Louiseemretsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Louise Emretsson - 9 juli 2013 22:37

barabom. idag har jag jobbat, gick bra! Imorgon ska jag också jobba, efter jobbet ska jag hem till mamma på middag. Per och Karro är här och hälsar på. Söndagen närmar sig med stormsteg folket! Snart är det jag & stora staden som gäller i fyra dagar. Kommer bli sååå roligt. På fredag ska jag åka in till stan och fixa papper till passet, även gå till polisen och anmäla mitt gamla pass försvunnet. 

Har jag talat om att jag ska dra på en Winnerbäck-konsert då? hah, nu vet ni. Det är ett tag kvar med jag är otroligt peeeeepp! 

 


Av Louise Emretsson - 9 juli 2013 10:04

Snart ska jag börja gå mot jobbet. Känner mig riktigt peppad att få träffa alla och kanske se hur bra man är i kassan? måste ju lära mig så jag snart kan stå där själv. Igår drog jag, Gustaf och Olov till pizzan. Dom käka och jag drack en öl. Riktigt mysigt faktiskt. Jonas kom med moppen också, haha. han skulle ut ikväll, får se om jag ska jobba imorgon eller inte, om inte så ska jag nog ut med honom. Annars åker jag hem, pluggar och kör lite bil.... fast det kanske jag borde göra ändå. 

Bilder från igår har jag på mobilen, så ni får se grillningen och ölhivandet senare. 

 

pusshej. 

 

Av Louise Emretsson - 8 juli 2013 17:59

Tänkte uppdatera en snabbis innan kaffet. Snacka om att det är mysigt här vid stugan. Nära till stranden. Typiskt att man inte tog med sig badkläder!
Vi har blivit bjuden på mat, massa folk är här. Bland annat Mary och Tore. Det va riktigt roligt att få se dom.
Körningen gick bra idag btw.

Av Louise Emretsson - 8 juli 2013 12:03

Nu har jag lagat min tand, ser hel ut igen. Fett skönt att få det gjort.
Efter tandläkaren så drog jag på time och köpte kaffe, träffade Christian och Gustaf dök upp. Nu blåser vi till ljusdal!
Christians vovve försöker få lite glass av Gustaf. Söthunden!!

Av Louise Emretsson - 7 juli 2013 23:12

När jag får in kommentarer, (ja, det händer faktiskt.) så kan man vara anonym. Du kan kalla dig för "kalleankasroligadag", jag lägger oftast inte ut några kommentarer, visst det kan ju vara tråkigt att jag aldrig ger chansen till en debatt på bloggen, det kan vara tråkigt att ER röst inte får synas. Förutom när jag svarar på era frågor & oftast så tar jag inte med varken namnet eller alla frågor som ställs. 

Ni kanske undrar vad det är för sorts kommentarer jag får, som ni inte får se? 

Sex, SEX och sex. 

"Vill du ha mig i dig?"

"Fan vad fin du är, dig skulle jag kunna *****"

"jag ska ***** dig hårt snyggjävel"


Om jag skulle lägga ut dessa kommentarer, som i mina ögon inte är så smickrande.... DÅ skulle det kanske bli debatt. Men skulle det bli en bra sådan? folk skulle bli arg på varandra, folk som inte håller med detta skulle ju skriva det. Men vad skulle sen hända? Skulle vi bli smartare, skulle vi lära oss nåt nytt? nej, detta händer ju hela tiden på många bloggar.

Kommentarerna skulle ju inte sluta strömma in, folk skulle ju inte sluta ifrågasätta varför folk är så jävla uprymd över sex. 


Jag kommer inte heller sluta ifrågasätta det... eller ifrågasätter gör jag nog inte. Jag förundras över det. Kan man skriva så? jag menar, sex är väl ändå en sak som dom flesta är ute efter, det ligger ju i vår natur, inget konsigt. det man kan ifrågasätta är väl kanske hur folk uttrycker sig. 

sex säljer. Sex och mord. så min blogg kanske skulle läsas oftare om jag skrev om sex, sex i alla de slag. mitt sexliv, ditt sexliv. mitt förra sexliv. hur jag vill ha mitt sexliv, hur du borde ha ditt. könsorgan, svett, tårar, drama, njutning. 


Jag förstår er där ute som kanske vill synas på min blogg, göra er röst hörd. Jag kan lova er att jag läser alla kommentarer, jag försöker svara på de flesta frågor. Men kom ihåg, jag svarar bara på dom frågor som jag tycker är relevanta, eller frågor jag får mycket av. Det är ju trots allt min blogg. 


Jag ska fundera över om det kanske är bra att lägga ut alla kommentarer, ALLA. så får det bli en enda stor kommentarsröra med anonyma människor. mysigt.

 

Av Louise Emretsson - 7 juli 2013 20:38

Att blogga en gång i timmen känns ju lite väl... men nu blir det nog så ändå.

om ni anser att det är viktigt att veta så ska jag duscha nu, kommer kanske ett lite intressantare inlägg senare. Funderar på att dra ihop nåt om SD, kanske? Eller nåt annat obehagligt. 

Imorgon ska jag till tandläkaren och fixa min tand, sen ska jag köra lite bil i ljusdal, efter det blåser jag till stan för att fixa papper till mitt pass. 

 

 

Av Louise Emretsson - 7 juli 2013 18:41

 

Idag sprang jag! gick bra faktiskt, jag glömde visserligen vattnet och höll på att svimma utanför gymmet, hah. la huvudet mellan benen. Det är så jädrans tung luft liksom. Senare ikväll ska jag ta en promenad med olle, först ska jag städa med Gustaf. 


Load up on guns and bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's over bored and self assured
Oh no, I know a dirty word

 

Den här låten brukar jag & mamma rocka i bilen btw. JÄVLIGT bra! :)

Av Louise Emretsson - 7 juli 2013 16:04

               

idag är det ju förjävla hett ute, jag, gustaf och cecilia drog på elvan och käka mat. jag visade madde min tand... ni förstår, igår hände en olycka, jag tappade en bit av min tand. framtand. skitfult. gustaf kallar mig för halvtand. eller "tappade", jag och gustaf krockade och jag har en plastbit på min framtand... den lossnade. 

bilderna är från gårdagen, jag & cecilia hade lite roligt. 

pusshej. 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards