Louiseemretsson

Alla inlägg under augusti 2013

×1

Av Louise Emretsson - 30 augusti 2013 08:05

Jag tror jag är kär! Och den som tror att man inte kan va kär i en latte.. hah! Jag har idag bevisat motsatsen.

+2

Av Louise Emretsson - 30 augusti 2013 06:39

Ni skulle egentligen få en pussbild av mig. Men ni får en bild på mig & cecilia. Jag har sovit hos cecilia inatt. Haha, att dela säng med henne betyder typ.. ja, jag får en decimeter och hon resten. Både hon och jag har förmågan att bre ut oss över hela sängen med armar o ben.
Bilden på mig när jag ler är faktiskt tagen typ.. kvart i sex. Japp, jag är en lycklig tjej även tidigt på morgonen :)
Puss :*

Av Louise Emretsson - 29 augusti 2013 23:57

Varför skriver du massa minus och plus hela tiden?

Haha, det tänker jag inte tala om. Det är en hemlis en stund till ;)

Är du gravid?!

Ja, jättegravid. närå jag är oskuld.

Hur mycket väger du?

894 kg. 

Är du kär? Eller är Gustav bara nån som du har för att inte vara ensam?

För det första stavas hans namn Gustaf och jag är kär. Om jag inte hade varit kär så hade jag inte varit med honom. Om jag inte hade haft Gustaf hade jag INTE varit ensam heller för den delen. Jag har familj & vänner. 


+1

Av Louise Emretsson - 29 augusti 2013 20:21

Fy fan vad glad jag är. Dagens hjältar är Gustaf, mamma och min kära lillasyster. Hur mycket damp jag än får när jag är stressad så finns dom där. Är lugn och ger mig utrymme till att irra runt med saker fulla händerna. Jag älskar min familj <3

[Bild]

Av Louise Emretsson - 29 augusti 2013 18:38

Hej:) låt oss säga att du är singel!
Hur gör en kille då för att fånga ditt intresse?
Så du känner att typ han läre jag fortsätta skriva med/lära känna bättre:) tacksam för svar!

En kille skulle då kunna fånga mitt intresse med sitt leende, sin intelligens & mogenhet. Han skulle kunna fånga mig med humor och... utseende såklart! killar som är djup i sitt tänkande, som tänker ett steg längre är också nåt som jag gillar. 

 

Gillar du att jävlas med folk?

Nää.. eller, det beror lite på. retas gör jag ofta, med mamma & Gustaf. men jävlas för att vara stygg tycker jag inte om. 

 

Trivs du med skolan?

Ja! det är superkulitmegabra.

 

 

Jag svarar på fler frågor ikväll. just nu ska jag spendera lite tid med Gustaf.

pussis. 

-9

Av Louise Emretsson - 29 augusti 2013 13:44

Folket! Jag är duktig, har pluggat fastän jag inte alls va sugen på det. Nu ska jag göra mig klar, (packa) för ikväll ska jag hem till Cecilia. Först blir det ett litet stopp hos mamma för middag. Jag har lite bråttom, såå... frågor & svar får ni ikväll. Ställ gärna fler, det är riktigt roligt att få in era frågor! 


Av Louise Emretsson - 28 augusti 2013 17:03

Jag vet.. jag vet att jag är usel för att jag inte uppdaterat eller svarat på frågor. Hur mycket jag än älskar att ni följer min blogg så är faktiskt skolan och sömnen viktigare. Nu sitter jag på tåget. Kommer antagligen somna och vakna i Sundsvall eller nåt sånt..

Mattias är en vän som... som jag gärna behåller så länge jag bara kan.

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards