Louiseemretsson

Alla inlägg under juni 2012

;)

Av Louise Emretsson - 7 juni 2012 01:09

En hjälte är just på väg hem till mig i denna sekund. woop woop!


Dagen har varit bra, jag satt för första gången med bikini ute i solen och trixa med ett par shorts som jag håller på att göra, första gången jag gör mina egna shorts(y), efter det så drog jag hem till Hanna, drack kaffe, klädde ut mig till hippie och lekte woodstock framför kmeran :) haha, Simone skulle göra nå sista arbete till skolan typ, så jag och Hanna (söta som vi är) klädde ut oss, det var riktigt roligt faktiskt, efter det hämtade jag upp Karro och vi drog hem till Therese på ett ljus-party, Det fanns så MYCKET jag ville ha så jag boka en visning hemma, Märket heter gold canyon, jädra bra ljus ;) Så nu ska det beställas hem doftljus så det bara smäller om det! Jag och Karro drog till 11:an och satt där en sväng, snacka lite  med Simone och Hanna innan vi drog åt varsinna håll. Soft dag & kväll!

Men än är den inte slut, för en hjälte är snart här och jag ler så mycket så jag får ont i läpparna!


 



Underbara låt, helt underbart.


Av Louise Emretsson - 5 juni 2012 17:04

Dagen hittils har varit bra, jag följde med mina syskon till deras skola, dom hade nån "djurens dag" så det var massa kaniner, hästar, hundar och katter överallt! Min lillasyster hade med sig våra två små söta kaninungar. Snacka glad jag vart när rektorn frgade om jag drack kaffe, hade bara hunnit med att dricka en kopp kaffe på morgonen så kaffet på skolan smakade helt underbart :) btw så åker jag den 11/6 till Piteå och kollar på skolan jag kanske ska börja på, jag åker dit helt själv. Kommer bli spännande, jag hoppas verkligen att jag kommer in på Journalistik. Det är en treårig utbildning på Luleå tekniska universitet. Om jag kommer in så kommer jag bli så JÄDRA glad!! Varje gång jag tänker på det så kliar det i hela kroppen. Träffa nytt folk, nya upplevelser och det BÄSTA, att lära mig nya saker, att få ny förståelse, nya insikter och kanske annan uppfattning om vissa saker. Känns så jävla bra redan nu, fastän jag inte ens vet om jag kommer in. Haha! Första gången på länge som jag faktiskt har förhoppningar, eller tar ut glädjen i förskott, men jag känner att det är värt det. Kommer jag inte in så söker jag bara nästa år, tänker inte ge upp att jobba med det jag älskar.


Hoppas alla har en lika bra måndag som jag har.


 

om man möter sin rädsla har man redan vunnit.

Av Louise Emretsson - 4 juni 2012 15:05

Helgen har varit rätt okej, lördagen började bra med fest hos Björn, härligt folk och mycket skratt! Synd att vi lämnade stället bara, lite drama vart det senare, men sånt får man ta ;) är inget jag behöver lägga ner energi att skriva om, det finns folk till allt här i världen. Snart så ska jag dra hem till Karro och hämta mina saker och efter det så ska jag till Delsbo if, snacka lite med Per om att jag kanske ska börja träna ett lag (y) Efter det så bär det hem till kaffe och film. På fredag så tar några av mina vänner studenten så då åker jag in till Ljusdal för att titta på när stolta folk kliver ner för trappen för sista gången!  Hoppas alla har en lika lugn och skön måndag som jag har. 

 



Dagens låt, lätt! 

Av Louise Emretsson - 2 juni 2012 11:42

Ikväll blir det fet, måste göra ett snabbt inlägg för ska snart dra in till ljusdal och inhandla det viktiga till kvällen ;) Jag får sällskap av Martin & Karro! Puss på er!  

!!!

Av Louise Emretsson - 1 juni 2012 17:01

S05E22, en av dom bästa avsnitten på Greys Anatomy, Värt att se!

Av Louise Emretsson - 1 juni 2012 13:35

Idag så har jag inte gjort så mycket, städat mitt rum och badat! Snackade nyss med Simone på fb, på måndag ska hon fota mig!

Ni kommer säkert att få se nån bild, jag avslöjar inget tema eller vad det handlar om, ni kommer att bli förvånad ;) Det är många som har frågat mig om jag är singel, och det är jag. Jag är singel. Nu vet ni!

 Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan dra vidare till Karro och kika på film. Jag är lite hängig idag, öronvärk osv. Men jag hoppas att det går över, har fan inte tid med sånt nu. Men nån gång ska väl jag också bli sjuk, riktigt sjuk. Helgen är fullbokad med saker som ska göras och jag vill inte missa alla fester! Så jag kan gärna bli sjuk på typ tisdag, för då har jag ändå inte ett skit att göra.


 

This ship is taking me far away
Far away from the memories
Of the people who care if I live or die

Presentation


Via Doloroa!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att det är bra att människor som Snowden avslöjar statshemligheter?
 Ibland är det rätt
 Ja, alla har rätt att veta sanningen
 Nej, det försätter landet i fara
 Vet inte

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Veckans bild!

         


Ovido - Quiz & Flashcards