Louiseemretsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Louise Emretsson - 17 augusti 2012 15:11

Jag är lycklig! 28/8 börjar boxningen igen, jag har fått en 3D tv av mamma och Emil OCH mitt rum är helt klart, det ska bara bäras upp en bäddsoffa som min mamma har köpt, sen ska TV:n hängas upp på väggen, fy fasen vilken bra dag det är, jag har inte ens hunnit klätt på mig riktiga kläder än, haha!


 

måste ju lägga upp och visa vilka vackra skor jag har när jag hänger tvätt ;).... hehe.




Av Louise Emretsson - 15 augusti 2012 19:39

Nu kommer det lite bilder från helgen/veckan :)

Presenten jag fick av Martin:

            Han gjorde en liten karta upp till mitt rum (som då inte var klart) :D Jag vet inte hur många gånger jag kramade honom!


presenten jag fick av Simone:

 

Boken som det står "Till Dig" på fick jag av min kära vän Simone, jag ÄLSKAR den, hon har skrivit massa minnen i den, klistrat in bilder på oss när vi var små, skrivit om vad hon tycker om mig, så jävla underbart, jag fick tårar i ögonen när ja läste den :')


Presenten jag fick av Karolin:

 

Ugglor i silver, ÄLSKAR DOM! :)


Nu kommer det lite bilder på rummet vi har gjort i ordning, allt är inte klart, och det kommer garanterat komma fler bilder :))

      Min garderob :D        den sista bilden är ett annat rum som man kommer in i först, där ska jag tamme fan dricka kaffe med mina vänner ;) men som skrivet, det kommer fler bilder senare!



Av Louise Emretsson - 15 augusti 2012 15:50

I måndags fyllde jag år, så hela helgen/måndag har det varit folk här och grattat mig,! Så jag börjar med att tacka alla för gratulationer och presenter :) Jag fick en jätte fin present av Simone <3 jag kommer att lägga upp massa bilder sen så fort jag hittar usb:n till telefonen. Jag fick en hel korg med massa saker av Martin, det va cider, vin, en ros, massa choklad, och en LED-slinga till mitt nya rum! Av Karro fick jag uggleörhängen i silver, vilket jag älskar, både silver och ugglor, jag vart jätte glad för alla presenter och kort! Tack så mycket :)


Jag har haft så dåligt samvete pga att jag inte har hunnit träna så mycket som jag borde ha gjort den senaste veckan, usch jag hatar när jag inte hinner med saker som jag älskar! men igår cykla jag iaf 3,5 km och idag cyklade jag 9,7 km, så lite bättre mår jag :) sen har jag, Karro och Martin gjort klart mina två rum på vinden :D det skulle egentligen bara bli ett men det vart två jätte fina rum, jag är så nöjd över resultatet! Det är lite kläder och smink som ska upp sen är det helt klart, förutom en tv som mamma ska köpa åt mig för att jag har fyll 20 (y)


Jag har funderat på en sak angående unga mammor, jag har absolut inget emot att man blir mamma "tidigt" för jag anser att man kan vara en bra mamma fastän man är 15 eller 35 rent kärleksmässigt, men ekonomiskt? Jag menar om man inte har föräldrar som stöttar en med pengar, så måste det ju va jätte jobbigt att inte bara ta ansvar för sig själv utan någon annan också? nu finns det ju bidrag osv, men ändå. kan ju inte vara lätt direkt... Sen kan man ju vara 35 år och inte ha det bra ställt ekonomiskt också, men jag för min del vill inte skaffa barn förän jag har det bra ställt. Aja, inge illa menat alls mot unga mammor, dom jag har träffat är helt underbara och starka. Men jag skulle nog inte orka oroa mig över pengar till en till liksom. Men man kanske inte tänker så mycket på det om man har fått barn, eller när man bestämmer sig för att behålla ett barn.

Av Louise Emretsson - 11 augusti 2012 00:24

Min dag har varit... Hektisk? vafan åt liksom middag för typ en timme sen, och före det hade jag bara ätit frukost som min käre far kom med, haha vart smörgåstårta! Och det konstiga är att egentligen har jag inte gjort mycket. typ städat. men jag kankse är stressad inombords? aja, det går nog över... imorgon så ska jag ut i alla fall, så det blir nog bra tillslut :)


 


WHEN I'M DREAMING OF YOU!   

Av Louise Emretsson - 10 augusti 2012 20:32

Nu sitter jag och Karolin o snackar skit om killar, omogna hemska svartsjuka killar!

Av Louise Emretsson - 10 augusti 2012 17:46

Snart fyller jag år, tiden går för jävla fort.. pappa va hit idag och sa grattis, mormor med. Det va lite roligt att träffa pappa, det va ju ett tag sen :) eftersom jag ska festa imorgon så har Karro och Stina baka idag inför söndan för då kommer det folk o ska fika, jag fyller år på måndag så den här helgen passar ju perfekt att bjuda hem folk på ;) jag längtar då jävla mke tills imorn, jag vill verkligen UT o ha roligt med mina vänner! men jag ska då fan inte bli svin full, orkar fan inte det.. idag blev jag faktiskt förvånad över hur en person kunde bete sig, Usch! Fast man ska väl lära sig att vänner kommer och går,.. tråkigt men sant, vissa vänner har man ju inte livet ut, så är det ju!

Av Louise Emretsson - 8 augusti 2012 17:09

Idag har jag städat, karro har lagat mat och Martin har målat, teamwork! Haha :) snart kommer Pia och mormor med barnen, då blir det kaffe och prat, perfekt såhär på eftermiddagen ;)

Av Louise Emretsson - 7 augusti 2012 15:38

Varför lägger inte du ut kommentarer på bloggen?

Jag anser att det är bättre att köra frågor & svar ist, men jag kan överväga att lägga ut fler kommentarer så det blir lite mer "debatt" på bloggen.


Tror du att det är Joel själv som är "tjejen"?

Jag tänker inte diskutera det här på bloggen, alla har sina olika teorier och uppfattningar om vad som har hänt den senaste tiden.


Vad heter killen som är dum i huvve mot Karro?

Det tänker jag inte lägga ut här på bloggen, jag antar att du har läst både hennes inlägg och mina om detta, det viktiga nu är att han inte finns i hennes liv på samma sätt längre och att hon håller på att gå vidare :)


Dricker du ofta?

Nej inte mot för andra i min ålder tycker jag, hade jag haft mer pengar hade jag säkert festa mer också, kanske inte druckit, men vara ute mer, jag gillar att vara med min familj och mina vänner i nyktert tillstånd :)


Har Martin gjort något dumt mot dig?

Alla gör vi dumma saker och misstag, även jag. Nej jag tycker att han är väldigt snäll och trevlig mot mig, klart vi har varit dum på varandra! Vi var tsm i över 4 år, bråka bör man ;)


Har du och Karro någonsin strulat med samma kille?/ varit kär i samma kille?

Haha, nej vi har ganska olika "smak" när det gäller killar, så det har aldrig hänt :) och vi har aldrig varit kär i samma kille ^^


Står du & Simone nära varandra?

Klart vi gör! Kommer vi alltid att göra, oavsett vad som händer :)


Ser du dig själv som vuxen?

Hm, nja, jag gör ju mycket barnsliga saker, som att ha vattenkrig, kuddkrig osv, men jag har däremot vuxit i mig själv, sättet att se på mig själv och andra i min omgivning! Men impulsiv och spontan kommer jag nog alltid att vara, barnsligheten behöver vi alla inom oss! :)


Hur ser din vardag ut?

Jätte olika! :) Ibland så gör jag mycket på samma gång, som ex den här veckan, då ska jag måla mitt rum, hinna träna, ta hand om hundarna, jobba lite, men jag får hjälp av mina käraste vänner! :) Ibland så händer det nästan ingenting, dricker typ kaffe och sitter framför datorn, men jag gillar att ha tusen bollar i luften, det är så jag vill ha det. Därför tar jag på mig att göra mycket saker, för att jag älskar det! :)


Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards