Louiseemretsson

Alla inlägg under december 2012

Av Louise Emretsson - 5 december 2012 15:32

Tänka om och göra rätt, bryta rutiner och sen hinna andas. Dela med sig, av känslor och funderingar. nä inte är väl det något man behöver göra, eller hur? Varför ska man göra det? glömde visserligen det där med att få synas, höras och känna sig älskad. Fast ibalnd hörs man, syns och är älskad. Om man inte känner det, gills det så? Antagligen inte.. Vet man inte det, eller känner man inte det då gills det fan inte. 

 

Av Louise Emretsson - 3 december 2012 13:32










  

Jag och Karolin hade fest på lördagen, jag va fett trött. Men det va en härlig utgång!

   

Jag blev bjuden på julmiddag av farmor, nästan hela familjen var där, mysigt!

 

Pappa och farfar :)

                 

Sen har jag varit hos Gustaf, igår så kom Karolin och Fredrik dit, vi kollade på solsidan och drack lite glögg.

Min helg har alltså varit jävligt bra! Puss på er.  

Av Louise Emretsson - 2 december 2012 16:38

Helgen har varit riktigt bra faktiskt! På fredag så kom Mattias, vi drack och spelade kort. Jag vann hela tiden. Spela ut honom totalt. Igår så drog jag och Karro ut eftersom det va så jäkla längesen vi va med varandra. Vi träffade massa trevligt folk på puben som vi följde med. Kvällen va helt enkelt lyckad, synd att vi drog tidigt från efterfesten. Men man ska ju inte ha för roligt heller. 

Bilder kommer nog imorgon tror jag ^^ 

 

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards