Louiseemretsson

Alla inlägg under augusti 2012

!

Av Louise Emretsson - 7 augusti 2012 13:35

Min älskade moster är smart, hon ringer alltid upp i dom situationer då jag är som mest förvirrad, och hon förklarar saker och ting så jävla självklart liksom, allt blir glasklart och alla pusselbitar faller på plats! helt underbar är hon i alla fall <3

 

Nu har jag varit ute med Pastorn (vovven), tvättat, skickat över bilder till Delsbo if, ska snart mejla närvaron, Karro ska åka ner på ede och handla och jag ska dammsuga, skura, planera träningen för ikväll, sen är det zumba och målning som gäller! Dagen kommer nog bli jävligt bra :)

PUSS

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Av Louise Emretsson - 6 augusti 2012 23:16

Varför tar inte Joel ansvar över tjejen som beter sig såhär illa mot dig?

Han säger att han inte vet vem det är, sen anser jag att det inte är hans fel OM det är sant, det hon styrkar. Om dom har nått förhållande eller ska inleda nått sånt så tycker jag mer synd om honom, hon verkar inte frisk i huvve.


Är du i ett förhållande med någon?

Nej det är jag inte :)


Varför gjorde du & Joel slut?

Haha, det vet jag inte riktigt, funka väl inte.


Är du kär i någon?

Det är jag nog.  ;)


Pratar du & Joel ofta?

Nej, faktiskt inte.


Älskar Joel dig?

Oj, det får du fråga honom :)


Tränar du för att banta?

Nej, jag gör det för att rensa mina tankar & för kicken.


Har du något emot folk som knarkar?

Nej det har jag inte, det är deras problem, och håller dom mig utanför då är jag nöjd,  jag skulle aldrig få för mig att göra det själv, men jag tittar inte direkt snett på folk som gör det, det är deras ensak, inte min.


Är du arg på Joel pga tjejen som är sjuk i huvudet?

Nej, varför skulle jag vara det? haha, han kan ju inte styra över någon annan, och enligt honom vet han inte ens vem det är, jag får lita på det helt enkelt.


 

Av Louise Emretsson - 6 augusti 2012 23:06

Nu drar morsan och co. till Skåne, jag stannar hemma med Karro och hundarna, det blir nog alla tiders! Senare ikväll så ska jag måla listerna i mitt rum, sen är det bara en målning kvar och fondväggen, efter det så är det bara för mig att flytta in (y) så jag blir nog klar med grunden imorgon, kommer att bli lite stressigt känner jag, eftersom jag ska hinna träna, sen träna barn på fotboll OCH vara hundvakt samt måla klart, laga mat och sånt skit xD Men tur att jag har Karro! Sen kommer ju Martin imorgon med, så jag är ju inte direkt ensam..


Jag har nu bestämt att blocka brudens IP-adress, hon som dom senaste veckorna har betett sig som skit mot mig, och det har gjort många upprörda, många har kommenterat, men istället för att lägga ut alla kommentarer så kommer jag att göra ett inlägg med frågor och svar.

PUSS


 

Av Louise Emretsson - 3 augusti 2012 21:07

Imorgon blir det filmkväll hemma hos mig, jag vet inte än hur många det är som kommer, men det löser sig nog (y) ikväll händer det nog inte så mycket, ska väl typ kika på dålig TV och ta ett bad. ev. hämta Martin inatt ^^  puss!

 

Av Louise Emretsson - 3 augusti 2012 18:27

Jag har haft fullt upp! främst med att träna, men också med att radera kommentarer från en brud som ALDRIG ger upp, snälla ge upp? Jag kommer inte godkänna dom i alla fall. Imorgon ska jag ta kort, jag blev bjuden till Sthlm men kunde inte följa med, jag har ju redan tackat ja till jobbet och jag kan inte ändra mig dagen innan, dom skulle nog inte bli så glad på mig då... Idag joggade jag 9,5 km med mamma och Jenny, det var så jääävla skönt, många uppförsbackar. jag älskar uppförsbackar! igår cyklade jag 9,5 km så jag är lagomt slut i mina ben, fast det är väl meningen eller?

 

 

Av Louise Emretsson - 2 augusti 2012 17:16

Igår var jag på vallen  med Karro, träffade härligt folk som det blev efterfest hos. Den var  väldigt roligt, haha man skrattade tills man fick ont i magen, sånt gillas starkt! (y), Jag och Karro stannade hos Gustav till klockan fem imorse... Så idag är man loj som fan, drog ner till Martin en sväng sen tog vi bussen tsm till Frigge, så nu är man hemma igen. Martin kommer ikväll och ska hjälpa mig med rummet vilket är jävligt snällt, det ska fan vara klart i slutet av veckan! Då ska ni få se före och efter bilder på mitt rum :D hoppas alla har en lika bra dag som jag har, PUSS

//L.

 

måste ju erkänna att kuddkrig ÄR barnsligt, men vinner man så äger det, varje sekund ;)

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards