hade det varit jätteroligt att grilla med min morbror och hans tjej... grejen med hela smeten är att det är samma helg. Vi får se hur det blir. 

 

Av Louise Emretsson - 4 juli 2013 23:41

Som ni kanske förstår så ska jag lägga mig i sängen, kommer somna direkt, är så jävla trött. 


 

Av Louise Emretsson - 4 juli 2013 12:57

Kaffe, kaffe & kaffe. Underbart en sådan grå dag som denna. 

Jag mår inte så bra idag, är en sjukling. Tråkigt som fan men det går väl över snart!

Jag känner att den här uppdateringen kommer bli dålig om jag inte skriver nåt smart snart... jag vet bara inte något smart att skriva just nu. 

kaffe är ju förvisso ohyggligt smart. 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards