Louiseemretsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Louise Emretsson - 21 augusti 2013 06:35

Solen skiner i stan och alla barn är pigga! Nää.. ingen av oss är pigg. Har inte druckit kaffe än, knappt vatten. Är trött och seg. Halvt sminkad sitter jag nu på tåget med cecilia och stina. Opeppad kommer vi va tills gävles solstrålar möter oss.
Usch, det märks tydligt att jag inte druckit kaffe.
Puss puss
Btw, är nöjd som fan med naglarna!

Av Louise Emretsson - 20 augusti 2013 23:00

Tränar du mycket nu?
Nej, haha. Va längesen nu :)
Vad hände igår som du inte kunde berätta?
Det kan jag fortfarande inte berätta!
Är det allvarligt mellan dig och din kille?
Ja! Det är ett allvarligt förhållande med barnsligt inslag. Med andra ord äger det!
Kommer du gifta dig nån gång?
Haha ja, jag antar det.
Flörtar många killar med dig, fastän du har en kille?
Ja.. eller det beror väl på vad många är men... mer än sju iaf.
Är din pojkvän svartsjuk av sig?/är du svartsjuk av dig?
Nää.

Av Louise Emretsson - 20 augusti 2013 21:15

Nyss kommit hem från stan. Solade med Cecilia, nu ska vi titta på idol & ta det lugnt innan vi ska lägga oss. Det kommer bli en lång dag imorgon

Av Louise Emretsson - 20 augusti 2013 18:12

         

Lite tråkigt att bilderna hamnar på sne men det får ni ta idag, haha. guud va skönt det är att vara framme hos Pia, är otroligt trött! Imorgon ska jag till gävle, har saknat staden lite faktiskt. SHOPPING! Mina naglar blev jävligt bra måste jag säga. Lägger ut bilder sen. 

Puss puss folket!!

Av Louise Emretsson - 20 augusti 2013 13:59

Nu har jag gjort mina naglar och ätit lunch på noj's med stina. En kopp kaffe åt mig och lite glass till stina blir det innan vi drar vidare på en shoppingrunda!

Av Louise Emretsson - 20 augusti 2013 00:47

Imorgon ska jag svara på lite frågor, så ställ MASSA inatt, och imorgon såklart. Har ett gäng redan men vill gärna ha fleeer! :) Nu ska jag bädda ner mig i sängen, ska upp vid 08.00 för att fixa en massa. Inte så sugen på det nu när jag är sjuk men... WHAT TOOOO DOOOO?!

Puss & gonatt! :)

 


Av Louise Emretsson - 19 augusti 2013 19:06

Jag räknar i princip sekunder just nu! Gaaaah, det kommer bli så kul. 

 

Btw, jag älskar dom här byxorna, har haft så svårt att hitta ett par till mig förut, dom liksom blir för lång, för hängig vid rumpan och har helt enkelt inte suttit bra! Men sist när jag va på H&M bestämte jag mig för att testa, voila! jag kunde ha dom. 

Ikväll ska vi sova hos mamma, ska bli roligt att ta en kaffe med henne och bara ta det lugnt! 

 

#nytt #mys #pirr #livet

Av Louise Emretsson - 19 augusti 2013 15:24

http://spiderchick.nu/

Har ni inte varit in på Moas blogg, klicka! Hon är så rolig & en riktig bra skribent, har säkert skrivit förut att jag är avundsjuk på hennes sätt att fånga läsare... men jag gör det igen. En blogg värd att följa faktiskt. 

 

Idag är det riktigt varmt ute & alla tjatar om att man ska ta tillvara på sommaren så jag har tagit mitt kaffe och satt mig ute. Jag är egentligen inte en sån som älskar sommaren & värmen, krypen, pollen... solen... usch, inte blir jag brun heller, jag blir snarare röd och tappar hud bara. haha. 

Jag är så ivrig att tala om saker men jag måste hålla det inne.. känns som att jag ljuger för er läsare när jag håller undan viktig information. Ljugarbänken sitter jag på, den ger mig ångest och dålig sömn. 

Nää kanske inte. Är ju inte skyldig till att tala om allt som händer i mitt liv, eller?! 

Aja, vi släpper det viktiga och njuter av dagen istället, eller hur? 

 

På återseende gott folk!, eller ont folk.. på återseende... mina vänner? mina läsare? äh, på återseende alla. eller vissa. jag skriver mer sen. 


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards