Louiseemretsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Louise Emretsson - 7 februari 2013 21:29

Idag har jag varit hemma hos pappa, käka lite mat och busa med Stina. Imorgon ska jag bada med henne från typ ett på dagen till sex på kvällen... Ska försöka simma 40/50 längder innan jag sätter mig i bastun och sen är med Stina i badet. Hon åker dit med fritids först, så då kan jag träna lite under tiden. Resten av kvällen vet jag inte hur den blir. Första helgen på länge som jag inte har planerat nått på en fredag. På lördag ska jag basta i Iggesund med Annelie och lite annat folk innan vi beger oss in till stan och krogen. 

 

Av Louise Emretsson - 7 februari 2013 12:48

    

Visst är håret vackert?!

Idag ska jag hem till min älskade pappa, var längesen nu så det ska bli roligt. Nånting som jag kan klaga på idag är att mitt jävla kaffe är kallt och jag vet inte riktigt vad jag ska lyssna på. Sitter fortfarande med pyjamasbyxor och linne. Bara så ni vet, ska väl snart fixa mig, för resten av dagen ska jag vara fett FRÄSCH! Bilderna är till Mattias, han tycker om mitt trollhår, tror han är den enda som gör det faktiskt. 


Jag drömde värsta sjuuuka drömmen btw, att jag var full med mina vänner och att jag hade jätte roligt, jag var med Pontus och Karr. Sen dagen efter talar alla om för mig vilken jävla idiot jag var kvällen innan. Vilket är sjukt eftersom jag drömde att vi hade jätte roligt. Sen sa dom att allt var ett stort skämt och efter det fick jag massa pussar och kramar. Efter det vakna jag. 

Av Louise Emretsson - 5 februari 2013 15:14

Lång, blond, smal och snygg... Är inte jag. Kort, brunett och snygg ibland. Men hade jag velat vara nått annat, kan jag ju alltid färga håret, köpa 19 cm klack och ta på mig en push-up bh. MEN jag är för lat, orkar inte vara nånting annat än vad jag är. På riktigt. Duger inte det så är det inte mitt problem liksom. Shit, om jag skulle rätta mig efter vad alla andra vill ha skulle jag se olika ut varje dag. Vem fan orkar färga om håret varje kväll? Kanske nån.

 

Av Louise Emretsson - 5 februari 2013 12:16

Idag ska jag plugga som en idiot. Hämta böcker på biblioteket och beställa fler. Det känns som att jag har koll på läget och det är jävligt skönt för ibland blir det så jävla mycket som ska göras (allmänt) så man har saker upp till öronen. Det känns liksom som att man aldrig blir klar. Hur mycket man än gör. Efter plugget ska jag ta tag i tvätten innan mitt rum ska städas. Ska möblera om lite tänkte jag. Slänga massa skit och packa ner onödiga saker i lådor, lägga det på vinden. Ni vet, allt man inte ser lider man inte av. Ehe. 

 

Du hade det som, du hade det som dom flesta ville
Ha men som du inte ville ge nån
Och jag var en av,
Och jag var en av dom där som gärna ville men som…
Borde gjort det på ett annat sätt, hade varit enklare

Tagit dig i handen hela vägen fram till altaret
Men lillasyrran skvallrade, din mamma larmade,
Så inte blev det några verser ur psaltaren.
Men nu är vi ju vuxna baby, båda två, så inte frågar jag din far om lov
Det är upp till dig nu var saken står, 0-7-0 är min telefon.

Av Louise Emretsson - 4 februari 2013 18:40

Jahapp, då är mobilen avstängd, helt enkelt för att jag inte orkar folk ikväll. Ibland gör man inte det. Snart ska jag läsa en bok för Ville, sen ska jag nog städa mitt rum innan jag slocknar. Imorgon drar jag till Gävle på skolan, dricker kaffe och lyssnar duktigt på min lärare. BECUSE I CAN! 

Jag känner mig mysig ikväll, inte sexig och snygg utan bara mysig. Känns bra, jävligt bra. 

Du kan kalla mig utanför
För att jag inte gjorde som dom andra gjorde
När dom gjorde som dom gjorde förr.
Ursäkta om jag stör.
Nej, jag är inte grannen ovanför
Men tant ringer ju polisen varenda gång och säger
Det är jag som stör, hon säger det är jag som stör.


Av Louise Emretsson - 4 februari 2013 16:08

Idag klev jag upp astidigt och var super trött. Somna fett sent inatt. Mamma hämta mig strax efter 8 sen drog vi till Ljusdal, lämnade av Ville på dagis och fikade. Gick i lite affärer, jag dryga som vanligt. Sjöng as dåligt när vi gick. Tror mamma skämdes mycket. Väldigt mycket. Jag tyckte det var jätte roligt så jag fortsatte. När vi åt lunch på kina så träffade jag Ulf och Kjell! Mina gamla lärare från gymnasiet. Tror inte dom kände igen mig först. Aja, efter maten tog vi hundarna på en tur. Sen har vi kollat på en soffa mamma har örsat om i över ett år. Jag var totalt speedad, antagligen för att jag är väldigt övertrött. 

Nu kommer det damp bilder.

           

Av Louise Emretsson - 3 februari 2013 19:27

As he begins to raise his voice
You lower yours and grant him one last choice
Drive until you lose the road
Or break with the ones you've followed
He will do one of two things
He will admit to everything
Or he'll say he's just not the same
And you'll begin to wonder why you came.


Let him know that you know best
Cause after all you do know best
Try to slip past his defense
Without granting innocence
Lay down a list of what is wrong
The things you've told him all along
And pray to God, he hears you

 

Av Louise Emretsson - 3 februari 2013 18:26

Idag när jag danasde balett för mamma och Linda så fucka min höft ut totalt, när jag sprang upp på tredje våningen. Palla mig, jag börjar bli gammal. (not)

 

Tror inte jag har laddat upp den här bilden förr? Den är för nån månad sen. Jag håller på att ladda batteriet till min älskade kamera så jag kan ta massa nya bilder! 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards