Louiseemretsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Louise Emretsson - 12 februari 2013 19:30

Nu har jag chillat med kaffe, fil & äpplen. Helt enkelt jävligt bra en tisdag. Sitter fortfarande fast på min uppgift så har lämnat den för dagen. Blir inte nöjd med nånting och då är det inte mycket att göra än att skita i det. Har väl analyserat sönt mina egna ord så det snart inte finns nått mer att skriva. Imorgon är det en ny dag så då är det helt enkelt bara att sätta sig ner med papper & penna igen! 

  CARPE FUCKING DIEM

Av Louise Emretsson - 12 februari 2013 17:09

             

Nu ska jag sätta igång med plugget igen. Har ingen lust alls, men man måste göra saker ibland som man inte känner för. 

Saker jag känner för att göra idag är:

Träna

Sova

Dansa

Sjunga

Dricka kaffe

Träffa Gustaf

Och ja jag har haft så tråkigt idag att jag har tagit meningslösa bilder på en fucking blomma utan anledning alls. 

Puss!//L.

Av Louise Emretsson - 12 februari 2013 15:09

Som jag skrev i mitt förra inlägg så är jag kramsjuk. Och eftersom jag är ensam hemma med Pastorn fick han helt enkelt bli min krambjörn. 

Såhär ser jag ut när jag är kramsjuk

 

Såhär ser Pastorn ut när han inte är kramsjuk..

 

   

Såhär ser vi ut när jag försöker pussas och han försöker rymma.. 



Av Louise Emretsson - 12 februari 2013 14:43

 

Kaffet har kallnat och jag är klar med uppgiften, men är inte nöjd så kommer låta den "vila" lite sen ska jag skriva mer. Ibland måste man lämna sina verk ett tag. Bilderna är från idag (ofc). Mina nya jeans som jag älskar, vädret som jag älskar och plugget som jag älskar. Jag älskar mycket idag, är riktigt kramsjuk! 

Puss. //L.

Av Louise Emretsson - 12 februari 2013 12:30

Igår somnade jag tidigt, typ halv två. Det är ju bra på alla sätt. Idag ska jag skriva en uppgift som ska vara klar om typ en vecka, då är det gjort och jag slipper fundera på det. Idag är jag ensam hemma, känns lite.. tyst? Men jag har mitt kaffe, nu ska jag klä på mig bättre kläder. Ta lite kort, plugga & svulla äpplen. 

PUSS! //L.

 

Carpe Fucking Diem.



Av Louise Emretsson - 11 februari 2013 23:47

Det har inte varit en sån där händelserik dag, jag klagar inte egentligen för det är skönt med dom dagarna med. Visst jag har varit rastlös och kanske lite tråkig? 

Livet måste ju vara tråkigt ibland, för att man ska kunna ha roligt. Sen finns det ju alltid olika grader på tråkigheter och roliga saker. Imorgon när jag kliver upp blir det i alla fall en promenad med hunden, sen Ljusdal med mamma. Plugga och massa kaffe. Möjligen lite rumpträning och babbla i telefonen kanske. Nu ska jag läsa DN och dejta min underbara kudde. 

 


Av Louise Emretsson - 11 februari 2013 21:12

 


Men nu ni! Viktiga saker har hänt idag, jag har insett tre saker:

  1. Kaffe smakar jävligt illa när det är kallt, sådär så man vill spy.
  2. fil & äpple tillsammans är underbart gott..
  3. Det är ingen bra idé att göra alla <3-dag kort om man ändå inte bryr sig om den dagen. 
Av Louise Emretsson - 11 februari 2013 18:58

Men shit vad jag har tråkigt folket! Jag satt och ritade ett tag med barnen men det är inte min grej riktigt. Är fan riktigt dålig på det. Så vad händer ikväll? Ingenting för min del. Helt lugnt och skönt. Skulle ju ha åkt till Gävle men NEJ, lektionen är inställd och jag är fucking rastlös. 

 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards