Louiseemretsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Louise Emretsson - 17 februari 2013 20:54

Ikväll måste jag läsa, läsa, läsa! Har jätte mycket att göra så borde inte sitta här och skriva att jag har det. Ska nog göra nånting åt det istället. Imorgon åker jag kanske till Gävle eller Söderhamn för på tisdag så börjar min första litteraturlektion på b-kursen. Jag hoppas på att jag hinner träna ikväll med, blir nog jävligt sent men lätt värt det. 

Puss! //L.

 

Av Louise Emretsson - 16 februari 2013 22:02

Tre snabba frågor & svar!


Du älskar ju kaffe, menvad dricker du helst för kaffe? // Makke.

Gevalia med mjölk. Lätt bäst!


Vad går du för utbildning? :) // Lollipop.

Kreativt Skrivande på högskolan i Gävle!


Jeans eller mjukisar? // Karin

Jeans.

 

 



Av Louise Emretsson - 16 februari 2013 21:03

Har nyss kommit hem till Gustaf från hans syster, där bjöds det på god mat och efterrätt. Jag har läst genom min uppgift en gång till och det är något som fattas,  men jag vet inte vad än. Är inte riktigt nöjd med den.

 

Jag har fått in lite kommentarer där folk undrar om jag är gravid.. Nej det är jag inte. Tänkte ge fan i att svara på det först men när jag upptäckte att fler och fler undrade så talar jag om för er nu att så är verkligen inte läget. Här är en av anledningarna till att jag vill godkänna alla kommentarer först, eller varför jag inte lägger ut en enda. Om någon hade ställt den frågan så hade skiten eskalerat och jag hade inte fått en syl i vädret. Alla hade dragit egna slutsatser. Eller nästan alla. Nu vet ni.

Jag vet inte varför folk undrar, när jag har skrivit att jag mår illa och så kanske dom tror att det är därför. Det beror på min magkatarr. Inte på bebisar. 

 

 


Av Louise Emretsson - 16 februari 2013 13:11

 

Idag så har jag pluggat, skrivit en till text så jag har lite att välja på till slutuppgiften. Kommer att bli svårt, funderar på att klippa ihop lite av allt, men samtidigt måste jag se till att texten inte blir rörig och osammanhängande. Snart ska jag sätta mig med en bok som är riktigt bra. Idag har jag skrivit så mycket om makt så jag är helt slut. jag jag jag jag jag jag. jävlar vad ego jag är. jag jag jag jag. 

puss!

Av Louise Emretsson - 15 februari 2013 21:39

Förbannad kan jag bli, när det kommer till en gräns. Precis som alla andra har, gränser. Jag blir inte lätt förbannad, men nu är jag det. Jag trodde att människor i min omgivning faktiskt skulle öppna ögonen, ni vet. Inte göra samma misstag igen & igen.. Men jag är bara människa och kan därför ha fel. Undra om jag är blåögd? Låter mig köras över lite för ofta. Tut tut här kommer vi och ska köra över Louise igen!

 

Nej. Jag blir förbannad så jag skakar. Att folk pratar om mig gör inte så mycket, det skulle bara vara jobbigt att lägga energi på att springa runt och kolla upp vad folk snackar om. Plus att jag inte behöver vara nyfiken på mig själv. Lite onödigt. Men nu är jag i alla fall riktigt less. Om jag är ärlig & kliver ur någonting rätt och riktigt. Varför ska jag då behöva ta smäll på smäll sen? Varför ska jag vara den som personer inte alltid kan släppa? Jag vet inte. Misstag av samma människa för många gånger gör mig arg. Speciellt när någon börja sätta det i rutin för att han/hon tror att det funkar.  


Hoppas ni har en lika underbar fredag som jag. För trots mitt falska leende är fredagen riktigt bra. 

 

 

Av Louise Emretsson - 15 februari 2013 19:10

Igår var jag på skolan, det var sista lektionen på introduktionen och det gick ganska bra. Efter skolan så drog jag och några vänner från klassen ner på stan. Där satt vi en stund innan tåget skulle gå. SEN när jag kommer hem till Gustaf så hade han tänt ljus och jag fick en ros! Weeeo, en helt vanlig torsdag. Efter massa kramar åkte vi hem till Gustafs mamma och åt lite mat innan vi åkte hem till min mamma och åt tårta med barnen. På kvällen kom Olof, Bossen och Thomas. Det blev lite alkohol och massa skratt! 

     

 

eftersom jag la ut så mycket bilder i förra inlägget ska jag inte nöta på dom.

Puss!


Av Louise Emretsson - 15 februari 2013 18:03

                                   

Igår bjöds det på rosor, godis, tårta, mycket skratt med underbart sällskap!

En helt vanlig torsdag alltså. 

Puss!!


Av Louise Emretsson - 12 februari 2013 19:37

Du har skrivit väldigt lite om Pontus, men du har drömt om honom och typ lagt ut hans blogg. Är du på g med honom? //Anonyma jag.

Nej jag är inte på g med honom. Vi är bara vänner. Ja jag kan ju inte svara på varför jag drömde om honom men anledninen till att jag la ut hans blogg är ju för att den är helt underbar & varför inte dela med sig av underbara saker? :)

Har du någon tatuering?// Killenidittliv. 

Ja, jag har en på handen. 

 

Vad gillar du för mat?// Hannes.

Allt möjligt! Men tacos är jävligt gott. Och stark mat tycker jag om.

Har du rest utomlands någon gång?// Elena.

Ja, jag har bilat till Frankrike. :) (för typ två år sen)

 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards